|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ton The Butcher can't mix for , please laat hem thuis :o |
Sebiet is het Tomcraft, die kan goed werken met de fade in/out knop aka de volumeknop...beatmatchen daarin tegen is voor hem bijzaak...om nog te zwijgen welke platen hij achter elkaar speelt.......man die zoog op TE2003 |
|
|
| Dj Tilo |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik weet het!!! Ik weet het!!!!
Het wordt Special D!!!!!
Of miss Günther & The Sunshine Girls :D |
please no cheesy .. |
|
|
| Kaidreas |
| ooooow. misschien komt dienen duitser wel, alle hoe ,noemt em weer. kvergeet zijne naam altijd. stel u voor heel de trance-tent: "you touch my tralala" :D |
|
|
| lemon squash |
| quote: | Originally posted by Nyah
vandaag B dagtrips voor AiB gaan halen opt station :D
Wist die kerel aant loket toch ni waarover ik t had...
"Dat is dit jaar ni meer", zegt hij zo schoon :nervous:
Toch maar ff gezegd dat t wél was en na enkele minuutjes vond hij t dan toch :p
Dus kaatje als je dit leest ;), your ticket is @ my home :) |
Hey Nyah, ik vertrek ook vanuit Limburg, kunt ge mij zeggen wa ge betaald hebt voor die B-dagtrips? En kunt ge dan ook gratis op tram en bus in A'pen (van A'pen centraal nr festivalterrein?)
thx |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by lemon squash
Hey Nyah, ik vertrek ook vanuit Limburg, kunt ge mij zeggen wa ge betaald hebt voor die B-dagtrips? En kunt ge dan ook gratis op tram en bus in A'pen (van A'pen centraal nr festivalterrein?)
thx |
Ik heb 36euro betaald, das vanaf Genk. Daarmee kunt ge ook gratis op de tram/bus tot waar ge moet zijn ;).
Er gaat geen trein rechtstreeks van Genk naar Antwerpen Centraal. Dus ist van Genk naar Hasselt en dan overstappen nr Antwerpen centraal. Ik weet ni waar gij gaat opstappen, ma ik denk dat t vanaf Hasselt net ietske goedkoper zal zijn. |
|
|
| Eagle` |
Ik heb hem helemaal live act van Spring ofzo of Dynamite, jaaaaaaah
Men persoonlijke favo is Toeter op men waterscooter, feest :D
En met Ann en Willy als de Mc's, vet kicke |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ik heb hem helemaal live act van Spring ofzo of Dynamite, jaaaaaaah
Men persoonlijke favo is Toeter op men waterscooter, feest :D
En met Ann en Willy als de Mc's, vet kicke |
Support-act: Sam Gooris |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Support-act: Sam Gooris |
En de planckearts: Wij zijn goe bezig :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Gewoon een vette 30-minuten durende Best Of Tien Om Te Zien medley! :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Gewoon een vette 30-minuten durende Best Of Tien Om Te Zien medley! :D |
Als dat geen volk mee trekt weet ik het ook niet meer :D
Yoyo MC Willy & MC Ann are in tah house yoooh !!! |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Support-act: Sam Gooris |
Dan begeef ik me toch discreet naar de Harddance tent...btw harddance, wat voor een domme klote naam is dat nu, meeste mensen denken dat het sylver is met een zware beat op, no kidding.....bon all een sjaans dat ze het niet compleet hebben verbonden met tuning...stel u voor Luna in een Tuningdance tent :eek: |
|
|
|
|