return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 54)
View this Thread in Original format
Pumaz
quote:
Originally posted by SilentEagle
Liever een trancetent die begint bij progressive en eindigt in J00F... :p

Naaaaaaaaaaaaaah :p
SilentEagle
quote:
Originally posted by Pumaz
Naaaaaaaaaaaaaah :p


Pas op, wie weet krijgt ge nog stijve kuiten van de prog foottap. :p
Pumaz
quote:
Originally posted by SilentEagle
Pas op, wie weet krijgt ge nog stijve kuiten van de prog foottap. :p

Ah nee, I can go all night :toothless
FCB_Fanatic
net even de verslagjes doorgelezen, foto'kes en filmkes bekeken(tegen beter weten in). Kvind ze allemaal geweldig, ma kheb nu nog meer spijt da ik nie gegaan ben :(

hopelijk kan ik der de volgende keer wel eens bij zijn
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by SilentEagle
Pas op, wie weet krijgt ge nog stijve kuiten van de prog foottap. :p

Als je stijve kuiten krijgt van de foottap ben je geen echte proghead!! :whip: :p
DeSpErAtOs-X
jah fcb ... trouwens, er zat een aangename delegatie van limburg op den trein ... dus geen reden om niet te gaan :p

en pumaz, wie zat er weer ineens op de grond weg te dromen :rolleyes: :p
FCB_Fanatic
toch wel, 1 reden: mijn vriendin
Bubba
Voilà,

Mijn tweede post, gewoon om te beamen dat al hetgeen hierboven verteld werd over AIB gewoonweg klopt, het was een ijzersterk trancefeestje ... waarop ik voor het eerst wat gekke mensen zich met gekke T-shirts aan, die gewoon lekker aan het feesten waren!

En na wat gesurf, kwam ik dan hier terecht!

Overigens perfecte sfeer daar vanvoor, machtig om te zien en hopelijk om binnenkort eens mee te maken met mensen die ik hier leer kennen!

Cheers, meer over moi vind je in het "stel jezelf voor" topic en as ter nog get is, pm me!

Cheers
Geert/Bubba :disbelief
Tiger777
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mijn groepsfoto's zijn om één of andere duistere reden ook mislukt, echt vreemd...:conf:

Het is Dark Apostle's fout, hoe moet ergens al het licht naar zich toe zuigen en het dan opslorpen. Hoe verklaar je anders 2 mislukte foto's? Ik zeg het: hier zijn kwade krachten aan het werk in de gedaante van ***angstaanjagende muziek*** DARK APOSTLE!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Tiger777
Het is Dark Apostle's fout, hoe moet ergens al het licht naar zich toe zuigen en het dan opslorpen. Hoe verklaar je anders 2 mislukte foto's? Ik zeg het: hier zijn kwade krachten aan het werk in de gedaante van ***angstaanjagende muziek*** DARK APOSTLE!

Het filpmje waarop hij met Dries staat te hakken is anders wel goed gelukt...:conf:

Xavez
Ja Eagle, Freeze van pando forum maar kwil van die lelijke nickname af :D kzal daar eens ne nieuwen account make ofzo ^^ anyway.. zon goeie editie, echt wel, maarja, ILT is volgende en khoop Fleming int vervolg wa meer aan't werk te zien! he's got my nr 1 vote in djmag ;)
Nyah
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het filpmje waarop hij met Dries staat te hakken is anders wel goed gelukt...:conf:


en waar vinden wij dit? :p

btw, ik denk dat de groepsfoto mislukt is omdat tiger er ni opstond... :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 
Privacy Statement