return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 45)
View this Thread in Original format
Kinde
Damn.. tahtoo kans ton GU boxin. Pakko vaan venata ens kuun puolelle ennenkun laitan tilauksen play.comiin. Taas on tulossa ihan järkyttävä Visa-lasku ens kuussa ja ei viittis suurentaa sitä eurollakaan. Tilaan sit samalla ton Gabriel & Dresdenin Bloom-kokoelman. Play.comista saa sen vajaalla 15 eurolla eli ei paha sekään...
MekkaFIN
quote:
Originally posted by GrimReaper
Aivan tajuttoman hyvä!!! Mikäli tykkää rikkobiiteistä vokaaleilla niin on pakko-ostos! Levyllä on vain muutama tasabiittibiisi, jotka nekin on kyllä helmiä. Loistava kokonaisuus kuten ne kaksi aiempaakin WOW-levyä. Se bonus DJ-miksilevykin on tosi hyvä, vähän rauhallisempaa ja syvempää mitä itse albumi.

Pitäis miesten eka levykin hommata jossain välissä...
GrimReaper
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Pitäis miesten eka levykin hommata jossain välissä...

Hmmh. Miksiköhän toi Don't Look Now on vaan 11,30e CDONissa.. siinä ei kai o sitä kakkosidiskiä tai sitten se vaan on halpa. Muuten koko kauppaa oon välttäny kun ne ei yleensä pysty toimittamaan likimainkaan kaikkia tilauksia ja aikaa saattaa mennä kaaauuaaan. Sen ekan albumin (Way Out West) saa ainakin Arimanista tilattavien levyjen osiosta vajaaseen parinkympin hintaan, mukana jo postikulutkin. Halvemmalla ei tunnu oikein mistään saavan ellei sattumalta löydä... Se Arimanin tilauslevyjen osio on muutenkin aika jees, hinnat on pääasiassa kohtuullisia, osin kovinkin halpoja joissain levyissä.
skip
quote:
Originally posted by GrimReaper
Hmmh. Miksiköhän toi Don't Look Now on vaan 11,30e CDONissa.. siinä ei kai o sitä kakkosidiskiä tai sitten se vaan on halpa. Muuten koko kauppaa oon välttäny kun ne ei yleensä pysty toimittamaan likimainkaan kaikkia tilauksia ja aikaa saattaa mennä kaaauuaaan. Sen ekan albumin (Way Out West) saa ainakin Arimanista tilattavien levyjen osiosta vajaaseen parinkympin hintaan, mukana jo postikulutkin. Halvemmalla ei tunnu oikein mistään saavan ellei sattumalta löydä... Se Arimanin tilauslevyjen osio on muutenkin aika jees, hinnat on pääasiassa kohtuullisia, osin kovinkin halpoja joissain levyissä.

ite kans kattelin tota tuolta cdonista, kun niin halpa on, mutta tosiaan hieman epäilyttää kun on niin halpa. pitänee silti sieltä tilata riskillä pihi kun olen! :D
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by skip
ite kans kattelin tota tuolta cdonista, kun niin halpa on, mutta tosiaan hieman epäilyttää kun on niin halpa. pitänee silti sieltä tilata riskillä pihi kun olen! :D

