return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 43)
View this Thread in Original format
Zehra
quote:
Originally posted by Bertn
kwas beter ook geweest:(

khaat de site van aib! :whip: zit half uur liggen zoeken naar routebeschrijving... konden de bastards da nie wa gebruiksvriendelijker ontwerpen?! met al da geld da ze verdienen... mah goed... dus hier half uur routebeschrijving gezocht... en mn broer ook half uur proberen over te halen om me te brengen...

1. kwist ondertss al da ik ook aan de kassa kon betalen (grrrrr at ing aib site...)
2. mn broer zat in de auto op me te wachten; echte schat :)
3. had ook al routebeschrijving...

ik kijk naar het uur, bijna 1u; nu vertrekken wil zeggen da ik er ben rond 3u (met de werken en stuff) :rolleyes: heb dan al mike gemist, moet dan ook nog volle pot betalen aan de kassa voor een feestje waar ik de helft al onderweg heb moeten meemaken... mah goed, zal mn geld dan maar sparen voor andere feestjes.

kheb mn best gedaan :( echt spijtig...

btw: bruiloft was wel nice... das al mn enige troost :)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Bertn
kwas beter ook geweest:(

*geeft u een dikke knuffel* :)

Mensen lieve deugd....ik laat de rest de rest reviewen, maar ik neem J'00'F voor mijn rekening

Het was magistraal.

Niet 100% wetende wat ik van onze John moest verwachte ging ik de trancetent binnen met een grote hoeveelheid nieuwsgierigheid.
Het was reeds duidelijk dat rond 5u al een heleboel mensen doorwaren dus er was veeeel meer ruimte dan tijdens M.I.K.E.

J00F begon voorzichtig met wat tech-trance met hier en daar een psy-noot, maar wat volgde was een waanzinnige set....99% psy-trance.
In het eerste huur stond de tent nog zowat half-vol maar tijdens dat uur dropen de meeste keuvelaars al af.
Dit was op zich geen slecht ding, dure het kleine aantal aanwezig was er een sfeer waar de psy-trance echt tot zijn recht kwam, tegen het einde van het uur was meer dan 3 kwart van de tent reeds leeg.

Tegen ong 6.15 waren we nog met een goeie 30-35, ondetussen waren er al een hele boel BETA's richting huiswaards getrokken, tegen ong 6.25 waar we nog maar met +/- 20, maar de sfeer was zooooo zalig, iedereen ging uit zijn dak, joelde, brulde, sprong, zwaaide met zijn armen, het was gewoon een gekkenhuis. We bleven toen nog met 4 BETA's, met zen +/- twintigen waren we reeds vanvoor aan de DJ-booth bij elkaar gekropen (figuurlijk) en onze John vond het perfect want zo kon hij platen draaien die niet echt bij een groot publiek zouden aanslaan, enigste plaat die ik 100% herkende was de afsluiter The Prodigy - Voodoo People, het handje vol mensen dat er nog was gaaf toen nog alles we ze hadden en het was machtig....helaas moest John, ik denk als hem hadden laten doen dat hij nu nog aan het draaien was.

J'00'F was gewoon de kers op de taart van de avond en een van mooiste ervaring uit mijn leven

J00F@Antwerp Is Burning Outdoor 2004 zal ik eeuwig koesteren

spijtig dat ik al op de DJmag top100 heb gestemt, anders zou hij wel de No. 1 hebben gekregen van mij!!!
DeSpErAtOs-X
ik zou et nie beter kunnen verwoorden :D :rolleyes:

kheb paar foto'kes, maar enkelen met BETA's op ... ma wel vééééél van dj's enzu ... hoop dat iemand daarmee blij is, buiten ikzelf :p

zal ze in de week es online smijte ... dan zien jullie maar :D

voor de rest, enorm sjiek feestje :D

wel tof dat ik Anja & co nog trof op et station, nadat ze 1.5 voor mij vertrokken waren op AiB :p

anyway, ik ben dermee weg , en nee, kga ni slape :(
lost_in_trance
Leuke feest! Ik ben om 05:45 vertrokken. I kon naar J00F niet luisteren tot het eind (Ik hou niet van zijn music) notchtans schijnt hij goed achter de decks!
Pumaz
Eerst en vooral:

Ik ben super-mottig, het voelt alsof ik haar op mijn tong heb, mijn oren suizen enorm en ik kan niet slapen, dus maar een review...

