|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Dueno
Bomfunk Mc`s - In Stereo :p :p :p
Ainoo levy minkä oon ostanu :toothless |
Ja loput oot joko varastanu tai polttanu mp3sista vai? :toothless
HAHA! Kunhan pilailen. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Vesa
Tänään saapui:
J.D.T. - Ibiza La Vida - Suck Me Plasma
DJ Allan McLoud - Ready For Take Off - Future
Toi eka on Tallan ja Dumonden yhteisprojekti vuodelta 1999.
Kaksi pakettia klasareita on vielä postissa tulossa :D |
Oioi! FinTA:n klasarihirmu :D
McLoudhan on tehny myös paljon yhteisiä juttuja esim. DJ Tandun/Aylan kanssa tässä vuosien varrella. |
|
|
| Dueno |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Ja loput oot joko varastanu tai polttanu mp3sista vai? :toothless
HAHA! Kunhan pilailen. |
it wasnt me :D |
|
|
| Sting Ray |
Brainbug - Nightmare cdm
Hybrid - Wider Angle 2cd
L.S.G. - The Best Of (The Singles Reworked) 2cd |
|
|
| skip |
tälläisiä on lähipäivinä tupsahdellut postilaatikosta!
the 69 eyes - the chair (cds)
club mixin takia ostin, kuulemma perwertin käsialaa, joka tapauksessa ihan mainio biisi, tosin dubbi olisi ollut mielestäni parempi
atb feat. the wild strawberries - let u go (cdm)
wippenberg remix :eyespop: :eyespop: :eyespop: aivan mahtava, vaikka onkin juustionen varmaankin monen mielestä
beam vs. cyrus & the joker - launch in progress (cdm)
tästä biisistä olen pitänyt jo kauan ja vihdoinkin sain sinkun käsiini
blank & jones - the nightfly (cdm)
rapid eye remixin takia piti jenkkiversiokin ostaa! :D
da hool - mama sweet (cdm)
äiti makea! todella paljon vielä parempi biisi kuin odotin/muistin!!
jamx & de leon - can you dig it? (cdm)
woody van eyden remix tekee biisistä aivan mahtavan. originaali ei jotenkin oikein maistu mulle
john "00" fleming - free (cds)
en ihan tälläistä voxukixuttelua odottanu johnilta, mutta ei kai johnikaan ole aina samanlaista matskua vääntänyt.
koglin & dewar - pushed on (cdm)
hyvä biisi, jonka vokaalisample on tuttu jotain aiemmasta kixubiisistä, mutta en millään muista mistä, vaivannut jo viikkoja! :(
lovechild - liberta (cdm)
ok! moonman remixin ollessa ehdottomasti masituvin versio!
marc dawn - expander (cdm)
harmi, että mukaan on tungettu tarpeettomia "expander" kuiskausksia, alkuperäiset versiot maistuvat paremmin, mutta onneksi vokaaleja ei sentään ole sen enempää kuin muutama kuiskaus! flutlicht remix ja originaali iskee kovaa vieläkin
mike koglin feat. kirsty hawkshaw - a new day (cds)
ok, muttei mikään the silence kuitenkaan.
neve - sacrifice (cdm)
mahtavat voksut ja hyvät mixit!   
p2 - fade to grey (cdm)
dumonde remixin takia tietenkin! :D
paul van dyk - another way/avenue (cds)
ui ui! oli pakko ostaa vähän klassikko-paulia kun halvalla sai ja pirun hyväähän tämä on
paul van dyk feat. saint etienne - tell me why (the riddle) (cdm)
sama pätee kuin edelliseenkin
rammstein - feuer frei! (cds)
junkie xl remixin takia ostin. olisi vaan saanut olla prkl pidempi. tästäkin maistuisi tosin dubbi ehkä paremmin.
ruff driverz - chosen ones (cds)
agnelli & nelson remix 
ruff driverz - wating for the sun (cdm)
heliotropic mix on ihan hyvä
safri duo feat. clark anderson - all the people in the world (cdm)
aika caccaa itseasiassa!
sunscreem vs. push - please save me (cds)
ahhh! mahtavaa! push mix on, kuten odotaa saattoi, mahtava!
warp brothers - blast the speakers (cdm)
uk club mix iskee mulle jostain syystä lujaa, muut versiot on enemmän tai vähemmän huonoja IMO
zith - eternity (cds)
ihan ok ron van den beukenin vanha biisi, muttei kuitenkaan mikään "floyd - come 2gether"
rob dougan - furious angels (cda)
halvalla lähti, niin päätin ostaa. clubbed to death ja there's only me iskee koviten, mutta koko albumi on kyllä mielenkiintoista tavaraa, joskin paikoin hieman erikoista, varsinkin vokaalipuolelta.
