|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| NU NRG geboenk:conf: Dat is hemelse trance:) |
|
|
| FredNova |
Ik denk dat Armin den Markus wel zal meebrengen ;)
:tongue3 |
|
|
| Kaidreas |
| sorry manne, echt ik vond het maar niks eigenlijk, en die freefall heb ik beluisterd... geef dan maar toch liever een echte hardstyle dj. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik denk dat Armin den Markus wel zal meebrengen ;)
:tongue3 |
heeft fred inside news?:D |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by djcresto
heeft fred inside news? :D |
:happy2: :happy2: Dacht net hetzelfde se ;) :p
Fred, vertel :D |
|
|
| FredNova |
be there :D (ik weet van niks)
gewoon er zijn op 4 september en niet teveel hopen ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FredNova
be there :D (ik weet van niks)
gewoon er zijn op 4 september en niet teveel hopen ;) |
dat zijn hier nu is twee tegenstrijdige berichten se :p
maja goed, één van dees toch is ticketjes gaan halen |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by FredNova
be there :D (ik weet van niks)
gewoon er zijn op 4 september en niet teveel hopen ;) |
misschien draait den fred die avond zelf wel?:p |
|
|
| FredNova |
| was het maar :crazy: |
|
|
| Nyah |
vandaag B dagtrips voor AiB gaan halen opt station :D
Wist die kerel aant loket toch ni waarover ik t had...
"Dat is dit jaar ni meer", zegt hij zo schoon :nervous:
Toch maar ff gezegd dat t wél was en na enkele minuutjes vond hij t dan toch :p
Dus kaatje als je dit leest ;), your ticket is @ my home :) |
|
|
| FUSyke |
| Markus Schulz komt ook niet af:( Heb hem en zijn management een mailke gestuurd en dit was zijn antwoord: "unfortunately not this time. hopefully I'll be there soon!" en het antwoord van zijn management: "Probably A.I.B. 2005" |
|
|
| Jasperovitsj |
| Well damn...:sadgreen: |
|
|
|
|