|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by robin
Hoe kunnen we tegen elkaar spelen? (met andere spelers ook nog)
Misschien meer mensen interesse? |
als je even uit kan leggen van hoe en wat.
het gaat over pokeren, maar is het online?
more details please :D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
als je even uit kan leggen van hoe en wat.
het gaat over pokeren, maar is het online?
more details please :D |
ben ook niet zo'n held in dat online poker gebeuren.. in het echt is het vele malen leuker. Maar online moet af en toe ook kunnen |
|
|
| AirPole |
Robin, het is niet zo makkelijk om samen te spelen op Internet. Ik geloof dat je bij PartyPoker wel een soort van vriendentafel kan 'maken', maar ik speel liever bij Pokerstars. En ik speel trouwens alleen maar voor echte dollars. Dan zijn de mensen tenminste serieus aan het pokeren - tenminste bijna iedereen - en het is gewoon spannender.
Het zou trouwens wel kunnen hoor, maar dan moet je bijvoorbeeld met zijn allen aan dezelfde toernooitafel gaan zitten, of je moet bijvoorbeeld met zijn allen de zelfde cashgame tafel joinen. Ik geloof namelijk niet dat je bij Pokerstars zelf een tafel kan 'maken'. |
|
|
| robin |
(Moderated by: eieregooie)
(Users Browsing this Forum: Ouwe Dwaas - AirPole - Loraine)
Reageren gozer!
edit.. goed zo, braaf
Wel jammer dan :( |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by robin
(Moderated by: eieregooie)
(Users Browsing this Forum: Ouwe Dwaas - AirPole - Loraine)
Reageren gozer! |
:conf: :conf: :conf:
edit: oh lol, ik zie het al. |
|
|
| jp |
| Stelletje raddraaiers! |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by jp
Stelletje raddraaiers! |
Hey dude! |
|
|
| eieregooie |
Ik poker online weleens bij Everest Poker
Kan je gratis voor echte dollars gaan spelen aan single table tournamentjes... en dan langzaam je vermogen opbouwen :p
Als er een mogelijkheid is om eens met z'n allen om de virtuele tafel te gaan zitten doet ik wel mee :) |
|
|
| Chicane |
virtuele tafels horen in second life thuis..
*BURP* |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik poker online weleens bij Everest Poker
Kan je gratis voor echte dollars gaan spelen aan single table tournamentjes... en dan langzaam je vermogen opbouwen :p
Als er een mogelijkheid is om eens met z'n allen om de virtuele tafel te gaan zitten doet ik wel mee :) |
Ja, dat klopt. Dat heb ik ook gedaan bij Everest Poker, maar dit ging mij eerlijk gezegd te langzaam, hoor.
Ik had ooit eens 8 dollar gemaakt van niks binnen een week ofzo. Maarja, op ene echte cashgame tafel kan je zo bijvoorbeeld binnen 5 minuten 16 dollar winnen. Maar Everest is ook niet gek, want het is de enige Pokerroom - volgens mij - waar je via gratis spelen echte dollars kan winnen. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ja, dat klopt. Dat heb ik ook gedaan bij Everest Poker, maar dit ging mij eerlijk gezegd te langzaam, hoor.
Ik had ooit eens 8 dollar gemaakt van niks binnen een week ofzo. Maarja, op ene echte cashgame tafel kan je zo bijvoorbeeld binnen 5 minuten 16 dollar winnen. Maar Everest is ook niet gek, want het is de enige Pokerroom - volgens mij - waar je via gratis spelen echte dollars kan winnen. |
Je had natuurlijk met die 8 dollar naar een cashtable kunnen gaan ;) |
|
|
|
|