|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| lost_in_trance |
| Het zal niet een bekende dj zijn. Misschien een andere kleine dj zoals Dj Elof? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
Het zal niet een bekende dj zijn. Misschien een andere kleine dj zoals Dj Elof? |
Ik denk het niet, want volgens mij weet de organisatie ook wel dat ze met alleen Armin, M.I.K.E en John 'OO' Fleming geen massa's volk gaan trekken, vooral omdat Armin en M.I.K.E. al op de vorige 3 edities waren...Ze hebben nog 1 grote en - voor het Belgisch publiek - aantrekkelijke naam nodig denk ik! |
|
|
| FredNova |
| en nogmaals spijtig dat PVD in Miami zit... :( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik denk het niet, want volgens mij weet de organisatie ook wel dat ze met alleen Armin, M.I.K.E en John 'OO' Fleming geen massa's volk gaan trekken, vooral omdat Armin en M.I.K.E. al op de vorige 3 edities waren...Ze hebben nog 1 grote en - voor het Belgisch publiek - aantrekkelijke naam nodig denk ik! |
waarom perry niet, via topradio zal die nu toch wel al wat naambekendheid hebben verworven. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
waarom perry niet, via topradio zal die nu toch wel al wat naambekendheid hebben verworven. |
niet genoeg
ik gok nog steeds dat de organisatie voor YdR kiest (als ie vrij is tenminste) |
|
|
| Joker666 |
Markus er dus ook niet bij dit jaar, das spijtig! Had hier echt wel gehoopt, zou een echte waardige vervanger van Ferry geweest zijn. Damn!
Dan denk ik ook eerder aan YDR, al hoop ik op toch wat beter/grootser! |
|
|
| eieregooie |
Mag ik mee gokken? Dan zeg ik Cor Fijneman... Not my cup of tea though...
Ohnee laat maar, die heeft al 3 bookings die dag... |
|
|
| djcresto |
ydr zou wel dikke kut zijn
marco v nog vrij? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
ydr zou wel dikke kut zijn
|
Sad but true...:sadgreen: |
|
|
| FUSyke |
* Marco V draait dan van 1 tot 4u in de kingdom in Nederland. Het is niet ver rijden naar Antwerpen maar ik denk toch dat hij het niet zal zijn. hij zou dan al vree vroeg moeten draaien ofwel als afsluiter. Again:( denk ik.
* YDR draait die avond ook in de Cherry Moon maar die zou wel vlug even naar Antwerpen kunnen komen. Dus hij is een grote kanshebber. Ik zou wel ontgoocheld zijn moesten ze hem al vervanger voor Ferry gevraagd hebben:( Mja, hij kan mss die avond nen keer goed draaien é, ge weet nooit:)
Toch hoop ik nog op iemand anders*duimen iedereen!!!*
*EDIT*
We hebben geen weet van het feit dat Yves Deruyter een plaatsvervanging wou doen voor Ferry Corsten omdat hij zelf al een booking bevestigd heeft in het buitenland!!!!
Mvg,
Het Banshee Worx Team.
>>> Dus ook geen YDR op AIB; nu zijn der al een paar gerust zeker:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
>>> Dus ook geen YDR op AIB; nu zijn der al een paar gerust zeker:p |
:toothless
Ik dacht wel daarstraks...misschien trommelen ze wel één van die Illusion-DJ's op, zoals Wout of Jan ofzo? Dat trekt wel redelijk veel Belgisch publiek... |
|
|
|
|