|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Nuutti |
| No olihan siinä b-puolen Lange miksissä sittenkin vokaalit, prkl. No mutta eipä haittaa kun originaali on niin loistava. Tulee mieleen joku kuuma kesäpäivä 99 kun Tapsan miksi soi mankasta ripiitillä jossain saaressa :cool: |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Nuutti
No olihan siinä b-puolen Lange miksissä sittenkin vokaalit, prkl. No mutta eipä haittaa kun originaali on niin loistava. Tulee mieleen joku kuuma kesäpäivä 99 kun Tapsan miksi soi mankasta ripiitillä jossain saaressa :cool: |
Molemmista mikseistä on myös vaihtoehtoiset '99 julkaistut versiot eli Original Mix vokaaleilla ja Lange Remix instrumentaalina. Langen instrumentaali onkin suosikkiversioni Everyday:sta. |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Molemmista mikseistä on myös vaihtoehtoiset '99 julkaistut versiot eli Original Mix vokaaleilla ja Lange Remix instrumentaalina. Langen instrumentaali onkin suosikkiversioni Everyday:sta. |
Äääh.. Miksi ne pitää laittaa eri levyille. :whip: Ajattelin itsekin että olisi ihan perfecto ilman voksuja. |
|
|
| skip |
eilen tuli ostettua tollaset. arvatkaa mistä!?!;)
ar52 - ep one
aivan mahtava cd! täytynee tosin nyt pistää timegate/hibernation cdr myyntiin jonnekin!
hallmarkin uusin mix cd, en muista nimeä, enkä voi katsoa, kun on just soimassa
aivan törkeen hyvä mix levy! todella hyvä! yleensä en jaksa mixattuja kokoelmia ostella, kun en niistä niin välitä, mutta nyt olin HYVIN humalassa ja tää oli pirun halpa, niin päätin ostaa, enkä kyllä kadu ostosta yhtään! harmi vaan, että olikohan se nelosbiisissä tai jossain siinä paikkeilla on kämmi ja levy tilttailee ja pätkii ja on pakko skipata seuraavaan biisiin! toivottavasti saan hallmarkilta uuden tosin, kunhan mailailen! |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by skip
eilen tuli ostettua tollaset. arvatkaa mistä!?!;)
ar52 - ep one
aivan mahtava cd! täytynee tosin nyt pistää timegate/hibernation cdr myyntiin jonnekin!
hallmarkin uusin mix cd, en muista nimeä, enkä voi katsoa, kun on just soimassa
aivan törkeen hyvä mix levy! todella hyvä! yleensä en jaksa mixattuja kokoelmia ostella, kun en niistä niin välitä, mutta nyt olin HYVIN humalassa ja tää oli pirun halpa, niin päätin ostaa, enkä kyllä kadu ostosta yhtään! harmi vaan, että olikohan se nelosbiisissä tai jossain siinä paikkeilla on kämmi ja levy tilttailee ja pätkii ja on pakko skipata seuraavaan biisiin! toivottavasti saan hallmarkilta uuden tosin, kunhan mailailen! |
Ei jaksanut lähteä kun viime bileissä joku naispaholainen pihisti mun jäsenkortin. :whip: :whip: Tota miksausta vissiin saa Streetistäkin. Pakko ostaa kun on kaikki edellisetkin vaikka Seasons levyistä en erityisesti pitänytkään. |
|
|
| skip |
Ei jaksanut lähteä kun viime bileissä joku naispaholainen pihisti mun jäsenkortin. :whip: :whip: Tota miksausta vissiin saa Streetistäkin. Pakko ostaa kun on kaikki edellisetkin vaikka Seasons levyistä en erityisesti pitänytkään. |
mulle noi oli ensimmäiset hallmark bileet! ja täytyy sanoa, että hieman oli kyllä pettymys! jotenkin siellä vaan ei ollut kovinkaan hyvä fiilis ja musiikkikin oli jotenkin tylsää jne. ihan ok pippalot siis kuitenkin, mutta jotenkin ei vaan toiminut mun mielestä!
ja cd:ssä ei sittenkään ole mitään tilttiä missään kohtaa! ilmeisesti kaverin auton cd-soitin ei vaan tykännyt levystä tms. koska mulla tää soi himassa ihan mainiosti kyllä!