Eerst Elof gezien, die voor mij te commercieel draaide, maar aangezien hij Yimanya opzette is het hem vergeten.
Dan was het Mike, die met Strange World, The Legacy en Sunrise at Palamos de tent in vuur en vlam zette. Zijn mixen was wel spijtig genoeg niet altijd even goed.
Héél klein stukje Gayle San meegepikt met Dries, maar zij was veel te hard voor mij aan't draaien.
Erick Morillo was een half uur te laat maar de kerel voor hem (die ik niet ken) was wel heel lekker bezig, vooral met ATFC - Erotik, een van mijn favo houseplaten.
Morillo dan toegekomen, begint zoals gewoonlijk met een acapella, deze keer was het van Ultra Naté - Free.
Hij heeft voor mij de beste set gespeeld, met als hoogtepunt Morillo feat. Audio Bullys - Break down the doors (Fuzzy Hair remix).
Dan was het J00F die compleet geflipt draaide, zoals de anderen zeggen.
Toen gingen Dries, Jasper, Kevin en ikzelf een wandeling maken (don't ask) en zijn we uiteindelijk op een bus richting Station gestapt.

Geslaagde maar dure avond voor mij.

Leukste memory: Piña colada squishie
Tiger777
Geslaagde avond inderdaad. Op jOOf valt technisch absoluut niks aan te merken, maar ja, de platenkeuze was niet helemaal mijn ding. Maar goed, té moe om nog iets deftig te schrijven.. ik ga slapen!
Partyteam
Onze foto's en enkele filmpkes staan online op www.partyteam.be!!!

Geniet ervan! ;-)

Greetz,
Partyteam
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Partyteam

amai dat echt wel een mooie foto
Dark Apostle
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
kga ni slape :(

auch, pijnlijk...ligt nochtans goed zo'n bed :D
djcresto
kben hier blijkbaar als één van de eerste wakker, kwas dan ook waarschijnlijk bij de eersten naar huis.

Hier een kort reviewke.

