|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Wedstrijd is maar na 20u:) Nog ff geduld:p |
had verkeerd verstaan dacht dat ie ze ging weggeven om 20 uur, was weer funny telefoongesprek, ow boy :toothless :o :p |
|
|
| Pumaz |
| Weet er eigenlijk nog steeds niemand wat er met Junior Jack gebeurd is? :conf: |
|
|
| Eagle` |
| wat een kutvraag ik weet zelf al ni meer wat de antwoorden waren |
|
|
| Kaidreas |
| wa was de vraag, ik vond de streamlink nie :D |
|
|
| TOR |
| het antwoord is nochtans goed te vinden, als je wat logisch nadenkt :) |
|
|
| Zehra |
| hopelijk wint 1 van de beta's! :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
het antwoord is nochtans goed te vinden, als je wat logisch nadenkt :) |
fag :p :whip: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
het antwoord is nochtans goed te vinden, als je wat logisch nadenkt :) |
Hoezo? |
|
|
| TOR |
| ^ lol, nice tactics :haha: |
|
|
| Pumaz |
;)
Hebben ze al gezegd wie gewonnen heeft? Ik was gaan roken...
EDIT: crap had het nochtans juist :( |
|
|
| Kaidreas |
een of ander :clown: van wijnegem? johan? :D
ontopic: ik heb is ff terug gekeken.. eneuh.. gaat Tiger eigenlijk mee? kzag em nergens staan? |
|
|
|
|