edit:
KIXXXXU!!!! kauhia kixutus meneillään tälläkin hetkellä! mahtavaa! pirun hyvä levy!:D
edit2:
mitä kaikkia noita hallmarkin kokoelmia on aiemmin julkaistu, ja saako niitä mistään enää (edes mp3)?! |
|
|
| GrimReaper |
Äääh.. Miksi ne pitää laittaa eri levyille. :whip: Ajattelin itsekin että olisi ihan perfecto ilman voksuja. |
Jaa-a. En tajua noiden Everydayn miljoonan eri julkaisun mystiikkaa.. mulla on nyt biisistä aika kasa miksejä eri CD/12" -julkaisuilla:
- Agnelli & Nelson 2002 Mix (10:09)
- Alex Gold Instrumental Mix (10:12)
- Alex Gold Instrumental Mix Edit (7:51)
- Alex Gold Vocal Mix (10:12)
- Coast 2 Coast Chillout Mix (5:27)
- Lange Instrumental Mix (8:11)
- Lange Remix (8:11)
- Original Mix (8:50)
- Original Mix Album Edit (6:55)
- Original Mix Edit (7:29)
- Original Vocal Mix (8:50)
- Original Vocal Mix Edit (7:29) |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by skip edit2:
mitä kaikkia noita hallmarkin kokoelmia on aiemmin julkaistu, ja saako niitä mistään enää (edes mp3)?! |
Hallmark - The Album
Hallmark - The Temple Of Dawn
Hallmark - One Religion
Hallmark - One Religion (Part2)
Hallmark - The Seasons (Spring)
Hallmark - The Seasons (Summer)
Hallmarkin sivuilta löytyy One Religionit sieltä jäsensivuilta. |
|
|
| BetaFactory |
| Onko tuo sivustojäsenyys riippumaton siitä "oikeata" Hallmarkjäsenyydestä? Elikkä, onko tuo Members-osio avoinna kaikille, jotka vain rekisteröityvät ilmaiseksi niiden sivujen avulla? |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Onko tuo sivustojäsenyys riippumaton siitä "oikeata" Hallmarkjäsenyydestä? Elikkä, onko tuo Members-osio avoinna kaikille, jotka vain rekisteröityvät ilmaiseksi niiden sivujen avulla? |
Juuri näin. Ei vaadi itse kortin tilaamista vaan sivuille pääsee ainoastaan tunnuksen luomalla. |
|
|
| skip |
Hallmark - The Album
Hallmark - One Religion
Hallmark - One Religion (Part2)
Hallmark - The Seasons (Spring)
Hallmark - The Seasons (Summer)
Hallmarkin sivuilta löytyy One Religionit sieltä jäsensivuilta. |
kiitoksia! nyt puuttuu enää noi kaks ensimmäistä seasons kokoelmaa! kai nekin vielä jostain löytyy! tuskin streetistäkään noita vanhoja enää saa?!
ei noihin muuten biisilistoja tai .cue filejä missään ole? vai pitäiskö itse spottailla ja tehdä .cue myös? |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by skip
kiitoksia! nyt puuttuu enää noi kaks ensimmäistä seasons kokoelmaa! kai nekin vielä jostain löytyy! tuskin streetistäkään noita vanhoja enää saa?!
ei noihin muuten biisilistoja tai .cue filejä missään ole? vai pitäiskö itse spottailla ja tehdä .cue myös? |
Hallmark - The Album:
01 Des Mitchell- Welcome to the Dance part 1 (Code Blue)
02 Skynet UK - Holdin' On (Skynet instrumental mix) (Whoop)
03 Generation X - Odyssey (Rewind)
04 Plastic Boy - Angel Dust (Bonzai Trance)
05 Freebase - Touch Me, Feel Me (XTC)
06 Delerium - Heaven's Earth (Matt Darey remix) (Nettwerk)
07 Pulser - Cloudwalking (Trance Communications)
08 Protocol - Breath of Life (Silverstar)
09 Shane - C'est Musique (Armin van Buuren remix) (RCM)
01 Enigma - Unknown
02 Moby - Porcelain (Force Mass Motion Remix)
03 Origin - Wide Eyed Angel (Oliver Lieb Remix)
04 Afterburn - North Pole
05 Miro - Paradise (Miro Dub)
06 Odessi - Moments Of Space
07 X-Cabs feat Mark Coates - Infections
08 Nerva - Arazamas 16 (Nerva's Original Mix)
09 Digby Jones - Eternity (Original Epic Mix)
10 Generation X - Neo Tokyo
11 Aria - Dido (Armin Van Buuren's Universal Religion Mix)
12 Major League - Wonder
13 Lange - Follow Me (Lange vs Dj Jam X & De Leon)
14 Matt Darey - Beautiful (original)
One Religion - Part 1:
01 Aquanuts - Deep Sea
02 Ralphie B - Massive
03 Lange - Drifting Away (Lange Sunset Dub)
04 Hemstock & Jennings - Mirage Of Hope (Lange Remix)
05 Rising Star - Star Theme
06 Rank 1 - Awakening
07 Be With Me
08 Ascension - For A Lifetime
09
10
One Religion - Part 2:
01 Solar Stone - Solarcoaster
02 En Motion - Getting Away With It (Thrillseekers Instrumental Mix)
03 Tiesto - In My Memory
04
05 Micro De Govia - Epic Monolith (Sonorous Dub)
06 Barraka - Song To The Siren (Max Graham Mix)
07 Nicholas Freeman - Renaissance
08
09 AR52 - Timegate
10
11 Eon - Pocket Damage
The Seasons - Spring:
01 Lustral - Broken (Way Out West Remix)
02 2 Players - Signet (leama & moor mix)
03
04 Aly & Fila - Eye Of Horus (Ronski Speed Mix)
05
06 Sonorous - Protonic (Ronski Speed Remix)
07
08
09
10 Push - Universal Nation (joku uus mix)
11
The Seasons - Summer:
01 Airwave - When Things Go Wrong
02
03 Masters&Nickson - Out There (5th Dimension)
04 Christian Rusch & Greg Murray - Epic
05 Pulser - My Religion
06 Cultivate - Broken Pieces (Max Graham Mix)
07 Scott Bond vs Solar Stone - 3rd Earth
08 Miika Kuisma - Liber Null
09
10 Aurora - Sleeping Satellite (Super 8 Remix)
11 Oceanlab - Beautiful Together (Signum Remix)
Tossa on noi mitä olen tunnistanut. Milläs ohjelmalla niitä cue filejä saa helpoiten tehtyä? |
|
|
|
|