|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 62)
|
View this Thread in Original format
| MekkaFIN |
Dido - Sand In My Shoes [CDM]
- Albumi versio on kiva, mutta Dab Handsin miksausen takia tämän ostin.
1N - Retki [CD]
- Mukavan rauhallinen downtempo-levy. |
|
|
| DJ Cinos |
Juno Reactor - Lu.ci-ana
The Overlords - Wow! Mr. Yogi
The Overlords - All the naked people
The Overlords - God's Eye |
|
|
| digitalbeat666 |
käytettynä löysin helmen huutonetistä:
Goldie - Timeless |
|
|
| Sting Ray |
Olmec Heads - Replicator [CDR]
Julkaisematon biisi vuodelta 2003. CDR:n ostin Olmec Headsin W. Gogglelta, jonka mukaan näitä olisi kaksi kappaletta maailmassa. Tiedä sitten onko totta, mutta enpä ole kyseiseen biisiin kovin usein törmanny.
 |
|
|
| GrimReaper |
Oho! Helmi juttu!
En o kuullu koko biisiä edes mutta uskoisin olevan aika hyvä, kun kerran halusit sen saada. :p |
|
|
| Sting Ray |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Oho! Helmi juttu!
En o kuullu koko biisiä edes mutta uskoisin olevan aika hyvä, kun kerran halusit sen saada. :p |
Olmec Headsin kotisivuilta löytyy pätkä biisistä, suora linkki: http://www.olmecheads.com/mp3/replicator_a_lo.mp3
Ei ole läheskään samaa tasoa kuin vanhemmat Olmec Heads tuotokset, mutta kun halvalla sain, niin pitihän se ostaa :D |
|
|
| GrimReaper |
| Jep, oikeessa oot, ei se nyt aivan vanhempien biisien tasoa ole mutta ihan OK kuitenkin. Mun suosikki on edelleen Spiritualised, jonka CD-sinkun aikoinaan löysin halvalla. |
|
|
| GrimReaper |
| Jaahas, originaali on eräs niitä harvoja kelpo biisejä mitä Scooterin tyypit on tehny 2000-luvulla. En o tykänny mistään PHATTin biiseistä tai remikseistä vielä.. |
|
|
| MekkaFIN |
| Moby - Lift Me Up [CDM] |
|
|
|
|