|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Join the club, .. ik ben al jaren op dat gebied kompleet alleen en ga bijna altijd en overal alleen naartoe, de ex-liefjes waren oftewel pop of r&b minded, wel een paar vrienden die graag techno, jump en sommige hardstyle nummers graag horen maar vinden trance saai en te kalm.
En sinds kort werkt die ene vriend waarmee ik nog eens ging clubben (leider van de gang) ook in een club als garcon dus die gaat ook niet meer weg op zaterdag.
Je word dat wel gewoon zenne, was vorig jaar ook gans alleen op AIB Outdoor. |
Jah tis mijn eerste vriendin die wel van trance houdt (ze kent er wel niks van maar kom - details :toothless ).
Voor de rest wel enkele vrienden die naar fuiven à la Donna gaan om naar 'techno' te luisteren etc. (you knwo what I mean).
In ieder geval, ik ben nog altijd mottig van mijne laatste pita, maar ze zullen daar wel fritten hebben ook zeker? :p In other words: I'm in ;) |
|
|
| FUSyke |
| Waar spreken jullie op voorhand af? Aan het station? Mja ma ik kom met de auto dus ik zal der nie kunnen bij zijn maar ik hoop dat ik jullie wel zal zien op aib zelf é. Heb wel goesting om de BETA-gang eens te ontmoeten:) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik, maar dan alleen om de traditie in ere te houden ;) :p |
:p nice, zal er prob ook wel bij zijn ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Oké, roll-call for pita-meeting:
Pumaz
Jasper
Gladius
Nabistai
Nyah
Kaidreas
onder voorbehoud:
Cresto
@Fusyke: Ga al vroeg naar Linkeroever, parkeer uw auto, neem de tram terug richting Antwerpen en ga gewoon 's avonds met de hele groep met de tram terug naar het terrein? :)
Mensen die met de trein komen kunnen dat ook zo doen: gewoon doorsporen tot Centraal en dan later mee met ons de tram pakken naar Linkeroever! |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Mensen die met de trein komen kunnen dat ook zo doen: gewoon doorsporen tot Centraal en dan later mee met ons de tram pakken naar Linkeroever! |
Hmmm ik zal normaal dus met een b-dagtrip afkomen (als alles goed gaat:) ) Maar over de treinen etc. heb ik nog ni echt nagedacht. Waar neemt de meeting dan precies plaats? Station van Antwerpen? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Hmmm ik zal normaal dus met een b-dagtrip afkomen (als alles goed gaat:) ) Maar over de treinen etc. heb ik nog ni echt nagedacht. Waar neemt de meeting dan precies plaats? Station van Antwerpen? |
Zoiets ja. We spreken gewoon aan het station (Centraal, niet Berchem ;)) af en vanaf we compleet zijn trekken we richting pitabar/frietkraam of wat het ook is waarin iedereen zin heeft! :)
Misschien is het een goed idee dat de mensen die met de train komen ff neertypen wanneer ze van plan waren om af te komen, dan kunnen we het zowat op elkaar afstemmen... |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zoiets ja. We spreken gewoon aan het station (Centraal, niet Berchem ;)) af en vanaf we compleet zijn trekken we richting pitabar/frietkraam of wat het ook is waarin iedereen zin heeft! :)
Misschien is het een goed idee dat de mensen die met de train komen ff neertypen wanneer ze van plan waren om af te komen, dan kunnen we het zowat op elkaar afstemmen... |
Wel ik moet overstappen in brussel dus met 1 overstap geeft dat:
| quote: | Den NMBS
aankomst
16:51
17:51
18:51
19:51
20:51
|
Hangt er dus een beetje van af wat de plannen allemaal zijn in antwerpen en hoe lang dat zal duren. Kiezen jullie maar, ik zal mijn aankomstuur wel aanpassen aan de rest dan :) |
|
|
| Eagle` |
Hoeveel km is brusselcentraal tot antwerpen centraal ? Vertrek van brussel-centraal
edit: kun je invoeren dus :rolleyes: silly me
edit2: @ Nabi rond welk uur vertrek jij, kan misschien meegaan, kan ik je al wat EHSAL richtlijnen meegeven ;) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Eagle`
edit2: @ Nabi rond welk uur vertrek jij, kan misschien meegaan, kan ik je al wat EHSAL richtlijnen meegeven ;) |
Wel hier zijn mijn treingegevens normaalgezien:
de 2de prent is maar een voorbeeld uiteraard, indien er later wordt afgesproken verschuiven de treinen gewoon een uur later :) Maar ik stap blijkbaar over in Noord?
Edit* ah ik zie het al, kben weer mee: de [4517 ] is om 18:11 in Brussel Centraal en om 18:15 in Noord dus komt van centraal naar noord. Dus ik moet de trein dan nemen die jij neemt Eagle :) |
|
|
| Dj Tilo |
@eagle: since you are from brussel maybe we could
travel together to antwerp? which train are you taking? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Dj Tilo
@eagle: since you are from brussel maybe we could
travel together to antwerp? which train are you taking? |
no idea yet |
|
|
| pooley |

zo zo
HALLO NABI & MichaMara |
|
|
|
|