|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by FUSyke
zal ik er niet om treuren |
ik wel, want ik heb hem nog nooit aan het werk gezien
hij is een van de redenen waarom ik naar AiB ga.. |
|
|
| JediD4M |
| Zou het ergens wel jammer vinden moest Ferry niet komen, maar als als de vervangers die Fusyke opnoemt komen zal ik niet treuren. |
|
|
| Joker666 |
Ik vind Ferry ook wel een must op AiB outdoor!
De rest van de line up is wel ok, maar nogal standaard voor AiB(Armin en M.I.K.E.).
De trance line up was echt wel super met Ferry, maar de rest van de line up is maar matig... als nu Ferry er nog af valt... tja...
Ik reken toch nog op Ferry!!!:D |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Joker666
De rest van de line up is wel ok, maar nogal standaard voor AiB(Armin en M.I.K.E.).
|
:) Das misschien wel standaard voor ons, maar andere landen(zelfs niet europese) zijn dan jaloers op dergelijke line-up.
Die bookings van Armin & M.I.K.E. liggen denk ik al ruim een jaar vast. Kheb ook eens M.I.K.E. willen booken begin maart voor een set rond het einde van mei, er werd ons gemeld dat je hem minstens een jaar op voorhand moet booken.
Hoewel ik nu bedenk dat dat bij Ferry ook wel zal moeten.. . |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik ben benieuwd of ferry nu gaat komen of niet. |
Ik wel :( Hij is samen met de Beta-meeting de (hoofd)reden waarom ik wou gaan. |
|
|
| FUSyke |
Weet er al iemand of Ferry nu komt of niet? En of ze al een vervanger hebben?
Ik heb een mailtje naar aib gestuurd maar nog niets terug gekregen. |
|
|
|
|