return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 6)
View this Thread in Original format
JediD4M
quote:
Originally posted by TOR
of mss beiden als Fire & Ice.


Kheb dat Fire ooit eens gevraagd maar dat gaat niet zei hij. Jammer maar kga hem eens vragen of ze misschien ooit aan een live set denken.
TOR
quote:
Originally posted by JediD4M
Kheb dat Fire ooit eens gevraagd maar dat gaat niet zei hij.


hun stijl ligt waarchijnlijk iets te ver uit elkaar..

en Fire & Ice live heb ik es voorgesteld aan de organisatie voor Indoor volgend jaar :)
djcresto
ferry komt zeker niet

misschien wordt het wel markus :D
TOR
^ bron?
Dark Apostle
Wie van jullie gaat er allemaal, ik wil ook gaan. Dat is den avond van mijn laatste examen, dus euh...tell meh plz
Kaidreas
quote:
Originally posted by TOR
^ bron?

our main man MIKE
Xilver
quote:
Originally posted by Kaidreas
our main man MIKE


Idd, wist ons op DV te vertellen dat hij aan het lobbyen is om Markus vast te krijgen voor AiB... dat zou pas super zijn
TOR
alleen maar hopen dat ie dan niet op een stilstaand publiek stoot

klein vraagje wel.. waarom zet de organisatie Ferry in de line-up als ie niet kan komen ? :rolleyes: :conf:
Zehra
quote:
Originally posted by Xilver
Idd, wist ons op DV te vertellen dat hij aan het lobbyen is om Markus vast te krijgen voor AiB... dat zou pas super zijn

Yeah baby yeah! Ik moet eerlijk zijn, ik denk dat ik zelfs meer zou genieten van een Markus set dan van een Ferry set...
Xilver
quote:
Originally posted by Zehra
Yeah baby yeah! Ik moet eerlijk zijn, ik denk dat ik zelfs meer zou genieten van een Markus set dan van een Ferry set...


Tzal nog eens geen klein beetje, ben daar zelfs zeker van :)

TOR
quote:
Originally posted by Zehra
Yeah baby yeah! Ik moet eerlijk zijn, ik denk dat ik zelfs meer zou genieten van een Markus set dan van een Ferry set...


dat hangt ook af van de algemene sfeer.. en Ferry zou met een producer set de hele tent meekrijgen, maar Markus niet.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Zehra
Yeah baby yeah! Ik moet eerlijk zijn, ik denk dat ik zelfs meer zou genieten van een Markus set dan van een Ferry set...

Kleine correctie:

Ik heb deze post geschreven, maar ik had niet gemerkt dat Zehra nog niet had uitgelogd op mijn PC, daarom dat hij onder haar naam staat :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 
Privacy Statement