|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
kga straks men affiche ophangen |
:haha: :haha: :haha:
aah, die gekke Belgen toch :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
:haha: :haha: :haha:
aah, die gekke Belgen toch :D |
*Kijkt naar de affiche die hij van 10 Years Bonzaï heeft* Wel de Classic versie, de Progressive was te hard gescheurd :D |
|
|
| Dark Apostle |
| Er is 1 ding dat ik miss aan aib outdoor, geen Luna in de Harddance sectie maar voor de duizendse keer (Lady)Dana, zij is echt wel de Tiësto van de Hardstyle en Hardcore aan het worden pffff |
|
|
| Jasperovitsj |
^ het was dus wel een inside joke hé! :p
Toen we doorgingen na DV zagen we aan één of andere container aan de ingang zo'n mega-grote AIB affiche hangen, en zijn die dan maar héél discreet van die container af gaan scheuren!:o :haha: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ het was dus wel een inside joke hé! :p
Toen we doorgingen na DV zagen we aan één of andere container aan de ingang zo'n mega-grote AIB affiche hangen, en zijn die dan maar héél discreet van die container af gaan scheuren!:o :haha: |
en toen zagen we aan de andere kant een tweede :D
en de spandoek van I love techno hong te stevig vast :rolleyes: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ het was dus wel een inside joke hé! :p
Toen we doorgingen na DV zagen we aan één of andere container aan de ingang zo'n mega-grote AIB affiche hangen, en zijn die dan maar héél discreet van die container af gaan scheuren!:o :haha: |
Hoe denk je dat ik aan mijn Bonzai poster ben geraakt? :D |
|
|
| CygnusX |
De volledige site staat online.
Vetste AiB-site tot nu toe vind ik. Iemand een idee hoe dat achtergrondmuziekje op de site zelf heet?
Vreemd is dat Ferry nog altijd erbij staat voor de Trance area :conf: |
|
|
| Dark Apostle |
| Vreemd dat ze weer vertikken M.I.K.E. erkenning te geven. Ze zitten wat te lullen over Ferry en JOOF, maar niets over onze M.I.K.E. :( |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by CygnusX
De volledige site staat online.
Vetste AiB-site tot nu toe vind ik. Iemand een idee hoe dat achtergrondmuziekje op de site zelf heet?
Vreemd is dat Ferry nog altijd erbij staat voor de Trance area :conf: |
ik vind het eerlijk gezegd een schijtsite... totaal niet handig!
en het achtergrondmuziekje (dat ook behoorlijk zuigt imo) staat in de linkerbovenhoek van het scherm:) |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by Bertn
en het achtergrondmuziekje (dat ook behoorlijk zuigt imo) staat in de linkerbovenhoek van het scherm:) |
:sadgreen: De organisatie van AIB vroeg mij om 3 nummers te selecteren die als tune voor de radiospot en de website konden fungeren. Ik heb toen o.a. Myth - Millionfold, Karada - Walking on the moon (to be released) voorgesteld.
Mijn persoonlijke voorkeur ging uit naar Myth en heb ik zo doorgegeven aan de organisatie. Tijdens een telefoongesprek meldde één van de organisatoren dat dit inderdaad een ongelooflijk nummer is. Het nummer staat trouwens al weken in mijn playlists en charts.
Menno De Jong (= Myth) heeft me een persoonlijk dank e-mail gestuurd voor de 'unbelievable support you give my track'. |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Haha, daar gaat de laatste trance-dj die nog een beetje een argument zou zijn voor mij. Nu wordt het waarschijnlijk al helemaal een saaie boel daaro. Moet me dus niet beklagen dat ik er niet heen kan ;) |
:-)
Stampen verdient ge ja. Komde zelf ni naar daar voor den Techno?
komaan steffy |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by dj Elof
:sadgreen: De organisatie van AIB vroeg mij om 3 nummers te selecteren die als tune voor de radiospot en de website konden fungeren. Ik heb toen o.a. Myth - Millionfold, Karada - Walking on the moon (to be released) voorgesteld.
Mijn persoonlijke voorkeur ging uit naar Myth en heb ik zo doorgegeven aan de organisatie. Tijdens een telefoongesprek meldde één van de organisatoren dat dit inderdaad een ongelooflijk nummer is. Het nummer staat trouwens al weken in mijn playlists en charts.
Menno De Jong (= Myth) heeft me een persoonlijk dank e-mail gestuurd voor de 'unbelievable support you give my track'. |
sorry elof maar ik vind het cheese |
|
|
|
|