|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| djfille |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het is een groot afgesloten terrein op een weide, maar daarin 5 of 6 verschillende grote tenten, eentje voor elke stijl. Een beetje te vergelijken met Dance Valley dus, maar dan iets kleiner natuurlijk, en geen outdoor stages. Maar normaal gezien gaat alle actie dus binnen door, dus regen moet je niet echt vrezen! :)
|
In een mail van Antwerp Is Burning (begin juli ergens) staat er dat ze de trance, techno, house, harddance en urban gaan verdelen over 4 grote circustenten en 1 spectaculaire outdoor mainstage.
Hier vind je de volledige mail http://www.dance4mation.com/news.php?news_id=676 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Sorry maar ik vind de RnB tent nog steeds overbodig op AiB, voor die ene keer er eens een electronisch dancefestival is in België... |
niet vergeten dat r'n'b ook onder de EDM-noemer valt. overigens is r'n'b geen synoniem voor het afval in de hitlijsten.
@ DJ P.A.: i don't know where you got the information from, but it is very hard to believe that the event is already sold out. you should be able to get in just fine, you can always pay the entrance fee at the entrance itself.
@ Jasper: waarom zou dit de reputatie van AiB schaden? uit Ferry's bericht blijkt niet dat de fout bij de organisatie ligt. 'misunderstanding', dat zou er ook op kunnen wijzen dat de booking agent van Ferry verkeerde informatie heeft doorgestuurd. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
niet vergeten dat r'n'b ook onder de EDM-noemer valt. overigens is r'n'b geen synoniem voor het afval in de hitlijsten.
|
Hiphop valt on de EDM-noemer, RnB daarentegen is eigenlijk de versmelting van Hiphop (enfin rap) en soul. Het is de laaste jaar, vooral door missy eliot, dat het RnB gebeuren meer de electronica toer terug op gaat.
Helaas zorgt die wel voor het ineens overal opduiken van, wat ik noem, Club RnB en Rap, het Hiphop equivalent van Dance zoals Sylver met boeiende onderwerpen als Erop Los Neuken, Zuipen, Iedereen Binnendoen En Wat Achter Tegen U Vriendin Doen, Stevig Genoeg Worden, Een Manhoer zijn, Een Manhoer Willen Hebben, etc...
Missy Eliot kan ik nog respecteren, die doet dat voor de fun...maar Chingy, Ja Rule, Ashanti en heel de rest van die jannekes nest doen mij kotsen.
En als ik naar de snobjong kijk die in Antwerpen naar Hiphop luisteren vrees ik ervoor dat het de minder cultuureel verantwoorde RnB zal zijn...
MAW ik blijf weg van die tent :D
PS: Mijn vriendin is totaal into RnB en een paar maten van mij zijn zelfs echte rappers, ben zelfs al is naar een optreden geweest van De Straathonden, een Antwerpse Rap Crew ;) |
|
|
| TranceManiac |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Het zal weer tot 6 à 7 uur 's morgens zijn :) |
Thanks man! En jij ook Jasperovitsj, tof dat jullie ff de tijd namen. Ik heb gelijk rond gebelt en ben 3 kaarten extra gaan halen. Jammer dat je er niet bij bent Pumaz, succes met draaien!;) Ennehh Dark Apostle, als jij in Pumaz plaats de pint wil...Is goed, als er op het feest een wazige Hollander op je afstapt en je wat te drinken aanbied, dan is dat geen kinderlokker maar gewoon ikke, die een belofte nakomt. ;) Nogmaals, thanks voor jullie hulp! |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TranceManiac
Thanks man! En jij ook Jasperovitsj, tof dat jullie ff de tijd namen. Ik heb gelijk rond gebelt en ben 3 kaarten extra gaan halen. Jammer dat je er niet bij bent Pumaz, succes met draaien!;) Ennehh Dark Apostle, als jij in Pumaz plaats de pint wil...Is goed, als er op het feest een wazige Hollander op je afstapt en je wat te drinken aanbied, dan is dat geen kinderlokker maar gewoon ikke, die een belofte nakomt. ;) Nogmaals, thanks voor jullie hulp! |
Komt Pumaz ni?:conf:
En ik denk dat ik al een beetje te oud, te groot en te breed/dik ben om nog in de smaak te vallen bij kinderlokkers :D |
|
|
| djcresto |
| Heb hier vorig jaar net hetzelfde gepost. Die dj's van in de r&b tent op aib zijn echt heel goe. Ooit is op Jim of Tmf gezien en die konden super mixen, super sfeer creeëren |
|
|
| FUSyke |
Jaja mensen, nog een weekske:) Ik vind aib een goede organisatie en ze verdienen ook respect met wat ze tot nu toe al bereikt hebben. Maar nu is er toch 1 minpuntje: gebrek aan info! Ik vind het spijtig dat ze ons zelf niet over de situatie inlichten en of er nu een dj bij komt of niet. Mss zullen ze dit week-end wat meer duidelijkheid geven tijdens de rotationz-shows.
