|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by pooley
ah si de 2 zusje skomen ook dus.
cu there hendrika en geliefde |
Herinner er mij aan dit morgen recht te zetten...:whip: :whip: :whip: ;) |
|
|
| pooley |
Pas ma op of ik trek is aan u oren !
Kheb van de papa gehoord da ge da ni graag hebt he schat ! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by pooley
Pas ma op of ik trek is aan u oren !
Kheb van de papa gehoord da ge da ni graag hebt heschat ! |
sssst, straks wordt Steven jaloers... |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by pooley
ah si de 2 zusje skomen ook dus.
cu there hendrika en geliefde |
*note to self: breng boksbeugel mee :thepirate |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Herinner er mij aan dit morgen recht te zetten...:whip: :whip: :whip: ;) |
Rechtzetten is in deze context niet echt de juiste woordkeuze! :stongue: :stongue: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Rechtzetten is in deze context niet echt de juiste woordkeuze! :stongue: :stongue: | :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip::whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip::whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip::whip: :whip:
Oh ja, ik heb mijn tiketje :happy2: |
|
|
| Kaidreas |
ik zal er ook bij zijn, op de pitta-meeting
alle normaliter gewijs toch
btw:1 tip, pest zehra nooit dat ze niet naar een feesje kan, want dan krijgt ge een vloek over u. ik heb de hele week, pokke ziek geweest. ik dacht al dat ik niet kon komen, maar ja. the better self of me heeft de bovenhand genomen |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
btw:1 tip, pest zehra nooit |
Goed idee: Pesten is foei ;) :p |
|
|
| Pumaz |
Lol Dries, goed bezig :D
Ik ben blij da ge meekunt, anders moest ik alleen drinken... |
|
|
| TOR |
music should be the only drug ;)
:cool: |
|
|
| Tim81 |
| Veel plezier vandaag! |
|
|
|
|