|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik vind het erg dat Ferry nog altijd op de site staat voor de trance area en dat er nog altijd geen officieel nieuws over is. Ze zullen er wel hun redenen voor hebben, maar bij mij komt het dan over alsof ze meer om het geld geven dan om de tevredenheid van de bezoekers. |
Al een sjaans dat ik niet ga voor den Ferry :p |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Al een sjaans dat ik niet ga voor den Ferry :p |
^hehehe das wel ne terechte word. stel u voor dat ge da nog altijd nie weet, en dan komt ge daar achter op AIB. dan storten toch u natste dromen in denk ik |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Heel stiekem hoop ik op Nu-NRG of Gareth Emery. |
Ik hoop ook dat NU-NRG komt mmm dat zou zalig zijn, alleen voor hen zou ik al naar aib gaan. Dat ze maar voor een goeie naam kiezen, laat ze ons maar verrassen:) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^hehehe das wel ne terechte word. stel u voor dat ge da nog altijd nie weet, en dan komt ge daar achter op AIB. dan storten toch u natste dromen in denk ik |
Ferry mijn natste droom...na Massive...naaah :D
MIKE en J00F daarentegen, miss ga ik ook nog biepen bij Super Marco May en Pavo, maar evenant het openlucht is in ons Belgen-"het anti-db"-land, zal de hardstyle muziek niet echt tot zen recht komen peins ik. Dus 9/10 blijf ik ,als het braaf, zedig en onschuldig BETA'ke dat ik ben, in de Trance Area ;) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
als het braaf, zedig en onschuldig BETA'ke dat ik ben, in de Trance Area ;) |
bwhahahaha...
booooooo ing straight edger :D |
|
|
| FUSyke |
| Ik hoop dat ze nog iemand vinden want anders gaan ze Armin mss nog wat langer laten draaien en dit zou ik jammer vinden. Versta mij wel nie verkeerd. Ik vind Armin een super dj en ik ga ook voor hem naar aib maar ik zou toch nog graag een 5de dj zien in de trance area. |
|
|
| Kaidreas |
hebt ge echt gelijk in, en sorry dat ik het moet zeggen
maar ik ben armin serieus beu gezien eigenlijk. met zen smile tot over zen oren. 1 a 2 uur is da goed, maar 3-4-5 uur, das echt wel pressure overload |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
1 a 2 uur is da goed, maar 3-4-5 uur, das echt wel pressure overload |
Zei iemand Tiësto In Concert? :D
Bwa het maakt mij niet uit hoe lang een set duurt, als de DJ de set 4 uur boeiend kan houden, waarom niet. |
|
|
| Joker666 |
Nog steeds geen nieuws over de vervanging van Ferry????!!!
Ik hoop dat het Markus wordt, maar mits het zo lang duurt eer er iets wordt bekend gemaakt, vrees ik hier wel voor... |
|
|
| FUSyke |
| Het duurd idd een tijdje voro ze nieuws lossen, beke geduld hebben zeker. Van mij mogen ze Fred Baker ook nog keer terug laten komen, op de indoor was hij ook goed. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Heel stiekem hoop ik op Nu-NRG of Gareth Emery. |
Flutlicht vs S.H.O.K.K. it is :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Flutlicht vs S.H.O.K.K. it is :p |
Dat mag ook altijd :) |
|
|
|
|