return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 46)
View this Thread in Original format
RebeL9
hello fellow belgian friends.
Im from Sweden so sorry my belgian skills are very limited ;D
anyway. I am a HUGE John 00 Fleming fan. I noticed he made his debute last night on Antwerp is Burning. I read through some of your posts and let a belgian friend translate and as far as i know many of you really enjoyed his sets. Its nice to see that more and more people are getting in touch with his wonderful sound. There is simply no other dj that can mix various styles in a set like he does.
I wonder if his set was broadcasted on the radio? or if anyone recorded a video during his sets. Chances are also big that I can ID many of the tunes he played.

Thanx a lot in advance
JediD4M
quote:
Originally posted by Bertn
als iemand enige links naar livesets van gisteren kan geven, weet het mij te zeggen (desnoods op msn of zo...);)

Kvrees er ook voor.. misschien elders dan de trance-tent wel maar

Khad aan Frednova gevraagd of er iets werd opgenomen, hij die zich af en toe achter de DJ Booth kon begeven zei me 'kheb geen opname materieel gezien'.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Eagle`
M.I.K.E.

deze drie tunes zijn in volgorde dacht ik

Lily Hyden - Anything (Code 313 Dub)
Filterheadz - Yimanja
Mojado ft Mr Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision)

geen idee waar ?

Ferry Corsten - Sweet Sorrow
Fractal Structure - The Lost Sequence (Haak Remix)
Strange World
Sunrise @ Palamos
The Legacy (Club Mix)
New Horizons
Respect (Club mix)

rest van de mike addicts zullen wel helpen zeker :)

Deze snuggere Mike-addict is er weeral in geslaagd om het berichtje met de tracklist te verwijderen...:o :whip:

Eagle heeft wel het grootste deel kunnen ID-en. Wat ik mij verder nog kan herinneren (buiten een paar ID's):

Electric Movement: Intruder
Perry O'Neil: Wave force
Chab: My memory (Romania edit) -> Opener
The Thrillseekers: Syneastheasia (Ferry Corsten remix)
Sander Van Doorn productie?
En blijkbaar heeft hij ook een Airbase productie gedraaid ergens op het laatste...=> One Man Army - The Anthem
En volgens mij ook een nieuwe Mike-productie, misschien de nieuwe The Gift?

Plaat van de set was voor mij in ieder geval die Haak remix van FS, wat een geweldig nummer!! :eyes: :crazy:
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Eagle heeft wel het grootste deel kunnen ID-en. Wat ik mij verder nog kan herinneren (buiten een paar ID's):

buiten die 3 eerste tracks lijst vanaf lily hyden, is het eerder samenraapsel van wat iedereen zie hoor, didn't id buiten eerste 3 dan en de obvious klassiekers maar alle soit ;)

die airbaze was dat ozone ?

wel raar als je weet dat airbase mike constant afkraakt ;)
Dark Apostle
quote:
wel raar als je weet dat airbase mike constant afkraakt ;)

Dat noemen ze Ironic Justice ofzoiets...theeft nen naam zuh en is iets met ironisch ^^
FredNova
J00F verklapte me tijdens de set van MIKE een ID.
Wat ik verstaan had van de symphatieke engelsman was dat hij de promo van zen eigen J00F label net pas aan MIKE gegeven had en Mr Mike hem onmiddellijk speelde. De naam zou worden 'One man army'...

trouwens net voor Sweet sorrow draaide Mike de fc remix van Synaesthesia? (of vergis ik mij)

(... en John heeft een heeeel knappe vrouw)

aja, en de laatste plaat van MIKE was 'Green Martian - Electric fantastic'

ik begin wakker te worden...
Eagle`
peis dak mij zo nen elektrische rolstoel gaan huren voor de komende dagen, ik ben echt zo na de kloten, de meeste gepensioneerde kunnen beter bewegen dan kik op dees moment
Dark Apostle
quote:
Originally posted by FredNova
(... en John heeft een heeeel knappe vrouw)

John is dan ook een BIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSST, pure ongetemde oerpassie...nen echte vent!!!!

Was dat die blonde die in de schaduw stond? Zijn vrouw dan, ni onze John...
Eagle`
quote:
Originally posted by Dark Apostle
John is dan ook een BIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSST, pure ongetemde oerpassie...nen echte vent!!!!

Was dat die blonde die in de schaduw stond? Zijn vrouw dan, ni onze John...

stond zon vrouw met briuin haar opt end van zen set links van de booth, was het die ?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FredNova
J00F verklapte me tijdens de set van MIKE een ID.
Wat ik verstaan had van de symphatieke engelsman was dat hij de promo van zen eigen J00F label net pas aan MIKE gegeven had en Mr Mike hem onmiddellijk speelde. De naam zou worden 'One man army'...

Yep, die FC remix van Synaestheasia heeft Mike idd ook gedraaid! :)

En met die ID van JOOF is de Airbase productie ook bekend! One Man Army - The Anthem, idd een productie van Jezper die op JOOF gaat uitkomen! :)

pooley
\o/

Kvond Armin minder, int begin stond hij der maar belabert bij :/
MIKE was goed en Elof ook, soms wa hitjes maar dat is nodig als ge mmoet opwarmen voor een toch we lgevarieerd publiek.

Morillo vond ik ook super goed, de tent was inderdaad zeer mooi ingekleed (trance tent was maar pover imo :/)
Kheb ook een half uur viper xl vs wittekind meegekregen, Wittekind heerst gewoon. Hoe dat die met zen platne speelt is ongelooflijk. Snoeihard !

Nog een minpuntje, I mean, 1 van de weinigen, was het geluid. Soms vond ik het echt te stil staan. Vergeleken met de andere tenten (house/techno) that is ...

Bij morillo stond het soms te luid door de hoge tonen maar de trance tent, te zacht :)

ow ja, joof was ook echt schitterend, zo'n afsluiter, beter kan het gewoon niet (zelfs geen tamme prog) blijven gaan op psy is the way :))

WA NE KET !
Nabistai
quote:
stond zon vrouw met briuin haar opt end van zen set links van de booth, was het die ?

:eyes: Ik dacht dat dat een kind was :nervous:

Ik vond het al bizar dat er zo'n 12-jarig kind op het podium stond :nervous: Maar kom...misschien zag ik ni goe meer... :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 
Privacy Statement