|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Ik kom ook pita of whatever eten met ne vriend (auto vanuit brussel, is easyer :) ) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by pooley
Ik kom ook pita of whatever eten met ne vriend (auto vanuit brussel, is easyer :) ) |
Wacht maar tot je in de buurt van de ring komt :p |
|
|
| Zehra |
smakelijk! pita is lekker...
:( |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Hij zal toch niet zo goed smaken zonder u erbij... |
|
|
| Pumaz |
| Ah hoe lief :clown: |
|
|
| Jasperovitsj |
Lief is my middle name :p :toothless
En zie maar dat ge geld kunt lenen ergens hé, want AIB zonder Junior Jack is al erg genoeg, als we dan ook nog Beta Jack moeten missen...;) |
|
|
| Pumaz |
| Ik doe mijn best, echt. Al ga ik mijn beta t-shirt niet aandoen aangezien ik ook in de techno -en housetent ga zijn :p |
|
|
| Nyah |
Weather Report for Saturday 4th of September:
25 Degrees, NO CLOUDS and NO RAIN!!
Finally the sun will come out again, so we decided to programm an extra outdoor area with this summer festival revelations HERMANOS
:D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik doe mijn best, echt. Al ga ik mijn beta t-shirt niet aandoen aangezien ik ook in de techno -en housetent ga zijn :p |
Amateur, ik ben al wel eens naar een "gothic"-fuif (was niet echt gothic eerder EBM/Futurepop, maar voor leken is dat een detail) geweest in mijn BETA t-shirt, wat is me dan nu!!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als het weer even goed is als vandaag gaat het niet meer stuk kunnen!! :eyes: :crazy: |
|
|
| Dj Tilo |
2 Days left...:crazy:
I'm really looking forward to this |
|
|
|
|