|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 66)
|
View this Thread in Original format
| TomyS |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Eihän noissa Frontierin yhden levyn julkasuissa o mitään eroa tietääkseni, paitsi että P-H on se '94 alkuperäisjulkasu ja MFS '95 Euroopan julkasu. Ja MFS:llä nyt on se kahden levyn versiokin jota ei ole Psy-Harmonicsillä julkastu. Ostinpa levyn itsekin juuri 9 eurolla. MFS-version. Harmi ettei ollu se tupla. :D |
Ei niissä eroja taida olla, halusin vain mieluummin tämän alkuperäisjulkaisun. Onneksi sain! :)
Tosiaan toi MFS:n tupla olis kova, ehkä löydän senkin vielä jostain. On mulla ne sentään vinyylillä, hyviä kappaleita.
Nyt vain kuuntelemaan Second Wave biisiä, se on mun mielestä aivan käsittämättömän hyvä. Hyvän ostoksen teit! :cool: |
|
|
| skoda |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
WOW - Don't Look Now [2xCD/3x12"] |
Onko mitään tietoa mistä tuon vinyylipaketin voisi poistaa? Olis nimittäin aika herkku. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by skoda
Onko mitään tietoa mistä tuon vinyylipaketin voisi poistaa? Olis nimittäin aika herkku. |
Jep, nami levy on. Näemmä on loppu isoistakin kaupoista ainakin tällä hetkellä.. kyselepä vaikka Streetistä josko sais tilattua.
Postaa vaikka kysely levystä TÄNNE, ei tarvii rekisteröityä mihinkään. |
|
|
| GrimReaper |
Global Communication - 76:14 (2005 2xCD remastered reissue)
- Pitipä tästäkin hankkia tää uus remasteroitu versio ihan koska sain tosi hyvään hintaan ja bonuslevyllä on muita loistavia GC-biisejä vuosien varrelta koottuna yhteen ja joista mulla ei taida olla kuin yks ennestään jollain ambient-kokoelmalla. Ihan hyvin bonuslevyksi: 7 biisiä ja pituutta 73:37 eli yhteensä lähestulkoon 150 minsaa uskomattoman kaunista musaa kahdella levyllä on loistava suoritus artistialbumilta. :D |
|
|
| DJ Cinos |
| Mirco De Govia - Chronoscale oli kai uusin trancelevy. Aika hyvä. Mutta ei enään yhtä loistava kun ensimmäisellä kuuntelulla. |
|
|
| TomyS |
Dimension - Dimension EP [CD5"] !!!
:eek: Uskomatonta!
Tajusin myös että se mun lempikappale tältä ei ollutkaan "White Dove" vaan "Ascention To Altitude". Vinyylissä oli nimet menneet sekaisin, ja olisihan se siitä nimestä jo pitänyt tietää. |
|
|
| Quethas |
| Tuli tässä Mark Normanin Synchronicity ostettua. Mahtava tupla! |
|
|
|
|