|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
tjah aan ene kant wel, aan andere kant is het onzin.
Er zijn andere bevolkings groepen erger beledigd in het verleden. maar omdat nu de holocaust is dan kan het opeens niet. wordt beetje met 2 maten gemeten. |
|
|
| robin |
Maar meestal is dat anoniemer (toch) deze gast had de pech dat ie zo gemakkelijk te vinden was (ik vind het wel terecht dat er tegen dit soort dingen actie word ondernomen.. al is het ook niet iets waar de politie harder op moet gaan werken hoor, vind ik) en dat er dus gelijk een onderzoek begonnen word, kunnen ze m niet gewoon laten gaan vind ik kijk hoe dat overkomt dan.. 'we weten wie het is en waar we m kunnen vinden maar we hebben besloten de moeite verder niet te doen 'lekker belangrijk''
Ik vind het niet gek dat ze ook een signaal willen afgeven, lullig voor hem dat hij dat dan net het voorbeeld moet zijn.. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by robin
Maar meestal is dat anoniemer (toch) deze gast had de pech dat ie zo gemakkelijk te vinden was (ik vind het wel terecht dat er tegen dit soort dingen actie word ondernomen.. al is het ook niet iets waar de politie harder op moet gaan werken hoor, vind ik) en dat er dus gelijk een onderzoek begonnen word, kunnen ze m niet gewoon laten gaan vind ik kijk hoe dat overkomt dan.. 'we weten wie het is en waar we m kunnen vinden maar we hebben besloten de moeite verder niet te doen 'lekker belangrijk''
Ik vind het niet gek dat ze ook een signaal willen afgeven, lullig voor hem dat hij dat dan net het voorbeeld moet zijn.. |
klopt ook wel, maar kan op internet wel hardere filmpjes vinden die ook grappig? bedoeld zijn. Alleen is dat niet de catagorie joods of holocaust, dus wordt er geen ophef over gemaakt. |
|
|
| robin |
| True.. oa geenstijl sprong er meteen bovenop (gok dat daar zn adres gegevens ook vandaan komen :D) en de media schijnt tegenwoordig gs ook als bron te gebruiken ofzo (zelfs op het journaal hoor je steeds vaker 'geenstijl.nl' als bron. Dan is vervolging enige wat jusitie kan doen.. |
|
|
| basvh |
volgens mij was er ook aardig wat druk vanuit Polen.
Die Dickey was hier trouwens nog member ook. In zijn posts las je al dat het een kansloze gast was. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basvh
Die Dickey was hier trouwens nog member ook. In zijn posts las je al dat het een kansloze gast was. |
+1 volkomen mee eens...ook ik heb gemengde gevoelens. aan de ene kant kan het niet, maar aan de andere kant is het wel een beetje met 2 maten meten. ben benieuwd wat het wordt |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Paul was grappig |
+1 |
|
|
| eieregooie |
| ik vond er niks an eigenlijk... |
|
|
| jp |
| Dan heb je geen vrouwelijke kant |
|
|
| MennoB |
| Hahaha, geweldig die Paul! |
|
|
|
|