|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| Iedereen mist wel es iets da ie graag had meegemaakt/gedaan, that's life nu eenmaal ... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
geef M.I.K.E. een kusje van me. |
Consider it done!! :toothless
Echt wel jammer dat je er ni bij kan zijn, het zal niet hetzelfde zijn zonder jou...:sadgreen: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Iedereen mist wel es iets da ie graag had meegemaakt/gedaan, that's life nu eenmaal ... |
Twee AIb's op rij missen omdat je telkens naar een trouwfeest MOET, dat is natuurlijk net ietsje erger... |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Zehra
mah goed. have fun allemaal. geef M.I.K.E. een kusje van me. en vergeet nie een keer voor me te springen... :) |
kzal em nen goeien *pol* geven alsk erbij geraak..., en da springen is geen probleem zehra ;)
dat kusje, mjah, dat laat ik aan Anja over denk'k :p
@ eagle:: gelijk hebde ... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Echt wel jammer dat je er ni bij kan zijn, het zal niet hetzelfde zijn zonder jou...:sadgreen: |
Ik sluit mij hierbij aan :sadgreen: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Twee AIb's op rij missen omdat je telkens naar een trouwfeest MOET, dat is natuurlijk net ietsje erger... |
Als ik een nacht ronddolen in den haag, met een asta ticket in je broekzak, in de barre vrieskou kon omruilen voor een avondje met familie en leuk weer, graag ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Die was wel redelijk onder de gordel... |
|
|
| Tiger777 |
Moet mijn tshirt nog een beurt van het strijkijzer geven. Daarna trein op en off we go to a nice party :D
Tot straks allemaal! |
|
|
| Gladius |
tiger the ironman!
tot straks iedereen |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Gladius
tiger the ironman!
tot straks iedereen |
ja, gelukkig heeft mijn mama mij dat reeds vroeg geleerd. Ze heeft mij ook gewaarschuwd NIET over de plastic te gaan. Als ge straks een mislukte BETA tshirt ziet...
dan ben ik het :clown:
Laat die foto's maar, we zullen dat straks eens met onze eigen ogen gaan inspecteren en beoordelen! |
|
|
| Jasperovitsj |
^ :eyes: :eyes: :crazy: :crazy:
Het gaat zooooooooooooo vet worden!! |
|
|
|
|