|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
tss 19u en 20u sounds good...
kan om 19u12 of 19u24 in antwerpen centraal zijn |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Nyah
tss 19u en 20u sounds good...
kan om 19u12 of 19u24 in antwerpen centraal zijn |
Dan zal ik best deze treinen pakken :) :
 |
|
|
| Dark Apostle |
Ik zal rond 19.15 in de grote hal staan in mijn schoon uniformke, mensen die pas veel later kunnen komen (20-21) moeten hier maar iets laten weten, zodat we weten wie voor aib afkomt en wie tijdens aib afkomt dat we niet staan de wachten op niemand.
Of wie eerder aankomt mag daar ook gaan staan, want binnen in die hal afspreken is beter dan afspreken aan de uitgang evenant er zo'n 4 zijn :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik zal rond 19.15 in de grote hal staan in mijn schoon uniformke
Of wie eerder aankomt mag daar ook gaan staan, want binnen in die hal afspreken is beter dan afspreken aan de uitgang evenant er zo'n 4 zijn :p |
grote hal, ok, zal er rond half 8 zijn
@ despe: ik neem dus de trein om 18u19 in hasselt, komt om 19u24 in antwerpen centraal aan ;) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Nyah
grote hal, ok, zal er rond half 8 zijn
@ despe: ik neem dus de trein om 18u19 in hasselt, komt om 19u24 in antwerpen centraal aan ;) |
oki :D kgan ook probere op dien trein te zitte ... |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik zal dan vanaf een uur of 7 dan ook in de grote hal staan, waarschijnlijk met Beta t-shirt! :)
Even ook een lijstje van wie wanneer aankomt, dan weten we zeker of we nog op mensen moeten wachten:
Jasper: 19u
Vul aan... |
|
|
| Gonzo |
Ook ik kom naar dit feestje. Kijken of het nog zijn charme heeft behouden van 2001 [destijds met Paul van Dyk in de Zillion *zucht*]
Er wordt ook gemeet op het feest zelf? Effe een Belgisch pilske tikken met de BeTa´s. |
|
|
| Dark Apostle |
Jasper: 19u
Rafic: 19.15 |
|
|
| Pumaz |
Jasper : 19.00u
Rafic : 19.15u
Jack : 19.18u of niet
Valt te zien of ik vrijdag betaald word, als ik er om die tijd niet ben, kom ik niet :( |
|
|
| djcresto |
ticket gekocht,
kans bestaat tot op heden nog altijd dat ik met de auto kom. Als ik met de trein kom zal ik er wel rond 7 trachten te zijn. |
|
|
| TOR |
| één van de twee maten waarmee ik normaal ging komen heeft afgezegd (spaart zijn centjes voor TiC), dus het hangt van de andere af. mocht hij ook afzeggen, ben ik om 19:21 in Antwerpen. als hij meegaat, kom ik pas later en zie ik jullie dan wel bij de booth... |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Jasper : 19.00u
Rafic : 19.15u
Jack : 19.18u of niet
Michael: 18.51 |
Zo te zien ga ik dus eerst zijn :) (I beat all :toothless ) |
|
|
|
|