BTW: op nu zaterdag en zondag zijn er duo-tickets te winnen op Rotationz. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Komt Pumaz ni?:conf: |
Blij dat je het vraagt, want waar ik dacht te moeten zijn is eigenlijk de dag voor aib en toch niet op dezelfde dag. Dus mensen, ik kom af en neem waarschijnlijk Sarah mee :)
EDIT: zie lijst 2 posts beneden |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by pooley
- Cresto + 1 kameraad normaal gezien
- Kaidreas + misschien 1/2 male (non-ghey) friends
- TOR (als alles goed gaat, ook met 2 maten)
- Jasper (Waarschijnlijk ook met een paar maten, maar die hoeven niet heel de avond rond mijn lijf te hangen )
- Dark Apostle (aka Rafic ) (+ misschien een maat uit mijn klas en zijn vriendin, maar dat is nog niet zekers)
- FUSyke + vriendin (en mss nog een paar)
- Freezel + XavierNL (Arminforum, Trance-Inc) (nog niet zeker of we komen, plannen hebben we wel)
- Gladius + broer en neef waarschijnlijk
- Xilver + misschien maat en z'n vriendin
- FredNova + Steve-Austin + Mysteria
- Jedi
- Desperatozz + misschien 1 of 2 maten
- Joker666 + vriendin + enkele collega's (maar deze zijn meer voor techno en harddance)
- Buoyant + Giesber + Xcape + TatanaGirl + CygnusX + nog een paar niet-beta's (nog niet allemaal 100% zeker)
- Pooley met 3-4 maten
- Nyah + Monika (+misschien men broer en een kameraad)
- Tilo + at least 2 friends(german invasion )
- lost_in_trance + vriend uit brussel
- Nabistai (alleen :( )
|
Normaal ga ik een dezer dagen een b-dagtripje aanschaffen :) Wel spijtig dat ik geen trance-minded vrienden heb en dat mijn vriendin onverwachts ni meekan:( |
|
|
| Pumaz |
- Cresto + 1 kameraad normaal gezien
- Kaidreas + misschien 1/2 male (non-ghey) friends
- TOR (als alles goed gaat, ook met 2 maten)
- Jasper (Waarschijnlijk ook met een paar maten, maar die hoeven niet heel de avond rond mijn lijf te hangen )
- Dark Apostle (aka Rafic ) (+ misschien een maat uit mijn klas en zijn vriendin, maar dat is nog niet zekers)
- FUSyke + vriendin (en mss nog een paar)
- Freezel + XavierNL (Arminforum, Trance-Inc) (nog niet zeker of we komen, plannen hebben we wel)
- Gladius + broer en neef waarschijnlijk
- Xilver + misschien maat en z'n vriendin
- FredNova + Steve-Austin + Mysteria
- Jedi
- Desperatozz + misschien 1 of 2 maten
- Joker666 + vriendin + enkele collega's (maar deze zijn meer voor techno en harddance)
- Buoyant + Giesber + Xcape + TatanaGirl + CygnusX + nog een paar niet-beta's (nog niet allemaal 100% zeker)
- Pooley met 3-4 maten
- Nyah + Monika (+misschien men broer en een kameraad)
- Tilo + at least 2 friends(german invasion )
- lost_in_trance + vriend uit brussel
- Nabistai (alleen)
- Pumaz + misschien een vriendin (ze weet het nog niet) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Normaal ga ik een dezer dagen een b-dagtripje aanschaffen :) Wel spijtig dat ik geen trance-minded vrienden heb en dat mijn vriendin onverwachts ni meekan:( |
Ach broeder ik ben ook uiteindelijk alleen...twee verloren zielen ...alleen...zonder vrienden *Barbers's Adagio For String speelt op de achtergrond*
Wie wil ons adopteren die avond? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Wie wil ons adopteren die avond? |
*raises hand* |
|
|
|
|