|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Trance
Armin Van Buuren (nl)
Ferry Corsten (nl)
John '00' Fleming (uk)
M.I.K.E.
DJ Elof
Techno
Ken Ishii (jap)
Gayle San (uk)
Sven Wittekind (ger)
Viper XXL (ger)
Marco Bailey
Temmesta
Mo vs. Sense
House
Erick Morillo (usa)
Roog (nl)
Ricky Rivaro (nl)
DJ Prinz
Winner dj contest
Harddance
Dana (nl)
Technoboy (it)
Super Marco May (it)
DJ Ghost
DJ Coone
Urban
Supreme team ft.
Sake
Cosmic &
Jo$$
Mystique
trance-tent ziet er heerlijk uit :eyespop: :eyespop: |
|
|
| eieregooie |
| Elof... kenne we die nie ergens van? :) Nice job dude :) |
|
|
| djcresto |
me zeker present in trance tent!!!
jon 00 flemming toch wel een verrassende keuze, nuja niet zo verrassend als je weet dat hij af en toe met mike samenwerkt maar kweet niet of iedereen die zo goed zal vinden. |
|
|
| CygnusX |
Amai, die trance-tent :eyespop:
Proficiat Elof  |
|
|
| Gladius |
woohoow! armin & ferry op 1nen avond!
Ben es benieuwd voor John '00', die draagt vooral prog zekers eh? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Gladius
Ben es benieuwd voor John '00', die draagt vooral prog zekers eh? |
Hij draait een mix van hardere progressieve trance en psy-trance. Hier is een recent tracklistje van hem :
01 Beetseekers ‘Reflextion' (John 00 Fleming remix) JOOF Recordings
02 Oliver Prime ‘Radiance' CDR
03 The Digital Blonde ‘Cyan' JOOF Recordings :eyes:
04 Human Blue - Untitled CDR
05 Tikal ‘Aura' CDR
06 Astrix vs DJ Dimitri ‘Evox' HOM-mega
07 Electric Universe ‘The prayer'
08 Polaris ‘Leo' CDR
Niet echt te vergelijken met de Markus Schulz-prog, ofwel? |
|
|
| Jasperovitsj |
Lekkere line-up, een héél sterke trance-tent, amai!! :eyes:
En Erick Morillo ga ik ook bezeker bekijken! Maar euhm, ging Junior Jack ook niet komen? :sadgreen: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Niet echt te vergelijken met de Markus Schulz-prog, ofwel? |
hehe niet echt, neen. zoals je zegt veel psy en goa invloeden.. beetje zoals Christopher Lawrence, maar veel beter. :) |
|
|
| Freezel |
Vette line-up met Armin, Ferry, JOOF, Morillo, Roog en Ricky Rivaro :)
Verder ook leuk dat Elof erbij staat :) |
|
|
| FUSyke |
| In de Trancetent is het echt wel een droom line-up:crazy: John 00 Flemming is er ook bij en dit vind ik SUUUUUPER, doe daar nog keer de 2 "residents" (Armin & M.I.K.E.), Ferry en niet te vergeten ons Elof'ke bij en het wordt een fantastische avond!!!:happy2: En tussendoor zal ik ook nog even naar Dana en Erick Morillo gaan kijken:) alleen spijtig dat Junior Jack er niet bij is zoals aangekondigd:( Ik zal naar 10 days off moeten gaan om hem te horen. |
|
|
| pooley |
Schitterende lineup !
Niet alleen de trance tent.
Bailey, ishii, gayle san en morillo.
damn ze hebben hun best gedaan :) |
|
|
| Joker666 |
Denk dat het echt wel een DROOM line up is voor de trance tent:
Ferry, Armin, John 'oo' Fleming, M.I.K.E. Ook tof voor Elof dat hij erbij is.
Dus dit wordt 80% van de avond doorbrengen in de trance tent, en verder beetje mee pikken van Erick Morillo, Roog, Dana en Ken Ishii.
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
Super line up voor mij persoonlijk! |
|
|
|
|