|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina?
|
View this Thread in Original format
| skip |
ajattelin tälläisen aiheen tempaista tänne, kun on kuitenkin mielenkiintoista tietää minkälaisia levyjä sakki on ostanut/saanut lähiaikoina.
itse olen nyt viime aikoina ostanut vain nämä:
dave gahan - bottle living (dvd)
dave gahan - dirty sticky floors (dvd)
dave gahan - i need you (dvd)
dirt devils - music is life (cdm)
freeloader - pure devotion (cdm)
ian van dahl - i can't let you go (cdm)
system f feat. marc almond - soul on soul (cdm)
underworld - born slippy nuxx (cds)
mutta onneksi asiaan on tulossa muutos hyvin pian, sillä postissa on lähipäivinä/viikoina tulossa yli 30 levyä lisää monesta eri lähteestä! :D |
|
|
| Mr.Mystery |
Ostin tuossa uudenvuoden bileisiin muutamat 12"-levyt kun saatiin levarit lainaan:
Scott Bond vs. Solarstone - The 3rd Earth
Universal Religion Sampler 1
Plastic Boy - Live Another Life/Night Hawks
Masters & Nickson - Out There (The 5th Dimension)
Ja sitten ceedeitä:
3 Drives - Melodies From The Universe
Muse - Hysteria
Nämä kaikki tuli kyllä hankittua jo viime vuoden puolella. Tänä vuonna en ole vielä ostanut mitään johtuen uudenvuodenbileiden aiheuttamasta akuutista rahapulasta. |
|
|
| MekkaFIN |
Jewel - Intuition (CDM)
Conjure One - Conjure One (2CDs)
Nää tuli viime kuussa hankittua, pitäs seuraavaks ostella Andainin Beautiful Things ja Motorcyclen As the Rush Comes CD-maxit. :) |
|
|
| TonY |
SCARAB - Vagabond
MORPHEUS - Signs
ADAM SHERIDAN - Lektrik
ST JOHN VS LOCUST - Mindcircles |
|
|
| GrimReaper |
Tässä nyt on viimeisen reilun kuukauden aikana tehtyjä ostoksia:
Bedrock - Heaven Scent (Planet Rockers Breaks Mix) (whitelabel 12")
Bedrock - Heaven Scent (Yunus Güvenen Remix) (12")
Blank & Jones - Relax Remixed (2x12")
Blank & Jones - A Forest Remixes (12")
Cape Town - X-Tension/Chameleon (12")
Conjure One - Sleep Remixes (Max Graham/Ian van Dahl Mixes) (12")
Hoxton Whores vs. Furry Phreaks - Smoothe (whitelabel 12")
Hoxton Whores vs. Hed Boys - Boys & Girls (whitelabel 12")
Hoxton Whores vs. Subliminal Cuts - Le Voie Le Soleil (whitelabel 12")
LSG - Fragile (12")
Nalin & Kane - Beachball 2003 (Coast 2 Coast/Andry Nalin Mixes) (12")
Plump DJs vs. LFO - Low Frequency Bootilator (whitelabel 12")
Taucher - Ebbe & Flut (4x12")
Underworld - Dark & Long (Danny Howells Remix) (whitelabel 12")
UNKLE - In A State # 1 (sis. Sasha Remix) (12")
Finley Quaye & WIlliam Orbit - Dice (Layo & Bushwacka Mixes) (12")
Hardfloor - The Best Of (2xCD)
Paul van Dyk - 45RPM (2xCD)
Denki Groove - Niji (CDM)
Element Four - Big Brother Theme (CDS)
Tranceparents - Child Two (CDM) |
|
|
| Gravel |
Elikäs viimeksi on tullut seuraavat levyt:
Mark Otten - Mushroom Therapy 12"
Mark Norman - Stram 12"
Andain - Beautiful Things 12"
Matt Darey - Beautiful 12"
Hampshire & Nysse - Eternal Voices 12"
Veracocha - Carte Blanche 12"
BBE - Seven Days And One Week 12"
Basic Dawn - Pure Thrust 12"
Zombie Nation - Kernkraft 400 12" :cool:
ja tulossa on nämä levyt:
VA - Gold Trance vol.1 12"
VA - Gold Trance vol.2 12"
VA - Gold Trance vol.4 12"
Yahel - Devotion 12"
Oceanlab - Clear Blue Water 12"
Lange ft. Skye - Drifting Away 12"
DT8 ft. Roxanne Wilde - Destination 12"
Mystery - Devotion 12"
EON - Pocket Damage 12"
Lambda - Hold on Tight (Kaylab & Reeloop rmx) 12"
Dallas Superstars - Fast Driving 12" |
|
|
| Jeyenne |
Scarab - Vagabond (A STATE OF TRANCE)
Modulation - Spirits (TSUNAMI)
Matt Darey - Beautiful (INCENTIVE)
LSG - Fragile (SUPERSTITION)
Starchaser - Falling Star (VANDIT) |
|
|
| skip |
tänään postimies toi tälläset:
madonna - nothing fails/love profusion (cds)
madonna - nothing fails/nobody knows me (cdm)
marmion - schöneberg (cdm)
little wonder - eclipse (cdr)
sonorous - second sun (cdr)
:D |
|
|
| Kinde |
| quote: | Originally posted by skip
tänään postimies toi tälläset:
little wonder - eclipse (cdr)
sonorous - second sun (cdr)[/B]
|
Mitäs noi cdärrät oikeen on?? :conf:
Ite tullut ostettua ennätysvähän levyjä viime aikoina... ei oo vaan ollut mitään oikeen mielenkiintosta tarjolla missään. Ainoat mitä tässä venataan on noi Motorcyclen ja Andainin cd-sinkut ja sitten toi Oliver Liebin tuleva kokoelma The Best of L.S.G. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Kinde
Mitäs noi cdärrät oikeen on?? :conf: |
Lost Language (Hooj.com) kyllästy siihen max. 20min sääntöön aikoinaan, ja halus että CD-addiktitkin saa kaikki versiot ilman kymmentä eri sinkkua. Näin ollen ne päätti ei-kaupallistaa CD-julkasut CD-R:iksi ja nyt ei ne listasijoituksiin liittyvät "CIN-säännötkään" pääse enää vaikuttamaan. Koska ne on epävirallisia, niitä ei myöskään saa Hooj.comin ulkopuolelta tietääkseni.
Jotenkin näin se kai menee... :p |
|
|
| Puuhis |
| Viimesin hankinta on Andain - Beautiful things 12". Pitäisi olla tulossa Jewel - Intuition 2x12" ja toivottavasti Way Out West - Mindcircus 12". :) |
|
|
| skip |
tuli muutama levy ostettua euroihmeestä, eli euron kipale
green court - moonflight
rob dougan - furious angels
ja sitten mukaan tarttui myös maailman hienoin cd-taskujuttu! tässä jonkun näköinen kuva! tämäkin ja siis kaikki tuotteet vain euron, euroihmeessä!
 |
|
|
|
|