|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by basvh
volgens mij niet, toen liep josta daar ergens met een bord rond waar TA opstond. Heb toen tijdje met die Robvef staan praten was best relaxte kerel maar ook hier van het forum verdwenen |
die robvef heeft toen toch ook foto's van de meeting gemaakt? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik kan me nog een meeting op Dance Valley 2000 (of was het 2001?) herinneren waarin Tim op zijn kisten boos was op mijn omdat ik bij RMF zat :D :D :D Ding Chavez was daarbij, Harmen, Jukx dacht ik, Josta. |
Ik was helemaal niet boos. :D Waarom zou ik daar boos over zijn? mwhahaha Hou der nou eens mee op. :p Op die foto had ik blauwe Nike Air max Classics aan hoor. :D Moet je maar eem kieken. Anke heeft die foto nog gemaakt :p |
|
|
| magrec |
| ik weet nog wel rmf meeting op sensation in 2001 (die 1e white editie) leon met zak vol pillen, volgens mij was ie toen nog geeneens 16 :p en die kuffdam poste toen ook nog op rmf vage bende toen ook. |
|
|
| jp |
| Vroeger Sander Kleinenberg nog Sander Grotenheuvel heette |
|
|
| SnuggLe |
Goh, d'r wordt weer wat gepost en mensen kunnen het niet hebben? :o :disbelief
OVer zak met pillen gesproken: ik ken nog een chinees die altijd een hele zak bij zich had en daar vrolijk mee liep te zwaaien.
Tin, vertel het verhaal eens van de Now & Wow? :p |
|
|
| jp |
| Pillen zijn zo 1993, 1997 en 2002 :rolleyes: |
|
|
| Opti |
Hé, NOw&Wow? Of bedoel je de Hollywood?:toothless
Dat was een erge bedoening, zeg:eek: |
|
|
| Siesta |
hahahaha die fotos! hoezo fout!!
Toch altijd raar als je fotos van jezelf van 5 jaar geleden ziet!
Misschien tijd voor TA-Oldskool thread, om al je herinneringen kwijt te kunnen oid?:)
kusje :wtf: |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
OVer zak met pillen gesproken: ik ken nog een chinees die altijd een hele zak bij zich had en daar vrolijk mee liep te zwaaien.
Tin, vertel het verhaal eens van de Now & Wow? :p |
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=42218
:nervous: |
|
|
| Muppy |
hahaha dit is wel echt vet om te lezen hahaha:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Siesta
Misschien tijd voor TA-Oldskool thread, om al je herinneringen kwijt te kunnen oid?:)
|
Die is er een keer geweest volgensmij :D
En geweldig verhaal ja, dat met die pillen :crazy:
Sowieso wel mooie verhalen meegemaakt met alle TA'ers hier. Ik kan me nog een Extrema herinneren: " He Benny, maar die foto effe!" :haha: :haha: |
|
|
|
|