|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by TOR
of mss beiden als Fire & Ice.
|
Kheb dat Fire ooit eens gevraagd maar dat gaat niet zei hij. Jammer maar kga hem eens vragen of ze misschien ooit aan een live set denken. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Kheb dat Fire ooit eens gevraagd maar dat gaat niet zei hij. |
hun stijl ligt waarchijnlijk iets te ver uit elkaar..
en Fire & Ice live heb ik es voorgesteld aan de organisatie voor Indoor volgend jaar :) |
|
|
| djcresto |
ferry komt zeker niet
misschien wordt het wel markus :D |
|
|
| Dark Apostle |
| Wie van jullie gaat er allemaal, ik wil ook gaan. Dat is den avond van mijn laatste examen, dus euh...tell meh plz |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TOR
^ bron? |
our main man MIKE |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
our main man MIKE |
Idd, wist ons op DV te vertellen dat hij aan het lobbyen is om Markus vast te krijgen voor AiB... dat zou pas super zijn |
|
|
| TOR |
alleen maar hopen dat ie dan niet op een stilstaand publiek stoot
klein vraagje wel.. waarom zet de organisatie Ferry in de line-up als ie niet kan komen ? :rolleyes: :conf: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Xilver
Idd, wist ons op DV te vertellen dat hij aan het lobbyen is om Markus vast te krijgen voor AiB... dat zou pas super zijn |
Yeah baby yeah! Ik moet eerlijk zijn, ik denk dat ik zelfs meer zou genieten van een Markus set dan van een Ferry set... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Zehra
Yeah baby yeah! Ik moet eerlijk zijn, ik denk dat ik zelfs meer zou genieten van een Markus set dan van een Ferry set... |
Tzal nog eens geen klein beetje, ben daar zelfs zeker van :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Zehra
Yeah baby yeah! Ik moet eerlijk zijn, ik denk dat ik zelfs meer zou genieten van een Markus set dan van een Ferry set... |
dat hangt ook af van de algemene sfeer.. en Ferry zou met een producer set de hele tent meekrijgen, maar Markus niet. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
Yeah baby yeah! Ik moet eerlijk zijn, ik denk dat ik zelfs meer zou genieten van een Markus set dan van een Ferry set... |
Kleine correctie:
Ik heb deze post geschreven, maar ik had niet gemerkt dat Zehra nog niet had uitgelogd op mijn PC, daarom dat hij onder haar naam staat :) |
|
|
|
|