|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik zal er ook bij zijn, op de pitta-meeting
alle normaliter gewijs toch
btw:1 tip, pest zehra nooit dat ze niet naar een feesje kan, want dan krijgt ge een vloek over u. ik heb de hele week, pokke ziek geweest. ik dacht al dat ik niet kon komen, maar ja. the better self of me heeft de bovenhand genomen |
en ik gisteren maar NU NRG plaatjes draaien :( |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by pooley
danku :)
drugs ! |
Druqs....DRUUUUQQQQSSSSSSSS....I....NEED....NNNNGGGGNNNNN DRUQSSSSSSSSSSS AAAAAAGHG... |
|
|
| Dark Apostle |
| ETA in 5 hours, prepareert voor combateren mitz zeh pitta. |
|
|
| pooley |
| Kzla er dus me ne copain zijn tegen 7.00 |
|
|
| Dj Tilo |
to the ppl from Sweden: (or anybody who hasn't got a ticket yet)
I have 3 tickets left!!! If you want one PM me!! |
|
|
| djcresto |
| ik vertrek om half 7 bij kameraad en is klein half uur rijden nr linkeroever, kdenk da ik er dus wel zal geraken tegen half 8. |
|
|
| pooley |
| I need 2 tickets :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
I need 2 tickets :) |
koop je toch gewoon b-dag trip in antwerpen centraal ? |
|
|
| Vishnu |
Wat een zalig gevoel, aftellen naar dé event van het jaar!! :D
Over enkele uurtjes staan er 6 vrienden aan mn deur met veel vodka en evenveel red bull. :eyespop: Dan is het gewoon nog een kwestie van hier wat vette schijven op te zetten en we zijn volledig opgewarmd... En dan die bus op, moehahaha altijd lachen, er is er altijd wel ene die zijne pis niet kan inhouden en die zit daar dan groen of paars te wezen in een hoekje op de bus, hehehe :p
Dus stormen we traditiegetrouw da sjiek hotel op het Astridplein binnen om de pattaten af te gieten. Echt een aanrader, want de portier doet gewoon voor u de deur open :o
Dan de metro zoeken en de rest van het verhaal zullen de meesten hier ook wel meemaken. Dus, tot dan! :) |
|
|
| pooley |
| Ik kom met de auto Mich |
|
|
| Zehra |
aaargh tis weer zover... amuseert u allemaal, beta's! kga me ook amuseren op de bruiloft, kzou zeggen, kga men ellende wegzuipen mah vrouwen mogen geen alcohol eh :rolleyes: en kben toch zo braaf...
mah goed. have fun allemaal. geef M.I.K.E. een kusje van me. en vergeet nie een keer voor me te springen... :) |
|
|
|
|