|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| lost_in_trance |
| lost_in_trance (met een vriend uit Brussel) |
|
|
| pooley |
- Cresto + 1 kameraad normaal gezien
- Kaidreas + misschien 1/2 male (non-ghey) friends
- TOR (als alles goed gaat, ook met 2 maten)
- Jasper (Waarschijnlijk ook met een paar maten, maar die hoeven niet heel de avond rond mijn lijf te hangen )
- Dark Apostle (aka Rafic ) (+ misschien een maat uit mijn klas en zijn vriendin, maar dat is nog niet zekers)
- FUSyke + vriendin (en mss nog een paar)
- Freezel + XavierNL (Arminforum, Trance-Inc) (nog niet zeker of we komen, plannen hebben we wel)
- Gladius + broer en neef waarschijnlijk
- Xilver + misschien maat en z'n vriendin
- FredNova + Steve-Austin + Mysteria
- Jedi
- Desperatozz + misschien 1 of 2 maten
- Joker666 + vriendin + enkele collega's (maar deze zijn meer voor techno en harddance)
- Buoyant + Giesber + Xcape + TatanaGirl + CygnusX + nog een paar niet-beta's (nog niet allemaal 100% zeker)
- Pooley met 3-4 maten
- Nyah + Monika (+misschien men broer en een kameraad)
- Tilo + at least 2 friends(german invasion )
- lost_in_trance + vriend uit brussel |
|
|
| Eagle` |
Hopelijk halen ze wat leuks in de plaats
Ben Lost
Mark Norman
Misja
Flutlicht vs S.H.O.K.K.
Lange
Pulser
GTR
steeds die standaard namen is ook geen lol meer aan
waarom niet es Bas & Ram ffs :D Hopelijk gooien ze er nog een UK'er tss zie je haast nooit hier, daarom vind ik line-up van Illusion zeker niet verkeerd |
|
|
| Gladius |
lekker eagle! :)
mag ik
- Matt Silver
- Jon 'O Bir
- Darren Tate
- Above & Beyond
- Matt Darey
der nog bijvoegen? =) |
|
|
| Jasperovitsj |
Van al die namen spreekt Misja Helsoot mij toch het meeste aan denk ik...Hoewel Ben Lost of Scott Bond ook zeker niet zouden misstaan!:)
Maar hopelijk geen Above & Beyond, ik hou echt niet van hun draaistijl en producties...:( |
|
|
| Kaatje |
| Ik ga dus ook, maar ik sta al bij Nyah... Monika, that's me ;) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Kaatje
Ik ga dus ook, maar ik sta al bij Nyah... Monika, that's me ;) |
i knew ;) |
|
|
| Meltoz |
| Wou da'k mij daar ok ergens in da lijstje kon zette, ma weet nog niks zeker :( Afwachte dus... :nervous: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Hopelijk halen ze wat leuks in de plaats
Ben Lost
Mark Norman
Misja
Flutlicht vs S.H.O.K.K.
Lange
Pulser
GTR
steeds die standaard namen is ook geen lol meer aan
waarom niet es Bas & Ram ffs :D Hopelijk gooien ze er nog een UK'er tss zie je haast nooit hier, daarom vind ik line-up van Illusion zeker niet verkeerd |
Lange, Pulser, Ton TB, Mark Norman & Cor Fijneman mag je ook al van het lijstje schrappen. Zal het toch een Engelse dj worden of Markus Schulz?:) |
|
|
| Eagle` |
| I hoop echt niet dat het schulz wordt tbh :confused: |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^hehehe all-time classic
nu zit ik met zo'n stom happy hardcore lieke in men kop...
happpppyyyyyyyyyy is vor homo's of hobo's of whatever
anyways ik wil nog ff terug komen op de line-up..
Nu nrg? damn ik heb nooit de moeite gedaan om iets te beluisteren van hun.. maar daarnet deed ik ff wel moeite.
en sorry maar.. wtf voor crap is me da.
er wordt een beetje teveel geboenkt naar men goesting, als ge wilt boenken doe het dan goed.. ik vind het maar een flauw afkooksel van de hardstyle eigenlijk.
alle Imo e dudes. don't wanna be flamed :nervous: |
te veel geboenkt :conf:
Luister eens naar een set van hun, meer uplifting kan je toch niet :conf: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Eagle`
steeds die standaard namen is ook geen lol meer aan
waarom niet es Bas & Ram ffs :D |
Idd Bas & Ram zijn heel goeie, hetzij wel hardtrance DJ's, spijtig dat ze zo goed als onbekend zijn in ons landje |
|
|
|
|