|
New Wave's NLTA Chill Out Thread [deel III] (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ik ben nu de laatste tijd wat DVD's van internet aan het downloaden. Maar weet iemand hoe ik deze kan bekijken? Moet ik die bestanden dan gewoon branden op een dvd, of kan ik ze ook zo gewoon via Media Player ofzo bekijken? (films zijn overriggens nog niet helemaal gedownload, vroeg het me alleen maar even af)
Het gaat hier om de bestanden: .BUP, .IFO en .VOB
Deze zeggen mij niet zoveel. En ik heb ook een software pakket gedownload met als bestandstype: .BIN Er zit overrigens ook een .CUE bestand bij. Moet ik deze dan samen met die .CUE als beeld branden, net als bij een muziek cd?
IS dit, overriggens 'Chill-Out' genoeg voor deze tread? :p |
het enige dat ik je kan zeggen, is dat tegenwoordig al die programma's het helemaal zelf doen (mits goed geinstalleerd)
in het geval van cd's (que en bin) weet nero zijn weg wel ( of magikiso oid ) voor dvd's geldt hetzelfde lijkt me.... |
|
|
| New Wave |
| Als je ze niet kan afspelen dan moet je effe de .BUP, .IFO en .VOB files op dvd knallen. is het een gewoon dvdeetje. |
|
|
| MaGiK54 |
| oooooooooooh wat was het toch een heeeeeeeeeeeeerlijk weertje vandaag.......en ik heb gewoon nog serieus nagedacht om met de fiets te gaan. Was ff droog vanochtend, toch maar de auto gepakt....zware hagelbui op me dak, dus was blij dat ik niet op het fietsje zat :D |
|
|
| New Wave |
Op dit moment ben ik wel blij dat ik ziek thuis zit. Anders had ik goed vast gestaan. Van Amsterdam naar Hoevelaken. :D lang leve knooppunt Hoevelaken. :p Ik ben best trots op mijn dorp. :p
Ah valt mee op de A1 totaan Hoevelaken. Ha dik mooi mazzel gehad. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Katten :whip: |
Katten zijn koel :o |
|
|
| jp |
| Katten zijn niet interactief zoals doggies |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Katten zijn niet interactief zoals doggies |
hoezo katten niet interactief? kreeg net nog een lel van de mijne....
hand open :whip: :whip: |
|
|
| robin |
| Das de uitzondering die de regel bevestigt :o |
|
|
| jp |
| Heb jij een kat Robin? :D |
|
|
| Djeebie |
| Katten zijn cool! Ze zijn stronteigenwijs, hebben een eigen willetje maar zijn toch heel gezellig :cool: |
|
|
|
|