va - 21st century trance (3cd)
varmaankin paras kokoelma jonka olen ikinä ostanut! sisältää aivan uskomattomia helmiä, kuten:
loop control - exceptionally beautiful
stray dog - mirror (signum remix)
planet perfecto - bullet in the gun (saturday mix)
ballroom - 4am (marc o tool mix)
john "00" fleming - lost in emotion (the digital blonde remix)
free radical - unity theme (thrillseekers remix)
the rapid eye - alderaan (olmec heads remix)
+ muitankin helmiä, joista osa mulla jo jollain levyllä kyllä onkin. jotkin biisit ovat hieman editoituja (ei ollenkaan pahasti tosin), mutta pääasiassa täyspitkiä (siis mixaamattomia myös) versiota.
ja eilen tuli postiin lisää levyjä. tänään menin niitä sieltä hakemaan, mutta postin täti ei osannut suomea lähes ollenkaan, eikä löytänyt mun pakettia!
PRKL!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Kinde |
L.S.G. - The Best Of (The Singles Reworked) 2CD
Renaissance Masters Series - Hernan Cattaneo 2CD
LSG:n Best Of on kyllä ihan helmikamaa vanhalle Lieb-diggarille. On se kyllä tehnyt uskomattoman hyvää ja ajatonta kamaa jo kymmenen vuotta sitten. Cattaneon kokoelmaa en oo kyllä vielä kerinnyt kuunteleen laisinkaan, vaikka ostin sen jo reilu viikko sitten... |
|
|
| Kinde |
| quote: | Originally posted by skip
the 69 eyes - the chair (cds)
club mixin takia ostin, kuulemma perwertin käsialaa, joka tapauksessa ihan mainio biisi, tosin dubbi olisi ollut mielestäni parempi
|
Toi tarttee kyllä tsekata... vaikka vähän pelottavalta kuulostaakin :nervous: |
|
|
| afastest |
aika vähän tulee nykyään ostettua kun on vähän rahaa,
nämä olen ostanut lähiaikoina:
atb - moving melodies
dj tiesto - memory
nubreed - nubreed/hard ass. |
|
|
| Nuutti |
12"
Solange - Messages (Global Cuts)
Blonde L - The Voice (Steel Fish)
Agnelli & Nelson - Everyday (Xtravaganza)
Kayashi - Furyo (Additive)
Leama - Labrynth (Five AM)
Maria Nayler - Angry Skies (Deconstruction) (Terr. Vox 1&2)
Illuminatus - Hope (Avangarde) (Lieb&Z2)
Leaman oma versio Labrynthistä on kerrassaan loistava, omasta mielestäni jopa parempi kuin Orkidean. Ja sainpa vihdoin Orkideankin version täyspitkänä kun Taialla oli vain se puoli minuuttia lyhyempi radio editti. |
|
|
| BetaFactory |
Solange oli hyvä valinta. :)
Eiköhän muuten tuo Agnelli & Nelsonin "Everyday" on aika vanha biisi tässä vaiheessa, ja muistuttaa todella paljon -95:n eurodancebiisiä "Climb Any Mountain"? :stongue:
Jos on se biisi, niin minulla on kokoelma CD:illa kaksi eri versiota siitä. Vocal-versio on aivan hirvittävän cheesy, enemmän dancea kuin trancea, kun sitten toinen versio on ok minun mielestäni (This Year in Ibiza, CD1).
En valitettavasti ole kuullut Leaman omaa versiota Labrynthistä, ainoastaan Orkidean. |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Solange oli hyvä valinta. :)
Eiköhän muuten tuo Agnelli & Nelsonin "Everyday" on aika vanha biisi tässä vaiheessa, ja muistuttaa todella paljon -95:n eurodancebiisiä "Climb Any Mountain"? :stongue:
Jos on se biisi, niin minulla on kokoelma CD:illa kaksi eri versiota siitä. Vocal-versio on aivan hirvittävän cheesy, enemmän dancea kuin trancea, kun sitten toinen versio on ok minun mielestäni (This Year in Ibiza, CD1).
En valitettavasti ole kuullut Leaman oma versio Labrynthistä, ainoastaan Orkidean. |
Enpä tiedä mikä versio tuo on, mutta alkuperäisessä '99 versiossa ei ole vokaaleja laisinkaan eikä se ole ollenkaan cheesy. Aika monta biisiä on raiskattu joillain uudemmilla vokaaliversioilla. Muutaman vuoden vanhoja noi on kaikki. |
|
|
| BetaFactory |
Ok, sitten tuo parempi versio ilman vokaaleja on se alkuperäinen.
[pari minuuttia myöhemmin]
Noniin, kaivasin esiin molemmat collectio-CD:t, ja näin oli: Original Mix on (c)1999, kun 12" Vocal Mix on (c) 2002. Vocal Mixiä ei suositella. :toocool: |
|
|
|
|