|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Cresto
Kaidreas + misschien 1/2 male (non-ghey) friends
TOR (als alles goed gaat, ook met 2 maten) |
|
|
| Jasperovitsj |
Cresto
Kaidreas + misschien 1/2 male (non-ghey) friends
TOR (als alles goed gaat, ook met 2 maten)
Jasper (Waarschijnlijk ook met een paar maten, maar die hoeven niet heel de avond rond mijn lijf te hangen :p ) |
|
|
| djcresto |
Cresto + 1 kameraad normaal gezien
Kaidreas + misschien 1/2 male (non-ghey) friends
TOR (als alles goed gaat, ook met 2 maten)
Jasper (Waarschijnlijk ook met een paar maten, maar die hoeven niet heel de avond rond mijn lijf te hangen ) |
|
|
| Dark Apostle |
- Cresto + 1 kameraad normaal gezien
- Kaidreas + misschien 1/2 male (non-ghey) friends
- TOR (als alles goed gaat, ook met 2 maten)
- Jasper (Waarschijnlijk ook met een paar maten, maar die hoeven niet heel de avond rond mijn lijf te hangen )
- Dark Apostle (aka Rafic ) (+ misschien een maat uit mijn klas en zijn vriendin, maar dat is nog niet zekers) |
|
|
| FUSyke |
- Cresto + 1 kameraad normaal gezien
- Kaidreas + misschien 1/2 male (non-ghey) friends
- TOR (als alles goed gaat, ook met 2 maten)
- Jasper (Waarschijnlijk ook met een paar maten, maar die hoeven niet heel de avond rond mijn lijf te hangen )
- Dark Apostle (aka Rafic ) (+ misschien een maat uit mijn klas en zijn vriendin, maar dat is nog niet zekers)
- FUSyke + vriendin (en mss nog een paar) |
|
|
| Freezel |
- Cresto + 1 kameraad normaal gezien
- Kaidreas + misschien 1/2 male (non-ghey) friends
- TOR (als alles goed gaat, ook met 2 maten)
- Jasper (Waarschijnlijk ook met een paar maten, maar die hoeven niet heel de avond rond mijn lijf te hangen )
- Dark Apostle (aka Rafic ) (+ misschien een maat uit mijn klas en zijn vriendin, maar dat is nog niet zekers)
- FUSyke + vriendin (en mss nog een paar)
- Freezel + XavierNL (Arminforum, Trance-Inc) (nog niet zeker of we komen, plannen hebben we wel) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Freezel
- Freezel + XavierNL (Arminforum, Trance-Inc) (nog niet zeker of we komen, plannen hebben we wel) |
OMG that can't be true!!! xavier?! nu ga ik zitte wenen in een hoekje :( :( :( :( :( :( :( echt jullie komen naar aib dus?! NOOO!!!!!!!!  |
|
|
| FredNova |
| ik zal er ook zeker zijn, met Steve-Austin en Mysteria waarschijnlijk |
|
|
| Gladius |
- Cresto + 1 kameraad normaal gezien
- Kaidreas + misschien 1/2 male (non-ghey) friends
- TOR (als alles goed gaat, ook met 2 maten)
- Jasper (Waarschijnlijk ook met een paar maten, maar die hoeven niet heel de avond rond mijn lijf te hangen )
- Dark Apostle (aka Rafic ) (+ misschien een maat uit mijn klas en zijn vriendin, maar dat is nog niet zekers)
- FUSyke + vriendin (en mss nog een paar)
- Freezel + XavierNL (Arminforum, Trance-Inc) (nog niet zeker of we komen, plannen hebben we wel)
- Gladius + broer en neef waarschijnlijk |
|
|
| Xilver |
- Cresto + 1 kameraad normaal gezien
- Kaidreas + misschien 1/2 male (non-ghey) friends
- TOR (als alles goed gaat, ook met 2 maten)
- Jasper (Waarschijnlijk ook met een paar maten, maar die hoeven niet heel de avond rond mijn lijf te hangen )
- Dark Apostle (aka Rafic ) (+ misschien een maat uit mijn klas en zijn vriendin, maar dat is nog niet zekers)
- FUSyke + vriendin (en mss nog een paar)
- Freezel + XavierNL (Arminforum, Trance-Inc) (nog niet zeker of we komen, plannen hebben we wel)
- Gladius + broer en neef waarschijnlijk
- Xilver + misschien maat en z'n vriendin |
|
|
| Myst3ria |
| quote: | Originally posted by FredNova
ik zal er ook zeker zijn, met Steve-Austin en Mysteria waarschijnlijk |
Affirmative :D
- Cresto + 1 kameraad normaal gezien
- Kaidreas + misschien 1/2 male (non-ghey) friends
- TOR (als alles goed gaat, ook met 2 maten)
- Jasper (Waarschijnlijk ook met een paar maten, maar die hoeven niet heel de avond rond mijn lijf te hangen )
- Dark Apostle (aka Rafic ) (+ misschien een maat uit mijn klas en zijn vriendin, maar dat is nog niet zekers)
- FUSyke + vriendin (en mss nog een paar)
- Freezel + XavierNL (Arminforum, Trance-Inc) (nog niet zeker of we komen, plannen hebben we wel)
- Gladius + broer en neef waarschijnlijk
- Xilver + misschien maat en z'n vriendin
- FredNova + Steve-Austin + Mysteria |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kijk die lijst groeien! :eyes: |
|
|
|
|