Om half 8 kwam ik een een kameraad aan in het centraal station waar er al een serieuze bende met beta's stond. Na nog efkes gewacht te hebben op Jack gingen we iets zoeken om te eten. Hadden wij toch geluk dat die ene pitta bar hun terras volledig leeg was. We gingen even die mensen hun avond goedmaken want we waren met een groep van een man of 17. Kga hier verder nie teveel over uitwijden, op naar aib zelf. Toen we aankwamen bij het terrein, dat een pak verder lag dan vorig jaar, stond er al een vrij lange rij aan de ingang. Eens de controle voorbij overvalt mij telkens het gevoel van vrijheid, het gevoel van yes we zijn binnen. En het mag gezegd het terrein zag er heel leuk uit. We kregen zelfs een planneke en time rooster, en er scheen een grote laser over het terrein. Eerst even pauseren en dan hop naar de trance tent waar elof het beste van zichzelf gaf. Elof draaide een aantal leuke plaatjes, niet allemaal 100% mijn smaak, maar twas dan ook opwarming. Ik heb hem trouwens niet echt op een foutje kunnen betrappen. Nice work elof ;) Ondertussen hadden we al kunnen zien dat de trance tent en de dj booth een pak beter aangekleed waren dan vorig jaar, een laser en goed geplaatste spiegeltjes maakten het werk af. Het was ook wel grappig dat de tent leek vol te staan met beta's. Ik denk wel dat we met een 25 tal waren, waarvan 15 toch hun t-shirt aanhadden.
Om 12 uur was het dan tijd voor M.i.k.e. Hij had er duidelijk zin in, kheb mike nog nooit zo zien springen, de interactie met het publiek was nog nooit zo goed bij mike. Mike begon zeer sterk, met wat minder bekende nummers, oa een nieuwe track van haak, die zelf aanwezig was. Het moet echt een super gevoel geven om de mensen te zien flippen op je eigen plaat. En voor wie het nog niet wist, this guy is going to be huge! Hierna volgde nog een mega schijf, één of andere remix van een oliver lieb track, echt geweldig. Na een zalig uurtje van minder bekende nummer begon mike bommen ertussen te gooien. Het publiek ging het meest uit zen dak op strange world, sunrise at palamos en the legacy. Verder passeerde absolute, naranja, intruder, yimanya nog de revu. Voor mij was dit één van de beste sets van mike die ik al heb gehoord. Na mike was het tijd voor armin, het werd heel druk in de tent maar in tegenstelling tot in nl was het zeker geen overompeling. Toch was het even tijd om een bankje te gaan opzoeken en iets te drinken. Ik hoorde armin nog lolo-why en de nieuwe active sight draaien. Wat vooral buiten de tent is dat het volume bij armin weer heel hard de hoogte in ging, het stond nochtans luid genoeg tijdens mike zijn set. Dan ben ik nog begonnen aan een wandeling langs het middenterrein waar net greece 2000 werd gespeeld. Hierna ff ken Ishi opgezocht in de techno tent. Hij draaide nog lekker en vrij gevarieerd. Techno is toch niet echt men ding dus superlang zijn we ook niet gebleven. We zetten onze toch op het terrein verder, de hardstyle tent lieten we letterlijk rechts liggen. Sorry voor de mensen die, die muziek goed vinden maar ze klinkt echt als platte kak. Een commercieel deuntje met een zware snelle beat eronder, jakkes. Dan maar de house tent opgezocht en deze tent was heel leuk ingericht, tnx too bacardi. Het viel op dat de tenten veel beter ingericht waren dan vorig jaar. Aib heeft zeker lessen getrokken uit de eerste editie en dat kunnen we alleen maar loven. In de house tent was dj roog nog bezig want morillo was te laat. Deze Roog draaide echt lekker. Het voordeel van deze muziek is dat ze ook enorm dansbaar is. Hierna begon Morillo, ook hij draaide lekker, maar kvond roog toch iets beter. Na een uurtje Morillo zijn we dan naar huis gegaan. Het voordeel van het komen met de auto heeft ook zijn nadelen. Het viel me ook die avond op hoeveel mensen men tshirt wouden kopen. Everybody wants to be a beta. Het was echt leuk dat er zovele beta's en mensen van het mike forum waren. Door enkele gesprekken met Haak en een Engelsman die in België kwam wonen is men engels ook weer aangescherpt. Voor mij was het echt weer een geweldige aib. Echt enorm veel pluspunten zoals het terrein, de sfeer, mike, house, lasers, de inrichting, beta's, partypeople etc etc. Het was ook nergens te druk, te warm of te koud. De weergoden waren ons enorm goed gezind. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken zijn zoals zo vaak de toiletten, er waren er gewoon te weinig, ik heb zelfs niet kunnen zien hoe vies ze wel waren ;)

Kga hier ff een lijstje proberen maken van de beta's die er waren:

tiger777
eagle
frednova
steve-austin
giesber
jedi
vishnu
cresto
jasper
pumaz
raffic
anja
kaatje
tor
pooley
nabistai
kaidreas
buoyant
desperatos
xscape
cygnus
jenny
gladius

en kga hier zeker nog volk vergeten zijn eh, zet ulle der maar bij.

Als al deze mensen en degene die er jammer genoeg nie bij waren er op de volgende beta party zijn dan kunnen we tevreden zijn.
Op naar het volgende feestje
:D :D

Zehra
nice reviews! :) keep them coming ;)

ow & pix!!!! :D
Dark Apostle
Ah en die ene kerel die we ongevraagd tot onze groep maakte in het station :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 
Privacy Statement