|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| hmm.. nu wordt het echt wel moeilijk. mss laten ze uiteindelijk toch iedereen wat langer draaien... |
|
|
| FUSyke |
Wout of Jan:eek: :nervous: Doe mij dat aub nie aan!!! Als één van hen komt draaien dan ga ik wel eens een kijkje nemen in de andere tenten.
Het is gewoon vervelend dat ze niets van info geven. Mja, zaterdag ga ik toch achter mijn kaartjes:) |
|
|
| TOR |
| ook geen Nu-NRG trouwens, want die zitten in Canada die dag. |
|
|
| FUSyke |
| Zit M.I.K.E. ook niet (een beetje) in de organisatie van aib? Mss dat hij ons wat meer info kan geven. Iemand die er contact mee heeft?;) |
|
|
| TOR |
J ? :D
@ cresto: Marco V. is al geboekt in NL, maar Blank & Jones hebben niks staan op die dag, heb ik net gemerkt. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kzal hem is een mailtje sturen, maar ik betwijfel of hij nu nog antwoord gaat geven, binnen nog geen 2 weken is het zover... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by TOR
Blank & Jones hebben niks staan op die dag |
Signum evenmin |
|
|
| Gladius |
| heh kunnen we mss best niet stoppen met al dat raden en ons te verlekkeren op goeie namen =). Waarschijnlijk wordt het toch een resident ofzow. (hoewel blank&jones wel leuk zou zijn ;)) |
|
|
| lost_in_trance |
Signum, Mark Norman, Ronald Van Gelderen, Misja Helsloot and Dj Ton TB zijn vrij
Ferry Corsten vervangen door Ronald Van Gelderen. Dat kan mogelijk zijn |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
Signum, Mark Norman, Ronald Van Gelderen, Misja Helsloot and Dj Ton TB zijn vrij
Ferry Corsten vervangen door Ronald Van Gelderen. Dat kan mogelijk zijn |
Mark Norman en Ton TB zijn wel vrij maar ze zijn toch (tot over een paar dagen) niet gevraagt voor aib. |
|
|
| Dark Apostle |
Ik weet het!!! Ik weet het!!!!
Het wordt Special D!!!!!
Of miss Günther & The Sunshine Girls :D |
|
|
| Eagle` |
| Ton The Butcher can't mix for , please laat hem thuis :o |
|
|
|
|