|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nyah
next year, met de auto gaan, zeker weten ;) |
next year ga ik terug met trein en tram denk ik. Nu was ik met auto en kon in nie tot het einde blijven.
Heeft er iemand een idee van hoeveel volk er was? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by djcresto
Nu was ik met auto en kon in nie tot het einde blijven.
|
en why not, als ge met uw eigen auto gaat, vertrekt ge toch wanneer ge wilt? |
|
|
| Aurélie |
| De muziek van onze Mike bereikt echt wel nog veel tranceliefhebbers in België. Jullie waren echt massaal aanwezig en ontzettend schattig :p met die shirtjes. De set van Mike was helemaal top en de sfeer ook. Het wordt gewoon iedere keer beter daar vanvoor :) . |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nyah
en why not, als ge met uw eigen auto gaat, vertrekt ge toch wanneer ge wilt? |
Als ge nog nie rijdt is het nogal moeilijk om zelf met den auto te komen :p
En met de auto gaan is na een nachtje springen ook meestal niet de veiligste oplossing. Nuja met de tram gaan is ook niet altijd even veilig, maar das een ander verhaal. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nyah
en why not, als ge met uw eigen auto gaat, vertrekt ge toch wanneer ge wilt? |
Als ge nog nie rijdt is het nogal moeilijk om zelf met den auto te komen :p
En met de auto gaan is na een nachtje springen ook meestal niet de veiligste oplossing. Nuja met de tram gaan is ook niet altijd even veilig, maar das een ander verhaal. |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Aurélie
De muziek van onze Mike bereikt echt wel nog veel tranceliefhebbers in België. Jullie waren echt massaal aanwezig en ontzettend schattig :p met die shirtjes. De set van Mike was helemaal top en de sfeer ook. Het wordt gewoon iedere keer beter daar vanvoor :) . |
ben jij dat zelden postende meisje met blonde haren? :p (just checkin ;) )
| quote: | | ma anyways, despe, leuk reisgezelschap zijt gij, ik hoop dat t met uw 'zatte (?)' vrienden nog in orde is gekomen |
merci vo et compliment ... had echt nog energie teveel eigenlijk, hoewel, al die slapende mensen op de trein, werd'k zelf moe van :p
men vrienden, die nie echt zat waren (stel u voor :rolleyes: ) zijn heelhuids thuisgeraakt :p
eneuh, doe de groeten aan johan e ... et is nen sjieke gast :cool: |
|
|
| Aurélie |
Originally posted by DeSpErAtOs-X
ben jij dat zelden postende meisje met blonde haren? :p (just checkin ;) )
Ik zei : niet zo actief , niet 'zelden' ;) . Maar inderdaad ja :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Originally posted by DeSpErAtOs-X Ik zei : niet zo actief , niet 'zelden' ;) . Maar inderdaad ja :D |
ja zeg, zo goed herinner ik mij die woorden nu ook niemer e ;) ... anyway, et was aangenaam met u kennis te make :p ... nen echte mike-fan precies e :toocool: |
|
|
| Aurélie |
| Insgelijks hier :) . Ikke een Mike-fan ? Naaah :p , volgende keer neem ik een bordje mee met Mike for president :toocool: ! Absoluut dus. Jij niet dan :o ? |
|
|
| Haak |
i had an awesome time :D
hi to all the people from here I met, and thanks to all those who were buying me beers :p (beer must have been watered down though, cause I should have gotten really drunk judging by how man beers I had)
it was cool seeing the legendary BETA posse in action
too bad I didn't get around to checking all the other tents, but it was a great time all the way. I wish I could have seen more of J00F's set though, it was sounding great the first 20 minutes or so (except all the bass dissapeared for some reason).
hope I can come back next year! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Haak
it was cool seeing the legendary BETA posse in action
|
Allright, only one year in action and we're already legendary!! :eyes: :toothless
And Haak, your Fractal Structure remix sounded sooooo massive on that big soundstation!!! :eyes:
I really hope it's getting a release? :conf: |
|
|
| Dark Apostle |
| Beuh Dana is ook maar een zwak kind, op haar site staat niet eens dat ze op AiB draaide...ni stoer genoeg voor haar imago ofwa :rolleyes: |
|
|
|
|