|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
khoop echt da aib outdoor met een week wordt uitgesteld...
:(:(:( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
khoop echt da aib outdoor met een week wordt uitgesteld...
:(:(:( |
Of het trouwfeest... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Zehra
khoop echt da aib outdoor met een week wordt uitgesteld...
:(:(:( |
Zehra ik heb geen Shockers gehad (ah nee het noemt In Qontrol verdekke en ik wist dat niet), geen Trance Energy (jaja TE is voor Breezas, I don't care :p), vorig jaar heb ik Luna mogen missen op AiB omdat ik in Eurodisney zat, kwil dees jaar wel ni onze M.I.K.E. missen hé :( *weent* |
|
|
| FUSyke |
* Fred Baker komt ook niet als vervanger voor Ferry:(
"Ik heb GEEN booking in Belgie voor het moment…. Niet normal !
And voor Antwerp is Burning, ze hebben me niet gevraagd…..
Sorry
Ik begrijp niet de DJing business voor het moment
Greetz
Fred"
* En Airwave zit op 4 september in Madrid voor een party. |
|
|
| Kaatje |
| quote: | Originally posted by Zehra
khoop echt da aib outdoor met een week wordt uitgesteld...
:(:(:( |
Vind het wel erg ze :( feesten zonder ons zehra :(
It is like eating pasta without the Cheese :nervous: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Kaatje
Vind het wel erg ze :( feesten zonder ons zehra :(
It is like eating pasta without the Cheese :nervous: |
=))) sweet thing to say.
btw, apostle, het wordt is tijd dat ge meegaat eh, we hebben u nog nooit gezien tedju! |
|
|
| Zehra |
monika, thanks! :)
| quote: | Originally posted by Gladius
=))) sweet thing to say.
|
she's also a sweet girl! :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Gladius
=))) sweet thing to say.
btw, apostle, het wordt is tijd dat ge meegaat eh, we hebben u nog nooit gezien tedju! |
Kom naar AiB, dan kan je me zien in Technicolor :D |
|
|
| TOR |
lol, wat een ongeduld.. je boekt geen DJ in drie minuten hé
het nieuws komt er wel... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
lol, wat een ongeduld.. je boekt geen DJ in drie minuten hé
het nieuws komt er wel... |
Binnen een dikke 2 weken is het wel al zo ver, dus zoooo lang kunnen ze er niet meer mee wachten! Of ze moeten besloten hebben om het niet aan te kondigen, of toch tenminste zo laat dat alle mensen al tickets gekocht hebben en niet meer terug kunnen. Maar dat gaat niet in goeie aarde vallen dan denk ik...:nervous: |
|
|
| djcresto |
is het niet eens tijd om een lijstje te maken van wie er allemaal komt?
vul maar aan:
Cresto |
|
|
| Kaidreas |
vul maar aan:
Cresto
Kaidreas+ misschien 1/2 male (non-ghey) friends |
|
|
|
|