|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Distle
Ik kan me geen betere afsluiter indenken.. |
J"OO"F :D |
|
|
| FUSyke |
| Ik ben ook zeer tevreden met JOOF als afsluiter, dat gaat zeker goed worden. En de meeste zullen dan ook al weg zijn, dus lekker feestje na Armin:) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
En wie wil iedereen zien op Aib? Dit zou voor mij het ideaalst zijn:
00.00u - 02.00u M.I.K.E.
02.00u - 03.00u Ken Ishii
03.00u - 05.00u Erick Morillo
05.00u - 07.00u John '00' Fleming
|
Geen slechte planning alleen geef ik dan toch de voorkeur aan Technoboy ipv Erick Morillo, maar alleen als ze deftig beuqen in de harddance area (als het zoals op Shockers vorig jaar is hoeft het voor mij niet), zo niet wordt het of Armin (ASOT kan me niet zo boeien, maar op events draait die best ok, iets meer energievol imo) of Marco Bailey en een stuk Sven Wittekind vs Viper XXL.
En ik pak Elof prolly mee (figuurlijk!!! :rolleyes: :p ) tussen 21.30 en 00.00
PS: als ik ergens frontaal tegen aanloop en ik blijf richting Urban area lopen, hou me tegen....voor het goed van de wereld, de vrede, de NATO en VN HOU ME TEGEN!!!!:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
PS: als ik ergens frontaal tegen aanloop en ik blijf richting Urban area lopen, hou me tegen....voor het goed van de wereld, de vrede, de NATO en VN HOU ME TEGEN!!!!:p |
We zullen uw ketting net zó kort maken dat je in alle tenten binnenkunt, maar niet in de Urban tent ;) :p |
|
|
| Freezel |
| Ik ben er NIET bij zaterdag .......... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
We zullen uw ketting net zó kort maken dat je in alle tenten binnenkunt, maar niet in de Urban tent ;) :p |
DEAL, hopelijk staat die tent zowat afgelegen en niet centraal, anders is er een knap staaltje toegepaste quantumfysica nodig om dat te verwezenlijke :D |
|
|
| Dj Tilo |
| any idea who's gonna be the "very special guests"???? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dj Tilo
any idea who's gonna be the "very special guests"???? |
ferry corsten :p :p :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Dj Tilo
any idea who's gonna be the "very special guests"???? |
IK en FREEZEL!!!! :toothless
was da maar waar... :( |
|
|
| Freezel |
| Al was ik special guest, dan had ik nog niet gekund ;) |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by djcresto
ferry corsten :p :p :p |
I don't think Ferry owns a private plane ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Kun je toch de donderdag ervoor horen? :p |
juist niet! zijn radio show is doorgaans minder goed omdat hij gebonden is aan het nieuwe materiaal dat uitkomt.. op een event kan hij zijn eigen ding doen. en hij doet dat normaal gezien uitstekend.. heb de tracklist gezien van zijn laatste gig in Amnesia, ik begon alweer te watertanden....
de kans dat ik ff naar de housetent trek is dus miniem, maar je weet nooit.. Armin is mss iets minder zaterdag, iedereen kan een slechte dag hebben. |
|
|
|
|