|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Die was wel redelijk onder de gordel... |
verwijt ik haar iets ofzo ??? tell me where .... :rolleyes: Twas misschien wa bruut uigedrukt das een feit mo goed |
|
|
| Tiger777 |
| sssst dames, hou de sfeer goed! |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Eagle`
verwijt ik haar iets ofzo ??? tell me where .... :rolleyes: Twas misschien wa bruut uigedrukt das een feit mo goed |
tkomt wel zo over... ge hebt al wa meerdere keren gereageerd op mn posts met het verwijzen naar die avond. sorry mah tis nie da ik u buiten heb gelaten daar eh... ik kon er ook totaal niks aan doen. mah goed amuseert u vanavond |
|
|
| Dj Tilo |
will be at linkeroever at about 10!
See you in the Trancetent!:) |
|
|
| Tiger777 |
zelfde geldt voor mij:
will be at linkeroever at about 10!
See you in the Trancetent! ;) |
|
|
| JediD4M |
Yes yes ..
nog ff en dan in den jedi-shuttle richting Linkeroever!
Tot straks beta's !!!
"Let the music take control!" |
|
|
| djcresto |
| pics look niceeeeeeeee, I'm off tot straks! |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Zehra
tkomt wel zo over... ge hebt al wa meerdere keren gereageerd op mn posts met het verwijzen naar die avond. sorry mah tis nie da ik u buiten heb gelaten daar eh... ik kon er ook totaal niks aan doen. mah goed amuseert u vanavond |
Offtopic:
tuurlijk komt da over als een verwijt naar u, ma als de jasper zegt da het spijtig is omda gij na een familiefeest moet voor de 2de keer, vind ik (vanuit persoonlijke ervaringen) dat er ergere dingen bestaan dan da, ge kunt ni elk feest meemaken, die opmerking van asta komt nu over als dat ik effe wil oude geiten uit het kanaal halen maar dat is/was de bedoeling niet.
En ja ik geef dan het slechtste vergelijkende voorbeeld mogelijk, excuseer daarvoor, da heeft niks met u te maken al kom het zo wel over, had iemand anders naar een familiefeest gemoeten ik had net dezelfde opmerking gemaakt.
En ja das zuiver persoonlijk ma als ik die nacht kon inwisselen met een bv een trouwfeest in mijn familie dan had ik graag dat feest gemist ...
als jij je nu aangevallen voelt en boos bent dan is dat je goed recht, in ieder geval sorry |
|
|
| SilentEagle |
| Mannen, vrouwen, have fun en zie da'k het gespring en gedreun hoor tot hier thuis. Ge hebt chance, kzit in Antwerpen, ni in Diepenbeek. :p |
|
|
| Dark Apostle |
Ik had er bijna niet geweest, kom van de trap op weg naar badkamer, trap ik op een videoband die mijn ma had geleend en op een van de treden had gelegd. Videoband schiet weg, voet die op band stond schiet ook weg, mijn been wordt onderuit getrokken en had ik me niet tijdig vastgehouden had ik van de trap gevallen en miss iets gebroken :(
Enfin ik ben helemaal opgetut en klaar, nog ff langs bank en ik gereed om pitta te eten......en na de pitta ben ik klaar voor DJ Olaf :p (hij leest dit toch nimeer) |
|
|
| Bertn |
| kwas beter ook geweest:( |
|
|
|
|