|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
was dat gevecht niet in de Urban tent?
Dries zal het iig wel weten, die was getuige :p
en persoonlijk zou ik geen van de tenten wegdoen, maar er een bijzetten.. we need a progressive tent!! |
|
|
| djcresto |
tnx Z!
jammer van de mislukte groepsfoto |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by djcresto
jammer van de mislukte groepsfoto |
idd, maar had jasper ook ni zo één foto? of iemand anders... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nyah
idd, maar had jasper ook ni zo één foto? of iemand anders... |
Ja met J zijn toestel is er ook één genomen, maar de fotografen zagen er mij nie betrouwbaar uit :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ja met J zijn toestel is er ook één genomen, maar de fotografen zagen er mij nie betrouwbaar uit :p |
lol ja, daar zeg je wa... :nervous: :p |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| mjah, indeed, ... volgende keer zal'k nog ander betrouwbaarder volk meebrengen :D ... nochtans tof reisgezelschap ze wa'k nu bijhad :p... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
idd, maar had jasper ook ni zo één foto? of iemand anders... |
Mijn groepsfoto's zijn om één of andere duistere reden ook mislukt, echt vreemd...:conf: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Mijn groepsfoto's zijn om één of andere duistere reden ook mislukt, echt vreemd...:conf: |
so vreemd vind ik da nie, bij een dig cam heb je bij de minste beweging mislukte foto's, zeker als je zonder flits foto's neemt. |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| wazige mensen ... wazige foto's ... niets aan te doen :rolleyes: :D |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by TOR
...
en persoonlijk zou ik geen van de tenten wegdoen, maar er een bijzetten.. we need a progressive tent!! |
Liever een trancetent die begint bij progressive en eindigt in J00F... :p |
|
|
|
|