return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 49)
View this Thread in Original format
dj Elof
Another dream has became reality. Wie mij drie jaar geleden zei dat ik ooit op Antwerp Is Burning zou draaien zou ik voor gek verklaard hebben. Gisteren heb ik, na een jaar er naar uitgekeken te hebben, die droom 'live' mogen meemaken.

Ik ben aangenaam verrast door het enthousiasme van iedereen én vooral... dat jullie open stonden voor mijn stijl. You can not imagine what it does to someone seeing the whole area with hands in the air! Technisch gezien heb ik (voor mezelf toch) één van de beste sets ooit gegeven, ondanks de druk en zenuwen.

Qua muziek heb ik mij gehouden aan mijn stijl: uplifting trance. Ik heb het toegankelijk gehouden omdat warming up niet zo evident is. Het begin van mijn set was soft trance, beetje progressive en vanaf 22.30u ging het ritme omhoog. Na 23u zelfs stevig omhoog! Dat ik Adagio for Strings als afsluiten nam, dat verwondert uiteraard niemand. Ik was de eerste in België die de track draaide met de Zillion Reunion party, dus betekent dit nummer iets extra speciaal voor mij.
Over het robotstemmetje: een vriendin deed teken dat veel mensen aan het kijken waren op het plannetje wie dat 'manneken achter de dj-booth' was. Dus beetje reclame voor eigen winkel moet kunnen nietwaar? ;)

Hierbij het grootste gedeelte van mijn tracklisting:
# Oliver Prime - Radiance (orginal mix)
# Probspot - Blueberry
# Kyau vs Albert - Velvet morning Mirco De Govia remix)
# Tim Hornsby - Protect you (vocal extended)
# Petitbonum - Once upon a time
# Above & Beyond - No one on earth (Gabriel & Dresden remix)
# DJ Ton T.B. - Dream machine (original extended)
# Airwave - Boredom
# BT - The great escape (Attention Deficit remix)
# Filterheadz - Yimanya (original mix)
# Serenade - Seranade (original mix)
# Jas Van Houten - Loco love (extended mix)
# Cloud 69 - Seventy days
# Erik De Koning feat. Julie Morrison - Secretly original)
# Bossanova - Stonecold (Afterburn remix)
# Yamakasi - In my mind
# Yves Deruyter - Born slippy
# Svenson - Inside outside
# Myth - Millionfold (original mix)
# Cappella - U got 2 let the music (dj Shog remix)
# DJ Tiësto - Adagio for strings
Boockey
Elof, tjonge tjonge tjonge, abnormaal zou'k zeggen, ge hebt zo lekker gedraaid! Als ge zo gaat verderdoen gade het nog héél héél ver schoppen!

Pics en filmkes op www.partyteam.be
Eagle`
quote:
Originally posted by Boockey
Elof, tjonge tjonge tjonge, abnormaal zou'k zeggen, ge hebt zo lekker gedraaid! Als ge zo gaat verderdoen gade het nog héél héél ver schoppen!

Pics en filmkes op www.partyteam.be

Deze kerel is een gevolg dus van de t-shirts I guess, welkom :)
JediD4M
Moet es goe kijken op die site waar Boockey naar verwijst, vooral naar die filmkes, in enkelen komen VEEL Beta's voor!:)
Hydra
Geef Elof volgende keer zo'n Beta T-shirt om aan te doen :)
Tiger777
Wel straf da onze Tshirts hoger aangeschreven stonden kwa prijs dan de AIB t-shirts. Ik heb een bod van 27€ gehad :p
dj Elof
quote:
Originally posted by Hydra
Geef Elof volgende keer zo'n Beta T-shirt om aan te doen :)

Dat is nu eens een goed idee!
Tiger777
Ik vind da ook, maar het probleem is dat we (dat denk ik althans) nog niet genoeg gegadigden hebben voor een Tshirt te kopen. Willen we de prijs redelijk houden, (<25€/stuk) dat 15 toch een minimum is. Of anders laten we een grote hoeveelheid drukken en verkopen we die he :p
CygnusX
Antwerp Is Burning was weer geslaagd voor mij. De absolute hoogtepunten voor mij waren 'DJ Tiesto - Adagio For Strings' (tijdens DJ Elof) en 'Signum - The Timelord' (tijdens Armin). Leuk om zoveel beta's bij elkaar zien, elke keer meer en meer :)

Dikke pluim voor DJ Elof, wat ik gehoord heb (alleen de 2e helft) vond ik goed. Voor sommigen misschien wat te cheesy, maar ik kon het erg appreciëren. Jennifer/TatanaGirl deelt die mening zegt ze :)

PS: Wat de tshirtjes betreft, er komt binnenkort misschien een 2e ronde, voor degenen die er nog geen hebben of die hun vorige al versleten hebben :)
Eagle`
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik vind da ook, maar het probleem is dat we (dat denk ik althans) nog niet genoeg gegadigden hebben voor een Tshirt te kopen. Willen we de prijs redelijk houden, (<25€/stuk) dat 15 toch een minimum is. Of anders laten we een grote hoeveelheid drukken en verkopen we die he :p

Benny had nog een strak plan in gedachte

djcresto
ff nog terzijde zeggen dat mike ook een remix van communication draaide. En kent niemand die oliver lieb plaat die hij speelde? of heeft haak mij hier iets wijsgemaakt?
Nyah
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
wel tof dat ik Anja & co nog trof op et station, nadat ze 1.5 voor mij vertrokken waren op AiB :p

pff, wat een leedvermaak :p om half 6 vertrekken om weet-ik-veel- hoeveel later in een overvolle tram te stappen :rolleyes: om dan uiteindelijk toch de trein net te missen int station en dan toch pas om half 8 doodmoe op die trein te kunnen stappen...
ma anyways, despe, leuk reisgezelschap zijt gij, ik hoop dat t met uw 'zatte (?)' vrienden nog in orde is gekomen :toothless

over aib: heel nice, echt enorm geslaagd ;)
heb geen zin om een review te schrijven, kan u wel zeggen dat ik veel heb rondgelopen en overal eens ben gaan kijken :)

ook veel nieuwsgierige blikken op men t shirt gekregen...
sommige mensen kwamen me gewoon vragen wat 'BETA' was enz

Ah ja, @ zehra: eene 'azo'(of zoget)(van t forum?) kwam me vragen of ik zehra was.. heb dan maar ff uitgelegd waarom jij er ni bij was, helaas ;)

minpunt: die tram :whip: verd**** seg, wat was me dat toch voor n organisatie
vond dat die '10 minuten' toch wel heel erg lange 10 minuten waren :rolleyes:

next year, met de auto gaan, zeker weten ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 
Privacy Statement