Minä en tilaisi tuolta yhtään mitään. Broidi tilasi sieltä Metallican uuden levyn johon piti sisältyä DVD mukana. Noh, eihän siinä tietenkään mitään DVD:tä mukana ollut, pelkkä CD. Broidi yritti sitten saada palautettua/vaihdettua levyä, mutta siitäpä ei meinannutkaan tulla mitään kun heidän asiakaspalvelunsa on jossain Ruotsissa (?) ja muutenkin vastaaminen sähköposteihin oli hyvin nihkeää. No, broidin piti sitten lähettää levy postissa takaisin (ja maksaa itse postimaksut), ja heidän piti lähettää oikea levy tilalle. No, hepä lähettivätkin saman levyn takaisin... Ja taaskaan ei ketään saatu kiinni, että levy oltaisi saatu palautettua normaalisti. Lopussa sieltäpäin alkoi jo tulla karhukirjeitä maksamattomasta levystä... Sai sitten lopulta levyn palautettua, omaan laskuun tietysti.
skip
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Minä en tilaisi tuolta yhtään mitään. Broidi tilasi sieltä Metallican uuden levyn johon piti sisältyä DVD mukana. Noh, eihän siinä tietenkään mitään DVD:tä mukana ollut, pelkkä CD. Broidi yritti sitten saada palautettua/vaihdettua levyä, mutta siitäpä ei meinannutkaan tulla mitään kun heidän asiakaspalvelunsa on jossain Ruotsissa (?) ja muutenkin vastaaminen sähköposteihin oli hyvin nihkeää. No, broidin piti sitten lähettää levy postissa takaisin (ja maksaa itse postimaksut), ja heidän piti lähettää oikea levy tilalle. No, hepä lähettivätkin saman levyn takaisin... Ja taaskaan ei ketään saatu kiinni, että levy oltaisi saatu palautettua normaalisti. Lopussa sieltäpäin alkoi jo tulla karhukirjeitä maksamattomasta levystä... Sai sitten lopulta levyn palautettua, omaan laskuun tietysti.

no juu! itse olen tuolta tilaillut aika kasan tavaraa kohtuuhintaan ja jotain mitä ei ole muualta löytynyt ja usein on kyllä ollu jonkinlaisia ongelmia ja tosiaan niiden "customer service" on yksi maailman huonoimmista, mutta niin on kyllä monessa muussakin paikassa (esim. thomann, ainakin jos ongelmia tulee), mutta otin silti tosiaan riskin ja tilasin sen albumin nyt tuolta. tosiaan olen kyllä viimeaikoina koittanut tota paikkaa välttää aina kun vaan järkevästi mahdollista. saa sitten tosiaan nähdä mitä lähettävät ja koska tulee! mutta henkilökohtaisesti mua ei niin hirveästi se kakkoslevy edes kiinnosta, mutta olishan se kiva bonus kyllä.
:D
Kinde
quote:
Originally posted by skip
mutta henkilökohtaisesti mua ei niin hirveästi se kakkoslevy edes kiinnosta, mutta olishan se kiva bonus kyllä.
:D

Ite tykkäsin todella paljon siitä bonus-levystä. Oon kuunnellut sitä nyt melkeen enemmän kuin varsinaista levyä. Todella hyvä paketti kokonaisuudessaan, harvoin oon saanut 16 eurolla yhtä hyvää vastinetta rahoille...
Puuhis
Mulla on ollut cdon.comista tilaus 4.elokuuta asti. Kai se levy tulee ennen joulua..:rolleyes:
QPS
12" Li Kwan - Point Zero (Disc 1)
12" Li Kwan - Point Zero (Disc 2)
12" Above & Beyond - No One On Earth (Remixes)
12" Signum - The Timelord
12" Armin VS Mike - Intruder
12" Airwave - Boredom
12" Lange - Sincere For You
12" Push - Electric Eclipse Album Sampler
12" Electrovoya - Effervesce / Emotional Response
12" Ferry Corsten - Sweet Sorrow

CDA VA - Tranzexperience 04
Gravel
Tuli tilattua Decks & Recordsista pari klassikoa ja pari house raitaa:

Armand Van Helden - MY MY MY
Ferry Corsten - PUNK
Marco V - GODD
Marco V - SIMULATED
Shapeshifters - LOLAS THEME
Svenson & Gielen - THE BEAUTY OF SILENCE
Svenson & Gielen - TWISTED

Puuhis
Tänään tuli Sashan GU013 - Ibiza postissa.:cool:
diffas
Lost Tribe - Gamemaster
Özgur Can - The Reclaim EP
Pete Lazonby - Sacred Cycles
Quivver - These Are The Days
Silvio Ecomo - Standing
Tilt - The World Doesn't Know (Ozgur Can Mixes)

Lisäksi tuli poistettua muutaman levyn verran mp3:sia
emusicista.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 
Privacy Statement