|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| ge kunt u rommel in station in lockers steken, en anders gewoon rugzakje meenemen, en die vanvoor (waar we ws zullen staan) tegen de hekken zetten. |
|
|
| dj Elof |
Dance4Mation - dankzij de exclusieve samenwerking met de organisatie achter Antwerp Is Burning kan D4M exclusief de time table meedelen van de Outdoor 2004 editie die doorgaat op 04/09/2004.
Outdoor Area
23.00u - 03.00u Herman Inglesos
03.00u - END Very special guests
Trance Area
21.30u - 00.00u Elof
00.00u - 02.00u M.I.K.E.
02.00u - 05.00u Armin Van Buuren
05.00u - 07.00u John OO Fleming
Techno Area (hosted by Metro Techno)
21.30u - 22.30u Mo vs Sense
22.30u - 00.00u Temmesta
00.00u - 01.30u Gayle San
01.30u - 03.00u Ken Ishii
03.00u - 04.30u Marco Bailey
04.30u - 07.00u Sven Wittekind vs Viper XXL
House Area (hosted by Louke50)
21.30u - 23.30u Prinz
23.30u - 01.15u Ricky Rivaro
01.15u - 03.00u Roog
03.00u - 07.00u Erick Morillo
Hard Dance Area
21.30u - 00.00u Coone
00.00u - 02.00u Ghost
02.00u - 03.30u Super Marco May
03.30u - 05.00u Technoboy
05.00u - 07.00u Dana
Urban Area (RnB)
21.30u - 03.00u Supreme Team feat Sake, Cosmic & Jo$$
03.00u - 07.00u Mystique & TLP
Bron: Antwerp Is Burning |
|
|
| lost_in_trance |
Armin tijdens 3 uren ..
>>> drink to get drunk <<< :D |
|
|
| Pumaz |
Hoe smerig, Morillo en JOOF tegelijk :whip:
Voor de rest weet ik wel waar ik ga zijn, thx Elof :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Hoe smerig, Morillo en JOOF tegelijk :whip:
|
:sadgreen: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Trance Area
21.30u - 00.00u Elof
00.00u - 02.00u M.I.K.E.
02.00u - 05.00u Armin Van Buuren
05.00u - 07.00u John OO Fleming
|
Mijn planning is uitgekomen:p Het schema ziet er goed uit. Als ik Tijdens John zijn setje ff tijd heb dan ga ik rap nog even piepen bij Dana en Morillo. En als tussendoortje, de mannen van Herman Inglesos :) Die mannen hoor ik ook nog graag bezig. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Mijn planning is uitgekomen:p Het schema ziet er goed uit. Als ik Tijdens John zijn setje ff tijd heb dan ga ik rap nog even piepen bij Dana en Morillo. En als tussendoortje, de mannen van Herman Inglesos :) Die mannen hoor ik ook nog graag bezig. |
Super Marco May > Dana
Anyway hoe kunt ge die duotickets winnen bij rotationz ? ;)
edit1: Super dat ze J"oo"F laatst gezet hebben :D :tongue2
edit2: Tss door toch effe gayle San en Ken Ishii meepikken ;) |
|
|
| FUSyke |
| Ik heb gisteren den nr vlug opgeschreven, ik hoop dat het den goeden is: 070/225365 en een vraagske beantwoorden. Gisteren was de vraag: hoeveel area's er zijn? Makkelijk dus:) Dat de beste mogen winnen. |
|
|
| FredNova |
| wie heeft nu eigenlijk de dj-contest gewonnen? |
|
|
| TOR |
Mike sluit dus toch niet af, vreemd...
idd jammer dat J00F en Morillo samenvallen.. dan wordt het waarsch wel J00F voor mij. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik heb gisteren den nr vlug opgeschreven, ik hoop dat het den goeden is: 070/225365 en een vraagske beantwoorden. Gisteren was de vraag: hoeveel area's er zijn? Makkelijk dus:) Dat de beste mogen winnen. |
lol ik had Tim aan de lijn, maar hij moest de vraag nog bedenken :p
I'm stupid :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Eagle`
lol ik had Tim aan de lijn, maar hij moest de vraag nog bedenken :p
I'm stupid :D |
Wedstrijd is maar na 20u:) Nog ff geduld:p |
|
|
|
|