return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 56)
View this Thread in Original format
Nabistai
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Mercikes Jasper en Zehrake, heb ik vandaag toch nog iets leuks om naar te kijken :)


Thanks schat, khad mezelf ook al herkend op sommige fotos :tongue2
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Nabistai
Thanks schat, khad mezelf ook al herkend op sommige fotos :tongue2


LOL nabi, nu kan ik impersant eens lachen ook...de dag gaat er op vooruit...

BTW volgens Audioscrobbler ben jij degeen die het meest overeen komt met mijn muzieksmaak...you phreak :D
Nabistai
quote:
Originally posted by Dark Apostle
BTW volgens Audioscrobbler ben jij degeen die het meest overeen komt met mijn muzieksmaak...you phreak :D


Hmmm yes, I feel it too, the love is strong, can you feel it?
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Nabistai
Hmmm yes, I feel it too, the love is strong, can you feel it?


Is het lang en hard in de vorm van een massieve kerkdienstkaars met afgeronde kop...sorry voor de off-topic trouwens :D
Nabistai
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Is het lang en hard in de vorm van een massieve kerkdienstkaars met afgeronde kop...sorry voor de off-topic trouwens :D


Ik denk dat we op dezelfde golflengte zitten ;)

















:D
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik denk dat we op dezelfde golflengte zitten ;)


Gij hebt ook een kaars gemaakt die je laat branden als je naar trance luistert ofzo? :D


AiB was toch leuk, beste moment van mijn rottige vakantie.
Tiger777
quote:
Originally posted by Dark Apostle
luisterd

Ik dacht: "Ik ga eens rottig doen" :p
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik dacht: "Ik ga eens rottig doen" :p


Ik was te druk bezig met lessius te vervloeken
TOR
om nog even terug te komen op dat Airbase-nummer.. het was idd One Man Army maar niet "The Anthem". Mike speelde de B-kant "Ballroom Dancer"

foutje van mijn kant.. ik blijf er wel bij dat het vreemd is dat J00F zoiets tekent, maar goed.
Kaidreas
ik vond het best een leuk feesje, vooral de housie tent vond ik wel aangenaam :stongue:
trouwens kevin? wie is jackette? ik begreep u berichtje niet zo goed :D


@aurelie... "ik ken u van ergens" was dus geen cheap pick-up line, moest ge da denken e :D twas eruit voor ik erover nadacht :D
ik moet zeggen, er liep verdomd ferm vrouwvolk rond op AIB.

TOR
quote:
Originally posted by Kaidreas
trouwens kevin? wie is jackette? ik begreep u berichtje niet zo goed :D


hahaha, never mind. mislukte poging tot grappig zijn :o :p
Pumaz
quote:
Originally posted by Kaidreas
trouwens kevin? wie is jackette?

Zeg ni da da op mij slaat :mad: :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 
Privacy Statement