|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Joker666
...en één spectaculaire outdoor mainstage, met daarin Trance, House, Progressive, Harddance, Techno en Urban... voor ieder wat wils dus."
|
ja als dat er staat dan zal het wel enkel trance zijn op de mainstage :rolleyes: :p
lees gewoon eerst es wat ge zelf copy/paste :) |
|
|
| Joker666 |
Vijf verschillende area’s, verdeeld in 4 grote circustenten en één spectaculaire outdoor mainstage, met daarin Trance, House, Progressive, Harddance, Techno en Urban... voor ieder wat wils dus."
Dus ik lees 5 area's, verdeeld over 4 tenten en 1 mainstage.
Trance, Techno, House, Harddance en Urban.
Of we komen een circustent te kort?? :D :D :D |
|
|
| Bertn |
| 1 mainstage? en gaan ze daar dan vanalles door mekaar draaien? |
|
|
| Gladius |
| jah à la AIB indoor zekers. |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Ik hoop van niet, want hoe leuk het ook is, het breekt echt de sfeer, en het is ook ongeloofelijk moeilijk om het publiek mee te krijgen, aangezien dat publiek verdeeld is in groepen mensen die allemaal voor een bepaalde DJ komen... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Ik hoop van niet, want hoe leuk het ook is, het breekt echt de sfeer, en het is ook ongeloofelijk moeilijk om het publiek mee te krijgen, aangezien dat publiek verdeeld is in groepen mensen die allemaal voor een bepaalde DJ komen... |
inderdaad, klopt volledig
vrees dus dat armin en ferry op mainstage zullen staan, kan bijna moeilijk anders met hun status |
|
|
| FUSyke |
| Op de mainstage zal het wel maar 1 genre zijn zeker. Als je al de grote namen (Armin, Ferry, Dana, Erick Morillo) op de mainstage laat spelen dan heb je enkel nog kleindere namen voor in de tenten. Ik hoop dat de mainstage enkel trance zal zijn, zou veel beter zijn dan alles door elkaar. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik hoop dat de mainstage enkel trance zal zijn, zou veel beter zijn dan alles door elkaar. |
of enkel techno. dan hebben we trance in een tent en dat is veel gezelliger ;) |
|
|
| Bertn |
| de techno namen zijn ni zo schitterend op deze editie... |
|
|
| Aurélie |
| Een geweldige line-up voor de tranceliefhebbers !!! Denk niet dat dit feestje stuk kan gaan, en dat Elof mag opwarmen is ongelooflijk verrassend. Maar denk wel dat hij het verdient om eens voor gelijkgezinden te draaien en hij zal dit merken aan het respons ook. Ik ben in ieder geval zeker present ! Echt proficiat :toocool: |
|
|
| Pumaz |
| Het ziet ernaar uit dat ik niet zal kunnen meegaan :( |
|
|
| Sportingboy |
hmm, ben ik dan de enige die een beetje teleurgesteld is in de trance line-up van AiB? :(
Ok, je kan er niet omheen dat Armin & Ferry grote namen zijn, maar ik vind het een beetje te 'gemakkelijk' van de organisatoren.
Dat John 00 erbij is vind ik het enige gedurfde aan de line-up dit jaar.
Armin, Ferry samen met MIKE (waar je in Belgie bijna niet rond kan).. mja, ik had eerlijk gezegd gehoopt op andere namen.
Gabriel & Dresden, Jon O' Bir, Markus Schulz, Tom Harding (eventueel Harddance tent voor hem), Paul van Dyk, Nu-NRG, ...
Soit, ik wil AiB ook niet afbreken hoor.. ieder zijn eigen goesting natuurlijk ;)
Schitterend voor Elof trouwens.. keep up the good work!!
:) |
|
|
|
|