|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
En wie wil iedereen zien op Aib? Dit zou voor mij het ideaalst zijn:
21.30u - 23.30u Prinz (sorry Elof :p)
00.00u - 02.00u M.I.K.E. / 00.00u - 01.30u Gayle San (hangt af van hoe Mike speelt)
01.30u / 02.00u - 03.00u Ken Ishii
03.00u - 05.00u Erick Morillo
05.00u - 07.00u John '00' Fleming
En daartussen mij zatzuipen met Dries natuurlijk :tongue2 |
|
|
| djcresto |
| voor mij de trance tent all the way. Kvind het trouwens goed dat mike niet afsluit, het is over het algemeen vrij ondankbaar om direct na armin te moeten draaien. Op dancevalley verliet de helft van het publiek de tent toen armin stopte en mike begon. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
En wie wil iedereen zien op Aib? Dit zou voor mij het ideaalst zijn:
21.30u - 23.30u Prinz (sorry Elof :p)
00.00u - 02.00u M.I.K.E. / 00.00u - 01.30u Gayle San (hangt af van hoe Mike speelt)
01.30u / 02.00u - 03.00u Ken Ishii
03.00u - 05.00u Erick Morillo
05.00u - 07.00u John '00' Fleming
En daartussen mij zatzuipen met Dries natuurlijk :tongue2 | Zal voor mij ook zoiets worden denk ik, hoewel ik zeker Mike volledig ga zien!! :)
En spijtig dat ik ni veel geld heb nu, ik kan me gewoon niet zat zuipen :whip: |
|
|
| Zehra |
| pfff stelletje aanstellers! waarom zatdrinken?! snap gewoon de bedoeling daarvan niet... allè ja zeker niet op aib eh... kzou sowieso al zat worden van de muziek... :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Als nuchtere mens met 2 zatlappen op stap zijn is echt niet fijn hoor...:o
Tenzij ze écht zat zijn en beschamende dingen beginnen doen, en jij als nuchtere persoon een camera bijhebt! :D :p |
|
|
| Aurélie |
Ik had persoonlijk liever Mike willen zien afsluiten , dan kan ie lekker doorknallen :crazy: en blijven enkel de liefhebbers en fans over. Vond het vorig jaar super !
Aan de andere kant mensen die de zaal verlaten na de set van hun favo dj is doodnormaal toch ? Ik zal extra vroeg komen deze keer zodat ik stuk van Elof kan meepikken en zeker en vast de hele set van Mike :cool: . |
|
|
| pooley |
Rofl leert drinken mannen :)
Ach ja, we zullen zien wat het geeft, mike als afsluiter is idd wel fun, die kan nog eens goed hard doordraaien.
Ganse avond trance tent ga ik niet doen, house \o/ => morillo!
En de techno tent is ook best wel, ook altijd relaxte sfeer daar... |
|
|
| TOR |
| zie nu pas dat Morillo al om 03:00 begint.. zal mss ook ff een kijkje gaan nemen.. hangt ervan af hoe Armin draait. |
|
|
| Distle |
Ik zal heel den tijd in de trance tent te vinden zijn.
Maar idd, zéér jammer dat Mike al zo vroeg geprogrammeerd staat.. Wat kan daar de reden van zijn? Ik kan me geen betere afsluiter indenken.. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
zie nu pas dat Morillo al om 03:00 begint.. zal mss ook ff een kijkje gaan nemen.. hangt ervan af hoe Armin draait. |
Kun je toch de donderdag ervoor horen? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Touché!! :D
Ik ben nog aan het twijfelen tussen een uurtje Armin of een uurtje Ken Ishii tussen Mike en Morillo, maar het zal wss wel Ishii worden! |
|
|
| Pumaz |
| ^^ that's the spirit, kan je met Dries en ik amuseren :) |
|
|
|
|