|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Heel vlot :toothless |
|
|
| Gladius |
hmm krijg al goesting in ne goeie pita.
lol 10 man of meer, lekker veel, om dan nog maar te zwijgen hoeveel man er bijkomt op aib zelf. *invasion*
kga een TA tshirt aandoen, dewelke ik neem zie ik morgen wel ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Gladius
hmm krijg al goesting in ne goeie pita.
lol 10 man of meer, lekker veel, om dan nog maar te zwijgen hoeveel man er bijkomt op aib zelf. *invasion*
kga een TA tshirt aandoen, dewelke ik neem zie ik morgen wel ;) |
Hebde gij een collectie ofzo...of alleen een TranceAddict T-shirt en een BETA? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Hebde gij een collectie ofzo...of alleen een TranceAddict T-shirt en een BETA? |
hij heeft da ontwerp van Zehra I guess en dan die ouwe met de lelijk blauw beest op als ge surft naar tranceaddict.com, waar de handtekening van Armin is afgewassen omda mijne stift afwasbaar was :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Eagle`
hij heeft da ontwerp van Zehra I guess en dan die ouwe met de lelijk blauw beest op als ge surft van naar tranceaddict.com, waar de handtekening van Armin is afgewassen omda mijne stift afwasbaar was :p |
Kzou zeggen brengt latexverf mee naar AiB dan kan je weer een handtekening vragen |
|
|
| Gladius |
| nah geen handtekeningen meer op m'n tshirt, das geen zicht als ge die derna draagt vind ik. Moet zowiezo geen handtekening meer hebben van nen dj... jeez waar was ik mee bezig toen :rolleyes: |
|
|
| Tiger777 |
| Mijn t-shirt zit in de was, hij moet lekker vers ruiken tegen morgen :p |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
mijn beta t-shirt hangt ook al klaar voor morgen :D
btw ... ff vraagje, zijn digicams allowed? alejah, zou'k et wagen om mijne mee te neme, zonder da'k dien aan den inkom moe afgeve ofzu ... |
|
|
| Nabistai |
| De kans is klein dat mijne betashirt gewassen zal zijn tegen morgen. Dan zal het wel de I love techno shirt worden. Tenzij...ik mijn betashirt ongewassen aandoe... :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
zijn digicams allowed? alejah, zou'k et wagen om mijne mee te neme, zonder da'k dien aan den inkom moe afgeve ofzu ... |
Normaal mag het, op de vorige 3 edities mocht het alleszinds |
|
|
| pooley |
ah si de 2 zusje skomen ook dus.
cu there hendrika en geliefde |
|
|
| Pumaz |
:haha: :haha:
Subtiel hoor Fred :D |
|
|
|
|