|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Tälläinen tuli eilen tilattua:
Chakra - I Am (Wrecked Angle Remix/Kasey Taylor's Oceanbreaks Mix) [3BB001] |
Eih... mistä sä oikein löydät noita... pakko saada :whip: |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Eih... mistä sä oikein löydät noita... pakko saada :whip: |
etsivä löytää ja skip löytää, vaikka ei vinyyliä ostakaan!
http://shop.city16.com/index.cgi?task=sp&id=3bb001
city16, entinen hooj.com! sieltä ainakin löytyy, varmasti muualtakin!;) |
|
|
| Mr.Mystery |
Milläs tuolla maksu onnistuu? |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Milläs tuolla maksu onnistuu? |
visalla!:( tai sit jonkun pankin visa electronillakin kyllä, vaikka ei pitäisi, mutta en muista mikä pankki on kyseessä! Nuutti tietää siitä enemmän ainakin! |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by skip
visalla!:( tai sit jonkun pankin visa electronillakin kyllä, vaikka ei pitäisi, mutta en muista mikä pankki on kyseessä! Nuutti tietää siitä enemmän ainakin! |
Joo, Sampo pankin Visa Electronilla sujui kuin tanssi (ei oma), vaikka sivuilla väitettiin että Electron ei käy. DMC:ltäkin olen tilannut, vaikka väittivät samaa. Plattarilla joku sanoi, että Sampo pankin Electron käy kaikkialla, missä normaali Visakin. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Eih... mistä sä oikein löydät noita... pakko saada :whip: |
Juu, etsivähän niitä löytää sieltä ja täältä..
PS. Myös tuossa proge-mystery bagissa olleessa Duran & Aytek - Searching -levyllä on aikas hyvä Wrecked Anglen breikkimiksaus. |
|
|
| Mr.Mystery |
Joops....
WOODSHOKK : Tulips & Chocolate
AQUASOURCE : Waking Up The Sun
SASHA Vs MIKE KOGLIN : Enjoy The Gravy
BK & DAVE RANDALL : Making Headway EP
HAMPSHIRE & NYSSE : Eternal Voices
SIGNUM Vs KATANA: Third Dimension |
|
|
| Aki A. |
Odysseus feat. Kitka: Insignia (Pied Piper)
Odessi: Beautiful Malika (Baroque)
Beetseekers: Skyway (EMT)
Anarcrusan: In My Mind (Shinichi)
Bullit: Cried To Dream (Variation) |
|
|
| BetaFactory |
| Aki: oletko ehtinyt kuunnella tuota Skyway-levyä? Misprint vai ei? |
|
|
| Aki A. |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Aki: oletko ehtinyt kuunnella tuota Skyway-levyä? Misprint vai ei? |
Joo olen, ei oo misprint. Piti hankkia tuo vasta seuraavassa streetin tilauksessa mutta päädyinkin ostamaan sen käytettynä Okirulta parin muun levyn yhteydessä..loistobiisi! |
|
|
| MekkaFIN |
Ian Van Dahl - I Can't Let You Go (CDM)
- Lähtipäs mukaan Anttilasta huikeaan 0.50e:n hintaan. ;) Levyllä kolme Pushin remixiä, jotka ovat tasoa OK. |
|
|
| QPS |
12" GILL NORRIS - Forme
12" HEMSTOCK & JENNINGS - Crimson Soil 2004
12" PAUL VAN DYK - Reflections
12" CHICANE - Don't Give Up 2004
12" AIRWAVE - I Want To Believe Album Sampler |
|
|
|
|