|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
| Niet spotten met haaruitval :whip: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by raoel
Niet spotten met haaruitval :whip: |
pics or stfu :p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Groot artikel over Trance Energy, vandaag in het AD.
Op de voorpagina stond 'DJ Armin van Buuren gaat los onder de lasers', dacht even dat ie haar zou gaan implanteren :haha: |
serieus...ik heb vandaag in heel die ing krant gezocht, maar nergens dat stuk kunnen vinden?:eek: |
|
|
| jp |
 |
|
|
| jp |
| Dat is overigens uit de metro |
|
|
| robin |
| ik mag voor het eerst stemmen :eek: |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Muppy
serieus...ik heb vandaag in heel die ing krant gezocht, maar nergens dat stuk kunnen vinden?:eek: |
Artikel stond in de 'UIT' bijlage, een los katern :) |
|
|
| ZZandirt |
| vork of fluitje?? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Artikel stond in de 'UIT' bijlage, een los katern :) |
ja ik heb echt gezocht, maar niet kunnen vinden...Maar welke AD heb jij? Ik heb namelijk AD/De Dordtenaar...misschien dat het daar aan ligt:o |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Muppy
ja ik heb echt gezocht, maar niet kunnen vinden...Maar welke AD heb jij? Ik heb namelijk AD/De Dordtenaar...misschien dat het daar aan ligt:o |
we hebben de gewone, voor de rest van Nederland :)
Daar zal het inderdaad wel aan liggen :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
we hebben de gewone, voor de rest van Nederland :)
Daar zal het inderdaad wel aan liggen :) |
die kut dordtenaar:whip: |
|
|
|
|