|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Allé al een paar keer gedaan op het gemakje .. goed opletten met die werken, maar valt best wel mee. |
als ge vanuit richting gent komt via e17 kunt ge dan nog via de autostrade op linkeroever geraken? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
veel kans kom ik ook met de auto met ne kameraad. Dan zoude we eerst auto op linkeroever zetten en dan tram pakken nr den diamant om mee een pittaken te gaan eten.
btw jasper, tussen da spel waar we vorige keer zijn pitta gaan eten en den ugc ligt ook nog een heel goeie pitta bar (pyramide). En ze zijn er vriendelijker ook ;)
|
Laat maar iets weten wanneer jullie arriveren dan! :)
En we kunnen idd misschien is gaan zien bij de Pyramide, want met een groep van 10 man of meer gaat het wss een probleem zijn om in die andere te kunnen zitten zonder mensen weg te jagen! :stongue: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
zonder mensen weg te jagen! :stongue: |
Details mijn beste, details :cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Details mijn beste, details :cool: |
Wel, we zijn daar al 2 keer gaan eten met een groep Beta's, 2 keer was er te weinig plaats, en 2 keer vroeg die garcon botweg aan andere klanten om aan een andere tafel te gaan zitten zodat wij als groep samen konden zitten...:rolleyes:
Wel goeie service natuurlijk, maar moest ik in de plaats zijn van de klant die werd weggejaagd zou ik het toch ook ni appreciëren... |
|
|
| Pumaz |
| Ik zou ook liever ergens anders gaan, ik heb geen zin om het vlees zelf in da broodje te stoppen :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik zou ook liever ergens anders gaan, ik heb geen zin om het vlees zelf in da broodje te stoppen :p |
Pumaz komt rap rap hoehi!!!!
BTW ik heb mijn t-shirt speciaal laten wassen zodat ik zonder schaamte BETA kan representeren....of de andere BETA's zich schamen omdat ik hen representeer is mijn probleem niet :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik zou ook liever ergens anders gaan, ik heb geen zin om het vlees zelf in da broodje te stoppen :p |
dan moet ge u ne gewone pitta vragen en gene pitta schotel ;):p |
|
|
| Pumaz |
| My mistake :toothless |
|
|
| djcresto |
| kpeis dat ik mijn beta tshirt deze keer zal thuislaten |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Ikke ni, anders hb ik het voor niks gekocht! :D
En het gaat dus zalig weer worden...:crazy: |
|
|
| Pumaz |
Ik ga denk ik toch mijn t-shirt aandoen :D
Ik kom dus met andere woorden, I have money now :) |
|
|
| pooley |
| Yep pumaz heeft geld, kheb em gisteren de stoep zien doen in Aalst, tging vlot he ? |
|
|
|
|