return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 52)
View this Thread in Original format
Gladius
alléj, ik vertrek morgen nog voor een weekje naar de Südeifel ("klein zwitserland" noemt dat daar), aan de grens van Luxemburg - Duitsland, om daar nog wat te gaan chillen voor het school begint (lees: wa wandelen en fietsen).
tot over een weekje dus!

woops, verkeerde thread =<
Hydra
quote:
Originally posted by bobbytk
paar filmkes en fotokes:
aib movies

iemand enig idee hoe die plaat noemt in "mike 2.mpg" ?
Nyah
quote:
Originally posted by Gladius
alléj, ik vertrek morgen nog voor een weekje naar de Südeifel ("klein zwitserland" noemt dat daar), aan de grens van Luxemburg - Duitsland, om daar nog wat te gaan chillen voor het school begint (lees: wa wandelen en fietsen).
tot over een weekje dus!

have fun, glad ;)
Tiger777
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Beuh Dana is ook maar een zwak kind, op haar site staat niet eens dat ze op AiB draaide...ni stoer genoeg voor haar imago ofwa :rolleyes:

Feit, ik was ook even gaan zien. Ze staat daar gewoon een sigaretje te roken, niet eens interactief te wezen met het publiek. Vond het ook maar zwak.
TOR
quote:
tot over een weekje dus!

mooie streek, have fun :)

als je ook Luxemburg zelf binnengaat, probeer es langs Vianden te fietsen.. het dorp zelf is niet zo speciaal, maar de streek rondom is prachtig.
TOR
quote:
Originally posted by pooley
Zijde daar zeker van, MIKE is resident en had toch vanalles met de organisatie te maken nee?
Armin, mja ok sni zo erg, ma MIKE :/
En ja id&t ging het overnemen nee?
meer richting blackhole gaan dus ...

vergeet ook onze Johan niet :o
CygnusX
quote:
Originally posted by TOR
vergeet ook onze Johan niet :o

Johan Gielen mag voor mijn part gerust eens langskomen :) Hier is een recent tracklistje van zijn show 'Lift Off' :

01. Alex Gold - Stranded In Paradise (Original Mix) > Xtravagnza
02. Beetseekers - Reflexion > J00F Recordings
03. Kat People - Freefalling (Pesh Remix) > N2
04. Robert Gitelman - Children Of The Sun > ID-T
05. Audioplacid - Diving (Aly & Fila Remix) > Flow Motion
06. Ace Da Brain - Dusk Till Dawn > Venom
07. Mike Koglin vs DJ UTO - Yoake (Mike Koglin Mix) > First Second
08. Commander Tom - Attention (F&W Remix) > Pulsive
09. Svenson - Inside Outside > ID-T
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by pooley
Zijde daar zeker van, MIKE is resident en had toch vanalles met de organisatie te maken nee?

Ik ben heel zeker, want Mike heeft het mij zelf gezegd, tot 2 keer toe zelfs. :)

Hij besefte ook wel dat de Line-up wel is andere namen mag bevatten, ook al is hij "resident", hij blijft geen volk trekken...
Eagle`
quote:
tot over een weekje dus!

have fun indeed glad :)

normaal ging ik ook nog een week op vakantie met paar vrienden naar buitenverblijf van een klant van men ouders, aan de cote d'azur maar gaat spijtig niet door omdat het al verhuurd is, dju toch had het perfecte einde van een klote vakantie geweest :(

ontopic: laat johan maar thuis :p
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik ben heel zeker, want Mike heeft het mij zelf gezegd, tot 2 keer toe zelfs. :)

Hij besefte ook wel dat de Line-up wel is andere namen mag bevatten, ook al is hij "resident", hij blijft geen volk trekken...

ik kan dit alleen maar bevestigen :p

Xavez
Ik was een van die 'zatte' mensen, de kerel met de oranje t-shirt (ja, kvond de beta t-shirts echt niet zo mooi uitzien, daarom heb'k em in den tijd ook niet gekocht..) Nuja, J'00'F vond ik persoonlijk de beste van de Trance-tent die avond. Dat de Line-up eens gaat veranderen is ookwel positief, zolang 't maar gene Tiësto wordt :D en voor mij part mocht die Hardstyle tent daar wel weg en wa meer plaats voor die Urban tent, da was daar lekker chilled en toch niet te veel nigah r&b shiat enzo dus da is me eigenlijk wel goed bevallen.. Merk ook op dat er in de Hardstyle tent weer gevochten is en de rest van de tenten niet..

BTW: Is er nu echt NIEMAND maar dan ook N I E M A N D die naar Hermanos Inglesos heeft gekeken? Ze waren buiten aant draaien op de openair en dat was echt wel verdomme goed -> khad ze op marktrock al gehoord maar volgens mij is dit een naam om in't oog te houden, ze draaiden technisch echt zo goed als vlekkeloos en hun stijl spreekt me ook wel aan, zowa een mengelmoes van alles :D

toc, lekker blijven geven op J'00'F en ik was er niet volledig aan, kben de zondag om 11h toen'k ontbeten had nog kleren gaan kopen :D

Maar een ding wat wel echt schandalig is: prijs van drank en eten.. Pinten aan 2euro? komaan.. aangebakken hamburgers voor 4euro? ze overdrijven toch wel.. Pukkelpop was goedkoper...
Eagle`
quote:
Originally posted by Xavez
Ik was een van die 'zatte' mensen, de kerel met de oranje t-shirt (ja, kvond de beta t-shirts echt niet zo mooi uitzien, daarom heb'k em in den tijd ook niet gekocht..) Nuja, J'00'F vond ik persoonlijk de beste van de Trance-tent die avond. Dat de Line-up eens gaat veranderen is ookwel positief, zolang 't maar gene Tiësto wordt en voor mij part mocht die Hardstyle tent daar wel weg en wa meer plaats voor die Urban tent, da was daar lekker chilled en toch niet te veel nigah r&b shiat enzo dus da is me eigenlijk wel goed bevallen.. Merk ook op dat er in de Hardstyle tent weer gevochten is en de rest van de tenten niet..

BTW: Is er nu echt NIEMAND maar dan ook N I E M A N D die naar Hermanos Inglesos heeft gekeken? Ze waren buiten aant draaien op de openair en dat was echt wel verdomme goed -> khad ze op marktrock al gehoord maar volgens mij is dit een naam om in't oog te houden, ze draaiden technisch echt zo goed als vlekkeloos en hun stijl spreekt me ook wel aan, zowa een mengelmoes van alles

toc, lekker blijven geven op J'00'F en ik was er niet volledig aan, kben de zondag om 11h toen'k ontbeten had nog kleren gaan kopen

Maar een ding wat wel echt schandalig is: prijs van drank en eten.. Pinten aan 2euro? komaan.. aangebakken hamburgers voor 4euro? ze overdrijven toch wel.. Pukkelpop was goedkoper...

gij zijt freeze van pando zeker, die duif kwam me bekend voor :p

edit: ah tis geen duif mo een kraai :thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 
Privacy Statement