|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
J00F draait psy-achtig? Count me in... :)
Paar van de namen in House en Techno tenten zijn zeker ook wel her en der een half uurke van mn tijd waard. Pooley, houd gij een plaatske vooraan vrij? :D |
|
|
| pooley |
Jaja tis goed ge moogt op men schouders klimmen !
fijn, op de laatsten dag van men herexamens direct vet feestje s avonds :)
yihaaa, raise my horse |
|
|
| Wildfir3 |
| Allé vooruit, ik moet dus niet ZO down zijn omdat ik er niet zal bij zijn (herexamens tot de 7de)... op sven wittekind na dan :) |
|
|
| eieregooie |
| Jaaa ook schranzen in de andere zaal dus :D |
|
|
| dj Elof |
Another dream come true for me...
Sinds 2 jaar ben ik opnieuw beginnen dj-en, na een stop van meer dan 8 jaar (!). Op korte termijn heb ik toch een beetje reputatie kunnen opbouwen in de Belgische scène. Mijn sterke kant is vooral dat ik meerdere stijlen aankan en aandurf. Van club, groove tot trance en retro trance. Mijn roots liggen echter in de trance, uplifting en vocal. Dat is ook de mensen achter AIB opgevallen. Zij waren ook aanwezig op de Zillion Reunion party in Lommel ;)
Na Frequence 2003 & 2004 is dit hét grootste evenement voor mij. Mijn grote dank gaat uit naar de organisatie om mij de kans te geven om de warming up te doen voor zulke grootheden (Mike, Armin, Ferry, John). Ik kijk echt op naar zulke mensen en heb enorm veel respect voor hun werk.
Bedankt ook voor jullie leuke reacties op het feit dat ik in de line-up sta. Want vergeet niet: een dj doet het voor het publiek. It's all about entertaining you girls & boys! :D |
|
|
| TatanaGirl |
Ik vind het ook een super line-up. Hopelijk kunnen we weer met veel afspreken en er een geweldige avond van maken.
Groeten
TatanaGirl
ps. fijn dat je ook komt draaien dj Elof! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Bedankt ook voor jullie leuke reacties op het feit dat ik in de line-up sta. Want vergeet niet: een dj doet het voor het publiek. It's all about entertaining you girls & boys! :D |
We zullen zorgen dat we paraat staan! ;) :D |
|
|
| Joker666 |
Ik hoop enkel dat de trance tent voldoende groot zal zijn, want daar bevat de line up toch echt wel wat grote namen/publiekstrekkers.
Eindelijk Ferry eens op AiB, opnieuw Armin en M.I.KE. (kan nooit fout gaan), John 'oo' Fleming (nog nooit zien draaien, dus...) en zal ook zeker op tijd zijn voor Elof!
Verder vind ik de line up in de andere tenten niet echt super, maar deze zijn dan ook niet echt mijn genre. Alhoewel ik toch wel zoals op vorige edieties van Aib effe een stukje zal meepikken van Dana, Ken Ishii en ook Erick MOrillo en Roog zeggen me wel wat.
Al bij al zal het toch wel bijna heel de avond de trance tent worden want die is echt wel VET :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Joker666
Ik hoop enkel dat de trance tent voldoende groot zal zijn, want daar bevat de line up toch echt wel wat grote namen/publiekstrekkers.
Al bij al zal het toch wel bijna heel de avond de trance tent worden want die is echt wel VET :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :eyespop: :eyespop: |
I can only agree on that :D
Zal zeker mijn best daar te zijn :) |
|
|
| Phortastic |
| Damn vette trance line-up :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Dj Tilo |
| me + minstens 2 vrienden:) |
|
|
| Joker666 |
"In de zomer van 2004 is Antwerp Is Burning het enige en dus grootste outdoor dancefestival op Belgische bodem. Het plaatst de schijnwerpers op alle belangrijkste muziekstromingen in de huidige elektronische dance-markt en tracht zodoende een brede programmatie voor te schotelen waarin iedereen die van dance houdt zijn gading in zal kunnen vinden. Vijf verschillende area’s, verdeeld in 4 grote circustenten en één spectaculaire outdoor mainstage, met daarin Trance, House, Progressive, Harddance, Techno en Urban... voor ieder wat wils dus."
Stukje uit officiele mail van Aib.
Op mainstage zal dus enkel trance gedraaid worden als ik het goed begrijp!!!??
Dit zou wel de super vette trance line up verklaren natuurlijk. |
|
|
|
|