|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 56)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Mercikes Jasper en Zehrake, heb ik vandaag toch nog iets leuks om naar te kijken :) |
Thanks schat, khad mezelf ook al herkend op sommige fotos :tongue2 |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Thanks schat, khad mezelf ook al herkend op sommige fotos :tongue2 |
LOL nabi, nu kan ik impersant eens lachen ook...de dag gaat er op vooruit...
BTW volgens Audioscrobbler ben jij degeen die het meest overeen komt met mijn muzieksmaak...you phreak :D |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
BTW volgens Audioscrobbler ben jij degeen die het meest overeen komt met mijn muzieksmaak...you phreak :D |
Hmmm yes, I feel it too, the love is strong, can you feel it? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Hmmm yes, I feel it too, the love is strong, can you feel it? |
Is het lang en hard in de vorm van een massieve kerkdienstkaars met afgeronde kop...sorry voor de off-topic trouwens :D |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Is het lang en hard in de vorm van een massieve kerkdienstkaars met afgeronde kop...sorry voor de off-topic trouwens :D |
Ik denk dat we op dezelfde golflengte zitten ;)
:D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik denk dat we op dezelfde golflengte zitten ;)
|
Gij hebt ook een kaars gemaakt die je laat branden als je naar trance luistert ofzo? :D
AiB was toch leuk, beste moment van mijn rottige vakantie. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
luisterd
|
Ik dacht: "Ik ga eens rottig doen" :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik dacht: "Ik ga eens rottig doen" :p |
Ik was te druk bezig met lessius te vervloeken |
|
|
| TOR |
om nog even terug te komen op dat Airbase-nummer.. het was idd One Man Army maar niet "The Anthem". Mike speelde de B-kant "Ballroom Dancer"
foutje van mijn kant.. ik blijf er wel bij dat het vreemd is dat J00F zoiets tekent, maar goed. |
|
|
| Kaidreas |
ik vond het best een leuk feesje, vooral de housie tent vond ik wel aangenaam :stongue:
trouwens kevin? wie is jackette? ik begreep u berichtje niet zo goed :D
@aurelie... "ik ken u van ergens" was dus geen cheap pick-up line, moest ge da denken e :D twas eruit voor ik erover nadacht :D
ik moet zeggen, er liep verdomd ferm vrouwvolk rond op AIB. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
trouwens kevin? wie is jackette? ik begreep u berichtje niet zo goed :D
|
hahaha, never mind. mislukte poging tot grappig zijn :o :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
trouwens kevin? wie is jackette? |
Zeg ni da da op mij slaat :mad: :p |
|
|
|
|