|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Dan heeft Mike gewoon 2 Airbase platen gedraaid? |
|
|
| TOR |
| The Anthem zat er hoe dan ook niet in, want die heeft een breakdown van meer dan twee minuten (zeer cinematisch met veel strings) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by pooley
en die "double u double u double u dot djelof dot be" der ook wa over vond :)
shame on you elof :) |
heh jah vond ik er ook wel over. maar voor de rest puike set van hem, had ook de indruk dat hij het naar z'n zin had, das ook belangrijk.
| quote: | | minpunten: eentje dan, ik ben nog steeds volledig naar de kloten |
lol echt NI normaal hoe gij heel den avond zo kunt blijven gaan. kheb nog tegen den benny gezegd da gij echt een superconditie moet hebben =). (owjah eagle, children of the sun is niet aan bod gekomen hoor, ik zei dat ik die graag wouw horen)
Even ne korte roundup van mijnen tweegen.
Weer leuk evenement, ge ziet duidelijk dat ze er elk jaar op vooruit gaan (laat ons maar hopen dat id&t het concept niet omzeep helpt), qua inrichting enz bedoel ik dan. Van de wc's zelf heb ik niets gemerkt, omdat ik daar gewoon niet geweest ben. Alles wat ik dronk kwam er toch gewoon in zweet terug uit =).
Mike vond ik zeeer goed, hoogtepunt van de set (en van de avond bleek ook achteraf) vond ik strange world en sunrise at palamos (heh ik zei het nog bij het eten tegen paar betas dat ik het leuk zou vinden die nog 'ns te horen). Die ferry corsten remix van synaesthesia vond ik zwaar ownen, ze hebben die zelfs 2 keer gedraaid dacht ik (of zat er toch 1 keer de zalige mesh remix bij?).
Dan armin, die voor mij een wisselvallige set draaide, tracksgewijs altans. Ik kan nu echt wel bevestigen dat ik de asot-tracks beu ben. Ze klinken gewoon allemaal hetzelfde.. meer zal ik er niet over uitwijden.
M'n kaars was al min of meer gedoofd tijdens set van armin, hoewel een paar lekkere tunes mij -aanstekersgewijs- wel terug even in gang konden doen schieten. Ik had den John nog graag bezig gezien, maar ik was echt te moe...
Was weer leuk om een paar betas voor het eerst te zien (sorry drek dat ik ineens op uwe rug sprong, zalt nooit nimeer doen =)), was ook echt super dat er zoveel betas waren, was echt een invasion daar vanvoor, al die ruggen met TA.com op.
Goed geamuseerd dus, en ben blij dat m'n broer zich ook goed vermaakt heeft.
ps: Yet Another suburban train, wat is me dat voor een gedrocht :nervous: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
was ook echt super dat er zoveel betas waren, was echt een invasion daar vanvoor, al die ruggen met TA.com op.
|
We hebben serieus indruk gemaakt denk ik, echt constant mensen die vroegen wat die T-shirts waren, waar BETA voor stond enzo, echt geweldig! :D |
|
|
| JediD4M |
Idd Jasp, kheb het in men review duidelijk genoeg maakt, twas ook teerste wak tegen u zei
"vooral niet opvallen!" :eek:
Cygnus heeft me voor hij wegging nog getroost dak nog zo gene T-Shirt heb. :confused: |
|
|
| TOR |
| ik heb ook veel ogen gevoeld vannacht.. and i don't think it's because i'm cute :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Gladius
(sorry drek dat ik ineens op uwe rug sprong, zalt nooit nimeer doen =)) |
Goed zo, ik ging daar bijna op mijn gezicht :p
Inderdaad, yet another suburban train is een gedrocht, ma ik vond het wel een gewaagd experimentje. De meesten leken het toch vrij goed te pikken.
Als we op TV komen vind ik toch dat iemand die zou moeten posten hier :p
Hehe, vooral ,niet opvallen. Da's totaal mislukt :haha: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Gladius
heh jah vond ik er ook wel over. maar voor de rest puike set van hem, had ook de indruk dat hij het naar z'n zin had, das ook belangrijk.
lol echt NI normaal hoe gij heel den avond zo kunt blijven gaan. kheb nog tegen den benny gezegd da gij echt een superconditie moet hebben =). (owjah eagle, children of the sun is niet aan bod gekomen hoor, ik zei dat ik die graag wouw horen)
ps: Yet Another suburban train, wat is me dat voor een gedrocht :nervous: :whip: :whip: :whip: |
tis ma wa ge conditie noemt, ik zen "rusthuis" rijp momenteel ;) Ge kunt mij met stoffer en blik bijeen vegen nu
anyway ik vond die bootleg wel iets hebben,heeft ie op dv ook gedraait, was het trouwens brian cross remix ofzow klonk niet als bekende versie van yet another day tbh :conf: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Als we op TV komen vind ik toch dat iemand die zou moeten posten hier :p
|
Tijgetje leest de volledig thread is
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
We zijn op ATV geweest!!!!!
De reportage duurde denk ik ocharme 4 minuten, maar de BETA's zaten erin o/ |
:p |
|
|
| Tiger777 |
| Dat waren enkel de vocals hoor, geen twee plaatjes over elkaar :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Tijgetje leest de volledig thread is
:p |
Awel ja, zijn daar geen beelden van? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Awel ja, zijn daar geen beelden van? |
Denket ni, en de reportage duurde echt ni lang...schandalig eigenlijk, want de reportage over het smeden van ijzer om kunstwerken te maken kreeg evenveel zendtijd :( |
|
|
|
|