|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Bekijk dat filmpje in de wiet thread eens ;) |
zitnu die van mental theo te kijken...staatie gewoon te praten met darkraver dattie zn gage omhoog moet gooien haha!:D |
|
|
| jp |
| No manners :rolleyes: :o :happy2: |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
No manners :rolleyes: :o :happy2: |
Wouldn't have it any other way. :D |
|
|
| jp |
| How are you doing Dwarfangel? |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp
How are you doing Dwarfangel? |
:wtf:
Doing all right. Tonight: Space for some old school trance (hopefully) |
|
|
| New Wave |
| Mwhaha, zit nu en interview te kijken van Liebing en Paap op innercitysite. Wat is is verslaggever ontzettend nerveus. :D |
|
|
| jp |
| Het is wel DE grote Chris hoor :eyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Het is wel DE grote Chris hoor :eyes: |
Ach lazer op man :D Jij loopt ook met de hele horde mee :p
3 jara geleden was Liebing goed. Nu is hij niet origineel meer. :p Schaapieschaapie |
|
|
| jp |
| In verhouding tot al die gare progressive dj's in Liebing een god :o |
|
|
| The_G0dfather |
| hoe gaat het nog in holland? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
hoe gaat het nog in holland? |
Kut. Snap niet wat ik hier nog doe. denk dat ik naar Venezuela ga verhuizen. met het geld wat ik gespaard heb kan ik zo 20 jaar leven. Effe Aurelie kidnappen, ik moet wel wat om te knuffelen hebben. |
|
|
|
|