return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 53)
View this Thread in Original format
TOR
was dat gevecht niet in de Urban tent?

Dries zal het iig wel weten, die was getuige :p


en persoonlijk zou ik geen van de tenten wegdoen, maar er een bijzetten.. we need a progressive tent!!
Zehra
zo... heb fotos van despe maar ff online gezwierd:

http://users.skynet.be/beta/aibindoor

enjoy... :)
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
zo... heb fotos van despe maar ff online gezwierd:

http://users.skynet.be/beta/aibindoor

enjoy... :)


thx zehrake ;)
djcresto
quote:
Originally posted by Zehra
zo... heb fotos van despe maar ff online gezwierd:

http://users.skynet.be/beta/aibindoor

enjoy... :)


tnx Z!

jammer van de mislukte groepsfoto
Nyah
quote:
Originally posted by djcresto
jammer van de mislukte groepsfoto


idd, maar had jasper ook ni zo één foto? of iemand anders...
djcresto
quote:
Originally posted by Nyah
idd, maar had jasper ook ni zo één foto? of iemand anders...


Ja met J zijn toestel is er ook één genomen, maar de fotografen zagen er mij nie betrouwbaar uit :p
Nyah
quote:
Originally posted by djcresto
Ja met J zijn toestel is er ook één genomen, maar de fotografen zagen er mij nie betrouwbaar uit :p


lol ja, daar zeg je wa... :nervous: :p
DeSpErAtOs-X
mjah, indeed, ... volgende keer zal'k nog ander betrouwbaarder volk meebrengen :D ... nochtans tof reisgezelschap ze wa'k nu bijhad :p...
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Nyah
idd, maar had jasper ook ni zo één foto? of iemand anders...

Mijn groepsfoto's zijn om één of andere duistere reden ook mislukt, echt vreemd...:conf:
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mijn groepsfoto's zijn om één of andere duistere reden ook mislukt, echt vreemd...:conf:


so vreemd vind ik da nie, bij een dig cam heb je bij de minste beweging mislukte foto's, zeker als je zonder flits foto's neemt.

DeSpErAtOs-X
wazige mensen ... wazige foto's ... niets aan te doen :rolleyes: :D
SilentEagle
quote:
Originally posted by TOR
...


en persoonlijk zou ik geen van de tenten wegdoen, maar er een bijzetten.. we need a progressive tent!!


Liever een trancetent die begint bij progressive en eindigt in J00F... :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 
Privacy Statement